Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tazzey schreef:Ik heb een Sony prs-t1 en die bevalt zeer goed. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik gebruik hem heel erg veel. Ik vind het prettig dat hij geen backlight heeft, hij benaderd de ervaring van een echt boek daardoor beter. Ik heb ook een tablet maar daar lees is niet graag op.
Amaris schreef:Ik heb duizenden illegale boeken, maar soms wil ik er eentje ZO graag (laatste van dean koontz bijv) dat ik die dan toch maar op bol.com aanschaf en van daaruit download.

Tazzey schreef:Ik heb een Sony prs-t1 en die bevalt zeer goed. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik gebruik hem heel erg veel. Ik vind het prettig dat hij geen backlight heeft, hij benaderd de ervaring van een echt boek daardoor beter. Ik heb ook een tablet maar daar lees is niet graag op.
Amaris schreef:Tazzey schreef:Ik heb een Sony prs-t1 en die bevalt zeer goed. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik gebruik hem heel erg veel. Ik vind het prettig dat hij geen backlight heeft, hij benaderd de ervaring van een echt boek daardoor beter. Ik heb ook een tablet maar daar lees is niet graag op.
Maar dat is dus totaal niet te vergelijken. Ik kan ook niet van een tablet lezen, maar dit is een volledig ander soort licht.
Ik was ook gruwelijk blij met mijn 1e generatie sony en heb die echt gebruikt tot hij stuk was. Dat was een paar maanden geleden.
Toen aan de Kobo en oh wat een verademing! Alsof je van een oude eend naar een supernieuwe bmw gaat haha! Ook het menu ed is zoveel makkelijker en fijner.
Tazzey schreef:Ik heb in het ziekenhuis een KOBO in mijn handen gehad van een zaalgenote maar ik vond dat echt een onpraktisch rotding.
Dat heb ik als ik de Sony van mn moeder vast heb, hihi.
Indy_Mouse_9 schreef:Allienda (en andere Fantasy/SF liefhebbers), lees je in het Nederlands of in het Engels? Ik heb een redelijke stash Engelse Fantasy/SF Epubs, liefhebbers mogen me een PB sturen om te delen in de rijkdom ^_^
Dus de boeken heb ik in ieder geval al. Alleen nog een keuze maken wat ik wil. Ik wil het op mijn lijstje voor kerstmis zetten
Ik weet alleen niet of ik zo overtuigd ben voor een volledige touch..............Denk dat ik misschien toch liever knopjes heb zoals bv de sony t2? Dat zou ik echt even moeten testen. We zitten nu midden in een verhuizing, misschien zou ik volgend Weekend eens langs de MediaMarkt kunnen gaan om eens te checken wat voor mij het fijnste voelt, ook qua grootte Marije_jiplover schreef:Ik zou niet weten waar ik knopjes voor nodig heb, maar dat zal wel persoonlijk zijn.
Mijn tablet en teldfoon werken ook met touchscreen, daar mis ik de knopjes ook niet.

Verder heeft mijn moeder een andere waar je ook op kan lezen als de zon erop schijnt, maar dat vind ik flink tegenvallen.
Mijne is trouwens ook maar €70,-. Maar zoooo fijn!
Ik vind knopjes héél fijn!
, zo handig om altijd overal een lading boeken bij te hebben. Verder vind ik het heel handig dat ik via de kobo site een boek kan aanschaffen (tenzij ik illegaal ga downloaden
), en dat het aangekochte boek dan gewoon gelijk op mijn kobo komt te staan
Deetjeeuh schreef:Ik heb een Archos. Je hebt gewoon allerlei knopjes. Bladzijdes omslaan kan op 2 manieren, 3 manieren. Dus het maakt niet uit of je hem in links of rechts hebt. Vind ik persoonlijk erg fijn!
Verder heb ik een kleurenscherm, kan ik er ook foto's/video's op bekijken en geeft mijn scherm licht. In het donker is dat dus erg fijn!Verder heeft mijn moeder een andere waar je ook op kan lezen als de zon erop schijnt, maar dat vind ik flink tegenvallen.
Mijne is trouwens ook maar €70,-. Maar zoooo fijn!
Moeders heeft ook touch met een pennetje, maar ik zou lekker voor knopjes gaan! Geen vette vingers op je scherm, je kan niet misklikken, slepen naar beneden/opzij etc. gaat niet verkeerd. Als je zoiets wil kan je nog beter een iPad kopen.Ik vind knopjes héél fijn!