Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cubone schreef:Hebben jullie echt allemaal een precieze datum? Ik heb echt geen idee meer wanneer het nou echt officieel is uitgesproken dat we een relatie hebben.. Ja ergens, van de zomer ergens?? Ik weet niet eens welke maand het was
doemaar schreef:Wij doen ook veel leuke dingen tussen datums door.Helemaal niks. We hebben ook geen datum... Weten wel ongeveer rond welke tijd toen het begon... Speciale dingen doen we niet... Voor ons is het vrij normaal om bijvoorbeeld 2 of 3 x in de maand uit eten te gaan of ergens te lunchen. Ook leuke uitjes worden gepland als we er zin in hebben dus ook gewoon lekker regelmatig
mymy schreef:Haha dat is echt een goeie Paisano
Cubone schreef:Hebben jullie echt allemaal een precieze datum? Ik heb echt geen idee meer wanneer het nou echt officieel is uitgesproken dat we een relatie hebben.. Ja ergens, van de zomer ergens?? Ik weet niet eens welke maand het was
Sababber schreef:Wij doen er niet zo heel veel aan. Wij zijn meer van het spontaan verassen ipv verplicht dingetjes kopen etc.. Meestal een valentijnskaartje en een klein cadeautje. Maar verder niks geks.