Bellona_K schreef:Ik heb mijn facebookprofiel ook afgeschermd. En ingesteld dat wanneer iemand mij tagged ik daar toestemming voor moet geven of het op mijn tijdlijn te zien is.
En toch... Soms twijfel ik over foto's. Zo heb ik onlangs een fotoshoot gedaan waar zulke gave, mooie foto's uit zijn gekomen. Ik zag de resultaten en dacht: Wauw.... Aan de ene kant wil ik zo'n foto plaatsen, aan de andere kant denk ik van Hmm, weet niet of mijn moeder (die ook op facebook zit) daar nou zo blij mee zal zijn
Bij twijfel, niet doen.
Maar aan de andere kant is het jouw leven. Je leeft dat voor jezelf en niet voor een ander. Als jij van mening bent dat je dat wilt delen, moet je dat doen. Ook al is je moeder daar niet blij mee.

. Aan de ene kant wil ik zo'n foto plaatsen, aan de andere kant denk ik van Hmm, weet niet of mijn moeder (die ook op facebook zit) daar nou zo blij mee zal zijn 

. (hangt vast ook wel van de functie af hoor, maar ik vraag me af hoeveel invloed dat nu heeft. Zeker als je toch bijna alles prive hebt staan)
. Maar ik weet niet... Plaats zelf nooit zulke dingen..
.