Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ANightAway schreef:ZoZenn schreef:Ja!
En je onderschrift, daar erger ik me aan. In riding? wtf does that mean.
Mijn ik-beeld verandert de naam van dit topic zonder aan andere mensen te denken.
Ben je altijd zo'n irritant wijf
Grammaticaal klopt de zin gewoon, niet meteen bijdehand doen mevrouwtje.
Ontopic:
Mensen die andere mensen willen/proberen te verbeteren en dat het dan niet juist is.

. 

ANightAway schreef:-Dit brengt me meteen bij het woord sowieso, het is dus niet zoiezo, zowiezo of andere mooie varianten daarop.
-Facebook challenges, laat me alsjeblieft met rust, ik wil er niets mee te maken hebben.
-Lelijke goedkope Xenos-zooi Home Is Where The Heart Is inrichtingen die tegenwoordig door heel Nederland te vinden zijn![]()
-Mensen die het verschil tussen jou en jouw niet kennen of willen kennen.
EskeGirl schreef:Mensen die langzaam lopen in Ikea/schoolgang/stad etc.
Mensen die fietsen met hakken op trappers en tenen naar buiten
Stoplichten die op groen gaan als ik net stilsta
Computers die niet meewerken
0152141488 schreef:Trage fietsers
Mensen die je willen verbeteren, maar niet eens weten waar ze het over hebben kansloos
Britta31 schreef:Mensen die de auto scheef parkeren bij de supermarkt en zo 2 plekken innemen of je dan inparkeren.
Cinderella schreef:mensen die hun vingers gaan knakken. Ik vind dat zo'n naar geluid.
ANightAway schreef:Mensen die andere mensen willen/proberen te verbeteren en dat het dan niet juist is.
hidsiiiggg schreef:Of mensen die altijd zeuren dat ze niet in een hokje geplaatst willen worden, open minded zijn maar wel in iedere hashtag of bericht moeten neerzetten dat ze alternatief zijnhoe bedoel je jezelf een label opplakkenxD
Supervixen schreef:Mensen die 50 rijden waar je 80 mag
dees_daan schreef:Mensen die midden in de gangpaden van de supermarkt gaan staan zodat ik niet kan passeren zonder me er langs te wringen. Zeker bij supermarkten die smalle paden hebben is dit een ergenis voor mij.
lianne304 schreef:doorschijnende ondergoed lijntjes![]()
reclame
muggen
10 x de zelfde mensen bij je deur komen om iets te verkopen terwijl je al nee had gezegt
mensen die smakken
takkie_muis schreef:Ik ook aan mensen die als monsters eten
De stofzuiger
purny schreef:Mannen met sportsokken en jeruzalem nikes
Automobilisten die mensen voorrang geven waar ze het niet hebben
Anthea schreef:Mensen die bovenaan de roltrap meteen stilstaan en rustig gaan overleggen waar ze nou eens naar toe willen
En ja, mijn leven is over het algemeen nog steeds leuk.
).