Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Polly schreef:Misschien is er wel iets heel erg misgegaan met de operatie.
Begin van het jaar zelf nog meegemaakt, paarden liepen bij een vriendinnetje maar daar heb ik een week of 7 (!!) niet naar omgekeken of aan gedacht, ik was heel blij dat zij op de hoogte was en ze vond het geen probleem. Maar denk niet te snel dat iedereen maar meteen aan het dier denkt. Misschien denken ze juist wel dat het dier is ondergebracht en focussen nu even op andere dingen.niet netjes wel begrijpelijk
Polly schreef:Misschien is er wel iets heel erg misgegaan met de operatie.
Begin van het jaar zelf nog meegemaakt, paarden liepen bij een vriendinnetje maar daar heb ik een week of 7 (!!) niet naar omgekeken of aan gedacht, ik was heel blij dat zij op de hoogte was en ze vond het geen probleem. Maar denk niet te snel dat iedereen maar meteen aan het dier denkt. Misschien denken ze juist wel dat het dier is ondergebracht en focussen nu even op andere dingen.niet netjes wel begrijpelijk
Ineke2 schreef:Polly schreef:Misschien is er wel iets heel erg misgegaan met de operatie.
Ik vind het niet netjes én niet begrijpelijk!
Toen mijn vader op sterven lag in het ziekenhuis een paar maanden geleden was dat vreselijk uiteraard, maar tussen de bedrijven door was het veel wachten, hopen etc... Dan juist zat ik als ik niet bij hem kon zijn omdat ze met hem bezig waren met mijn telefoon. Een berichtje sturen dat het mis is, of wat dan ook is dan zo gestuurd. Je hebt die hond en daar ben je ook in slechte tijden verantwoordelijk voor.
ydnew schreef:nee, geen paspoort mee gekregen, dat hebben de meesten niet, dit was ook een aanloop hond. Maar zij hebben haar al een jaar.
elenaMM77 schreef:ydnew schreef:nee, geen paspoort mee gekregen, dat hebben de meesten niet, dit was ook een aanloop hond. Maar zij hebben haar al een jaar.
geen paspoortje?
maar hoe weet je dan dat een hond voldoende is ingeent?
ik denk dat als dit achter de rug is er een goede les uit moet trekken
- geen honden zonder paspoort en entingsbewijzen (dan heb je de datum en de dierenarts van de hond en kun je via de DA de eigenaar vinden)
- een betere administratie met adresgegevens van de eigenaar en van een noodnummer.
ben je pas begonnen met de kennel?
Ineke2 schreef:Ja Polly en dat is inmiddels al 10 dagen geleden. Je kan mij echt niet wijsmaken dat je dan gewoon al die tijd helemaal niet reageert op emails, sms en telefoon van de TS die voor jou hond zorgt!
Polly schreef:Ineke2 schreef:Ja Polly en dat is inmiddels al 10 dagen geleden. Je kan mij echt niet wijsmaken dat je dan gewoon al die tijd helemaal niet reageert op emails, sms en telefoon van de TS die voor jou hond zorgt!
Dan hoop ik voor jou dat jij nooit in de situatie komt waarin ik mij bevond, ik heb mijn dieren toen bij een goede vriendin achtergelaten omdat ik vermoedde dat het weleens heftig kon worden, gelukkig heb ik dat haar kunnen vertellen. Op dat moment was ik dan ook in het geheel niet bezig met mijn dieren, wetende dat ik die in goede zorg had achtergelaten. Oordeel niet zo hard zonder dat je weet wat er aan de hand is.
Ik heb respect voor jou dat jij je op dat moment bezig kon houden met je dieren maar er zijn ook mensen die dat niet kunnen.
Ik wil mezelf zeker geen slechte baas noemen, ik had ze tenslotte in goede zorg achtergelaten maar helaas weet ik nu wel dat er voor mij mensen zijn die belangrijker zijn dan mijn dieren en dat wil niet zeggen dat ik niet om ze geef.