Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Asus, HP hoor ik altijd goede verhalen over, over Acer hoor ik alleen maar slechte eigenlijk. Lenovo is overigens ook wel goed, althans heb ik alleen maar positieve dingen over gehoord. Mijn ouders hebben een Lenovo G505 waar ik nu op werk tot ik zelf mijn nieuwe laptop heb gekocht. Prima dingetje eigenlijk, maar voor Photoshop zou ik wel naar iets sterkers kijken.
Ik spreek hier over een keten trouwens, geen klein privéwinkeltje, al ken ik een privéwinkeltje dat enkel Asus en MSI verkoopt. Packard Bell lijkt ook niet te best te wezen. HP kan ermee door denk ik maar ik heb hier zelf weinig ervaring mee. Een vriendin van me was er een aantal jaren terug wel tevreden over.

Ik hoop dat het een goede aankoop zal zijn en je er tevreden mee bent. Voor zover ik heb kunnen zien geen slechte laptop voor de alledaagse dingen, zeker niet voor maar 450 euro.bobomelo schreef:Ik heb zeker wat aan de uitleg hoor!
Ik heb gisteren een Asus gekocht, van 453 euro bij de scheer en foppen, was daar btw vrij en daarmee de goedkoopste van Nederland. dus zal normaal rond 550 euro kosten a 600 euro als ik op die vergelijkings site keek.
15,6 inch, i5 processor 4e generatie, 6gb en 500gb opslag wat ik zo weet. en een lichtere kleur ipv zwarte laptop. ziet er in elk geval gelikt uit
dus een kijkje nemen op de scheer en foppen website kan deze week geen kwaad

pmarena schreef:Even een aandachtspuntje voor de HP: ik heb sinds een half jaartje ofzo een nieuwe Pavilion die op zich heel fijn is, maar ik wordt (excuseer het taalgebruik....) echt scheitziek van de touchpad die belachelijk onhandig ver naar links zit onderin de laptop....
Zo'n ding hoort gewoon in het midden te zitten, dat is een logische plek.

Bij dit HP ding is het net alsof je gehandicapt bent ofzo en je hand op de verkeerde plaats zit waardoor je zo idioot ver naar links moet reiken als je wel gewoon recht voor je scherm wilt zitten 
Niet dat ik het gebruik, maargoed 

Als mensen daardoor meer en beter met hun windows kunnen werken vind ik dat niet erg. Ik heb al reviews gekeken van Windows 10 en die ziet er inderdaad meer Windows 7 achtig uit. De startknop en het startmenu is ook terug maar de mogelijkheid voor dat tegelscherm blijft er wel.
Ik ben er trouwens niet 100% zeker van maar ik denk dat het met je internetverbinding te maken heeft. Ik heb mijn internet namelijk uitgetrokken en geen wifi geconfigureerd en ik had de optie niet eens om een microsoft-account aan te maken. Enkel een lokale account, zoals je ziet bij xp, vista en windows 7.