Je meest luie momenten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naomi_Jortje

Re: Je meest luie momenten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:46

Als ik douche ga ik daarna met een handdoek om op de wc zitten wachten totdat ik opgedroogd ben :+ De enige keren dat ik me ooit afdroog is als ik snel ergens heen moet na het douchen, maar ik probeer altijd tijd te rekenen voor het opdrogen zodat ik dat kan doen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:54

Oh my, ik snap ineens waar die verschikkelijke houding van mijn puberleerlingen vandaan komt :+

Jullie zijn echt een stel luie profiteurs bij elkaar zeg }> }>

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 16:54

Volgende keer een feun mee nemen. Gaat het nog sneller en is nog lekker ook :)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:03

xApple schreef:
Ik ben aan het oppassen en heb net aan een kind van ruim 1 jaar gevraagd of ze even mijn pen wilde geven die op tafel ligt. Ik lig onder een dekentje te studeren en had uiteraard geen zin om op te staan :')

Ik 'gebruik' haar echt 100x per dag om klusjes te doen maar hé kind vindt het leuk.

Ik kocht een periode speciaal blikjes zodat m'n toen 3 jarige zoon mij drinken kon brengen :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:04

Naomi_Jortje schreef:
Als ik douche ga ik daarna met een handdoek om op de wc zitten wachten totdat ik opgedroogd ben :+ De enige keren dat ik me ooit afdroog is als ik snel ergens heen moet na het douchen, maar ik probeer altijd tijd te rekenen voor het opdrogen zodat ik dat kan doen.

Doe ik ook wel is als ik geen zin heb op me af te drogen :') Alleen ik ga dan op de badkamer vloer liggen, omdat die zo lekker warm is :')

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:04

Szan schreef:
Sommigen zijn goed in het opdreunen van andere websites :D
De helft is hier ook al voorbij gekomen: http://www.girlscene.nl/p/14710/wow_de_ ... aan_hebben

_O_
Ik vroeg me al af waar ik het van herkende _O-

Ik ben ook gigantisch lui trouwens. Ik schaam me inmiddels dood als ik weer eens tegen mijn klasgenoten moet uitleggen waarom iets een probleem is. --> dan kun je toch gewoon *iets* doen? Jaaaa, maar daar was ik te lui voor O:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:16

Goof schreef:
Oh my, ik snap ineens waar die verschikkelijke houding van mijn puberleerlingen vandaan komt :+

Jullie zijn echt een stel luie profiteurs bij elkaar zeg }> }>

Ghegheghe ach ja.... Soms :D
Moet ik wel zeggen dat ik ook wel in de luie acties van mijn man trap; ik heb het zo koud! Dus ik ben braaf naar boven gegaan, plaid opgehaald, dat over bed heen gelegd zodat hij het warm had. Plaid lag dus gewoon een kamer naast onze slaapkamer :+

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:24

opvallend hoog hufter gehalte in dit topic....

Selina

Elektrische fiets pakken van m'n moeder voor stukje fietsen van 5 min O:)

lizet_lara

[***] schreef:
Als de afstandsbediening te ver weg ligt (lees: ligt op de salontafel en ik lig op de bank), kijk ik gedwongen wat er op tv is :')
Wat resulteert in: Ik kan de meeste tellsell reclames meepraten en ik heb vreselijke films gekeken _O-

Daar is een oplossing voor, ik kan met mn mobiel de tv zappen _O- _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:30

[***] schreef:
Als de afstandsbediening te ver weg ligt (lees: ligt op de salontafel en ik lig op de bank), kijk ik gedwongen wat er op tv is :')
Wat resulteert in: Ik kan de meeste tellsell reclames meepraten en ik heb vreselijke films gekeken _O-

_/-\o_ dit is zo mij

Maar vaak probeer ik hem met mijn voet van de tafel af te schuiven naar mij toe :')

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:35

vuurneon schreef:
Lief, de keukenrol is op, pak jij een nieuwe? Dus hij loopt naar de schuur en pakt een nieuwe en ik hoor hem zeggen; 'je weet dat er nog schone, natte was ligt op de vloer?'
Och... Helemaal vergeten (echt niet! :') )... Puppy ogen; 'wil jij die ophangen?'

