Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat lastig zeg! Er is ook niemand in het complex die wel het nummer van de nieuwe huurders heeft of een ander nummer van de huurbaas? Ik zou het ook niet zomaar open zetten, maar een heel weekend zonder water is ook geen doen... Wellicht je huurbaas een berichtje sturen dat je de boel open gaat zetten als je morgen voor 10.00u nog geen reactie hebt? En evt. water tappen bij de buren voor je wc en even wassen?
Dus liever eerst iemand bereiken natuurlijk... senna21 schreef:Een vervelend probleem, maar om dan een ondergelopen huis te riskeren vind ik wel het andere uiterste.
Weet je welk bouwbedrijf het is?
Gelijk de hele boel opendraaien terwijl ik er geen verstand van heb vind ik toch een beetje spannend.
cam schreef:Geen leuke buurman in de straat die wel water heeft![]()
Gewoon je badjas aan en met je handdoekje opzoek gaan in de straat
heel praktisch dit

Dan maar een beetje minder frissig naar mn werk, het is niet anders
ze wonen er net en maken zich hierdoor niet populairder 
Joaltijd schreef:Balen zeg TS... Lijkt me heel vervelend!
Hier eens iets gehad met een stof in het water, liever niet drinken en als je het voor eten wou gebruiken eerst 2 minuutjes koken. Dat was een weekje, en wij hadden tenminste nog watet.
Niets aan zeg, jouwn situatie!
Ook een goede binnenkomer voor de burenze wonen er net en maken zich hierdoor niet populairder
Hoelijk is het morgen snel opgelost.
) senna21 schreef:Joaltijd schreef:Balen zeg TS... Lijkt me heel vervelend!
Hier eens iets gehad met een stof in het water, liever niet drinken en als je het voor eten wou gebruiken eerst 2 minuutjes koken. Dat was een weekje, en wij hadden tenminste nog watet.
Niets aan zeg, jouwn situatie!
Ook een goede binnenkomer voor de burenze wonen er net en maken zich hierdoor niet populairder
Hoelijk is het morgen snel opgelost.
Ach ja, vervelend... maar ook bokkers vergeten wel een wat.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1813658&view=unread#unread
)

ik en een mobiel gaan 's avonds niet samen
Britta31 schreef:Kan je niet een nachtje bij iemand logeren?

(Heb ik zelf eens meegemaakt). Dat hij een uurtje of wat niet bereikbaar is, maar een hele avond vind ik wel lang hoor!