1 jaar samen met vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:18

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Susanne

Re: 1 jaar samen met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:30

Wij zijn gezellig uit eten geweest :)

Ro_peace

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:30

ik en mijn vriend waren vorig jaar 1 jaar samen. We zijn eerst lekker wezen uit eten en daarna hebben we thuis nog een goede film gekeken. Over paar maanden zijn we 2 jaar samen en waarschijnlijk gaan we dan een weekendje naar berlijn :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:41

Hebben jullie echt allemaal een precieze datum? Ik heb echt geen idee meer wanneer het nou echt officieel is uitgesproken dat we een relatie hebben.. Ja ergens, van de zomer ergens?? Ik weet niet eens welke maand het was :')

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:48

Haha wij wisten de exacte datum ook niet meer precies, wij hebben 11 november (11-11) maar aangehouden, makkelijk om te onthouden :')

Toen wij een jaar samen waren zijn we geloof ik uit eten geweest!
Volgende week zijn we 6 jaar samen, dus lees nog even het topic mee voor inspiratie! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:51

Wij 14 Januari. :j
Één maand voor Valentijnsdag en 3 maanden voor mijn verjaardag. :D

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:51

Ik weet wel een exacte datum.. 14 februari! Makkelijk onthouden voor vriendlief.. enige nadeel, ik ben bloemist dus ik moet altijd werken :')

Wij doen er niet zo heel veel aan. Wij zijn meer van het spontaan verassen ipv verplicht dingetjes kopen etc.. Meestal een valentijnskaartje en een klein cadeautje. Maar verder niks geks.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:53

Cubone schreef:
Hebben jullie echt allemaal een precieze datum? Ik heb echt geen idee meer wanneer het nou echt officieel is uitgesproken dat we een relatie hebben.. Ja ergens, van de zomer ergens?? Ik weet niet eens welke maand het was :')

Of onze datum klopt weet ik niet. XD 2 jaar geleden zei ik op een donderdag avond tijdens mijn paardrijles dat ik een vriendje had ( terwijl het nog niet zo was ). Mijn vriend vroeg mij om toestemming om de volgende avond te zeggen tijdens het uit gaan dat ik zijn vriendin was. Ik heb daar dus mee ingestemd en we hebben nog steeds wat :') Dus er is niet echt verkering gevraagd :+ Toen we bijna een jaar verder waren vroegen we ons ook al af welke datum dat ongeveer was. We hebben toen gekeken wanneer de start van de school was begonnen ( toen hadden we elkaar voor het eerst ontmoet ) en 2 week later een datum uit gezocht en dat is de 27e september geworden wat 2 jaar geleden op een donderdag viel.

Maar even voor het topic;
Je zou met hem uit eten kunnen gaan? Ik ben met mijn vriend naar de MacDonalds geweest en heb hem een speciaal voor hem gemaakte onderbroek gegeven en daar op -RAWR- laten drukken :+ Hij werd Dino genoemd of eh hij noemt zich zelf ook wel zo is er op de middelbare school in geslopen. Dus zijn standaard tekst als dino is RAWR. Vond het wel grappig om die tekst op een onderbroek te laten zetten omdat je het ook nog anders kan opvatten :Y) <<)
Laatst bijgewerkt door Gydja op 04-11-14 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:55

Helemaal niks. We hebben ook geen datum :o ... Weten wel ongeveer rond welke tijd toen het begon... Speciale dingen doen we niet... Voor ons is het vrij normaal om bijvoorbeeld 2 of 3 x in de maand uit eten te gaan of ergens te lunchen. Ook leuke uitjes worden gepland als we er zin in hebben dus ook gewoon lekker regelmatig :D

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 15:57

eerste vriendje; ik had een cadeautje volgens mij voor hem...

vriendje nu; had een cadeautje voor mij...

verder doen wij er niet iets aan:P maar een romantisch dinertje is toch altijd leuk? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:00

doemaar schreef:
Helemaal niks. We hebben ook geen datum :o ... Weten wel ongeveer rond welke tijd toen het begon... Speciale dingen doen we niet... Voor ons is het vrij normaal om bijvoorbeeld 2 of 3 x in de maand uit eten te gaan of ergens te lunchen. Ook leuke uitjes worden gepland als we er zin in hebben dus ook gewoon lekker regelmatig :D
Wij doen ook veel leuke dingen tussen datums door. :j
Even ergens zitten, af en toe een dagje weg, maar zo'n speciale datum vind ik het toch wel waard om extra te vieren. :j

maaaikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:05

Wij gaan een paar dagen naar berlijn :)

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:27

Wij zijn komende zaterdag ook een jaar samen. Wij hebben een hotelletje geboekt op de Veluwe en gaan op zondag lekker een dagje sauna doen samen :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:30

we waren op die dag niet bij elkaar maar we hebben het een week later samen gevierd door naar de bios te gaan.