Ja ik beken; ik was te lui om na het laatste velletje keukenrol een nieuwe te pakken en toen de was klaar was vond ik het wel genoeg om de was uit de machine te trekken :')

Gister vlees bewust 'vergeten' uit de diepvries te halen, zodat ik niet kon koken :')

Naar beneden bellen; lief, kun je een kopje thee brengen? Ik ben druk aan het werk en wil in 1 keer door. Dus ik hoor lief de trap op komen en doe snel alle spelletjes uit en zet word aan :')

_/-\o_ _/-\o_ :')

Haha jij bent erg! Maar ik doe het zelfde met de was en het vlees als ik echt lui ben :')

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:37

Iets van de grond rapen tussen mijn tenen zodat ik niet hoef te bukken :+ :)*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:38

DaraBariton schreef:

Schuldig _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:39

lrtj_ schreef:
[***] schreef:

_/-\o_ dit is zo mij

Maar vaak probeer ik hem met mijn voet van de tafel af te schuiven naar mij toe :')

Oh dat ook ja :')

Bedacht mij ook net dat ik wel eens de katten het licht laat aan doen door middel van een laserlampje :D
Erg handig!

DaraBariton schreef:

:o Dat doen dus meer mensen, hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:40

lizet_lara schreef:
[***] schreef:

Daar is een oplossing voor, ik kan met mn mobiel de tv zappen _O- _O-

:oo Echt?! Welke app!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:41

o ja, spullen oprapen met mn tenen doe ik ook O:) Vriendlief hier heeft ook zo zn momenten hoor. Vragen of ik het lichtknopje uit wil doen terwijl die dichter bij hem geplaatst is. Iedereen heeft van die momenten toch...zolang je anderen niet chronisch gebruikt voor je luiheid :D
Laatst bijgewerkt door Elmira30 op 31-10-14 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:42

Kuggur schreef:
opvallend hoog hufter gehalte in dit topic....

Hoezo? :)

@[***] jij laat mij lopen voor drinken terwijl ik mijn oplader ga pakken, smiecht _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-10-14 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:42

Hahaha sommige dingen zijn echt te erg. :')

Iets whatsappen naar mijn vriend die in de kamer naast me zit is denk ik het ergste. Verder val ik vergeleken met jullie nog best mee denk ik. :D

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:44

Haha ik bedenk me net wat ik altijd doe.
Mijn hond wil altijd spelen, maar ze weet inmiddels dat ik lui ben. Dus heb ik nu een soort afspraak. Zij legt het speeltje op mijn voet neer zodat ik niet hoef te bukken om het aan te pakken en dan gooi ik het voor haar weg :j (handig, tot ze het met een bal ging proberen).
Ik betrapte haar er pas op dat ze het ook bij mijn moeder probeerde, en mijn moeder maar kijken. Wat doe je nou? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:44

@Doanique, ja hallo :') Jij laat mij je konijn ophalen, terwijl je zelf lekker ligt en ik ook :oo

Volgens mij vergeet ik heel veel dingen, maar dat is alweer standaard geworden volgens mij :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:46

Ik zit in de garage/bijkamer te computeren en naar schoenen te kijken, mijn moeder zit in de woonkamer tv te kijken met mijn vader dus ik pak mijn telefoon en bel het huisnummer.

''Hallo, met Winnie.''
''Ja hoi mam, ik heb mooie schoenen gezien. Kan je even kijken?''
''......... Jij bent gek geworden....''

_O-

Had geen zin om op te staan. Wat kan ik er verder van zeggen? O:)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:47

'Jij kan alvast de balken/staanders opruimen dan zadel ik mijn paard af en kom dan helpen'
Denk dat iedereen wel weet wat er gebeurt :Y) :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:49

[***] schreef:
@Doanique, ja hallo :') Jij laat mij je konijn ophalen, terwijl je zelf lekker ligt en ik ook :oo

Volgens mij vergeet ik heel veel dingen, maar dat is alweer standaard geworden volgens mij :')

Op de meet in jan of feb ben je mijn lopertje :')
Laatst bijgewerkt door Lau op 31-10-14 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 17:49

[***] schreef:

Ja maar je ging toch al naar beneden om drinken voor mij te halen! _O-