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-14 16:41

Thanks voor de ideeen! leuk om te lezen wat jullie hebben gedaan die dag!

Uiteten zijn we beide niet zo van, we eten liever lekker thuis haha, verder dan de mac komen we niet.
Maar mischien iets aparts bestellen?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:43

Wij zijn pas in februari 1 jaar samen, maar wij gaan dan naar de musical De Soldaat van Oranje :D

Al besloten :')

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:43

Wat doet iedereen toch grootste dingen! Leuk hoor, maar ben verrast! Als 1 van de eerste dates van vriendlief en mij gingen we schaatsen, dus nu elk jaar met onze anniversary gaan we schaatsen. Verder doen we niet echt wat. We zijn gek op elkaar dus waarom moet daar meer van worden gemaakt op die ene dag? Een dagje weg mag van mij op elk moment!!

TS, je idee van Disneyland Parijs is heel erg leuk, maar verkijk je niet op de kosten! Vorige week zijn vrienden van mij daar toevallig geweest maar eten (anders dan friet) is zeer prijzig! Het was leuk, maar als 1 dagje zoveel moet kosten, dan kun je net zo goed zoveel andere leuke dingen doen! Misschien lekker uiteten en naar de film? Of bowlen? Of schaatsen, karten? Dagje weg aan zee? Lekker uitwaaien! Of een dagje naar Ameland!

Wat je ook gaat doen, geniet vooral van elkaar en ik wens jullie een hele fijne dag!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 16:44

Ah, volgende maand ben ik ook een jaar samen!
Maar aangezien ik afgelopen tijd aantal romantische dingetjes heb gedaan is het nu zijn beurt :D

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-14 16:59

Disney is idd erg duur zie ik!

Ik denk toch dat het de 3 daagse minicruise naar Newcastle word. volgens mij ook minder duur!
hij houdt erg van voetbal dus moet ik ff kijken wanneer daar zon wedstrijd is.

http://www.peterlanghout.nl/groot-britt ... #programma

thanks komt helemaal goed!

Iemand nog tips waar ik dat het beste kan boeken?

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-14 17:00

Slina schreef:
Ah, volgende maand ben ik ook een jaar samen!
Maar aangezien ik afgelopen tijd aantal romantische dingetjes heb gedaan is het nu zijn beurt :D

groot gelijk ;) normaal is mijn vriend dus van de plannen/ de romantische van ons 2 dus een beetje mijn beurt om het goed te maken (A)

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 17:05

Wat een leuke dingen komen er voorbij!

Eerlijk gezegd ben ik niet zo heel erg van de jubilea. Zowel met mijn huidige vriend als die daarvoor deden we heel erg veel leuke, lieve, spontane romatische dingen.

Valentijns dag is dus ook niet aan mij besteed, veel te geforceerd...

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:47

Wij zijn lekker cliche uit eten geweest net zoals toen we een half jaar samen waren en eigenlijk heel veel vaker :')
Volgende week gaan we naar glow dan zijn we (echtwaar toevallig die dag dat we het gepland hadden) 13 maanden samen. Dat is denk ik ook wel erg leuk en eens wat anders

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 19:05

mymy schreef:
Haha dat is echt een goeie Paisano :P

En het is nog lekker ook, een hamburger met patatjes :D

Cubone schreef:

Mijn vriend heeft me heel lief gevraagd, juist omdat hij graag een officiële datum wilde :j

Sababber schreef:
Wij doen er niet zo heel veel aan. Wij zijn meer van het spontaan verassen ipv verplicht dingetjes kopen etc.. Meestal een valentijnskaartje en een klein cadeautje. Maar verder niks geks.

Het een sluit het ander niet uit :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 19:31

Oooo ik weet het alweer; wij hebben onze eerste date (toen vroeg hij mij gelijk verkering) opnieuw gedaan :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 19:38

Die mini cruise kun je ook via Vakantieveilingen winnen.