De enige keren dat ik me ooit afdroog is als ik snel ergens heen moet na het douchen, maar ik probeer altijd tijd te rekenen voor het opdrogen zodat ik dat kan doen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De enige keren dat ik me ooit afdroog is als ik snel ergens heen moet na het douchen, maar ik probeer altijd tijd te rekenen voor het opdrogen zodat ik dat kan doen.
xApple schreef:Ik ben aan het oppassen en heb net aan een kind van ruim 1 jaar gevraagd of ze even mijn pen wilde geven die op tafel ligt. Ik lig onder een dekentje te studeren en had uiteraard geen zin om op te staan![]()
Ik 'gebruik' haar echt 100x per dag om klusjes te doen maar hé kind vindt het leuk.
Naomi_Jortje schreef:Als ik douche ga ik daarna met een handdoek om op de wc zitten wachten totdat ik opgedroogd benDe enige keren dat ik me ooit afdroog is als ik snel ergens heen moet na het douchen, maar ik probeer altijd tijd te rekenen voor het opdrogen zodat ik dat kan doen.
Alleen ik ga dan op de badkamer vloer liggen, omdat die zo lekker warm is
Szan schreef:Sommigen zijn goed in het opdreunen van andere websites
De helft is hier ook al voorbij gekomen: http://www.girlscene.nl/p/14710/wow_de_ ... aan_hebben

Goof schreef:Oh my, ik snap ineens waar die verschikkelijke houding van mijn puberleerlingen vandaan komt![]()
Jullie zijn echt een stel luie profiteurs bij elkaar zeg![]()
[***] schreef:Als de afstandsbediening te ver weg ligt (lees: ligt op de salontafel en ik lig op de bank), kijk ik gedwongen wat er op tv is
Wat resulteert in: Ik kan de meeste tellsell reclames meepraten en ik heb vreselijke films gekeken
[***] schreef:Als de afstandsbediening te ver weg ligt (lees: ligt op de salontafel en ik lig op de bank), kijk ik gedwongen wat er op tv is
Wat resulteert in: Ik kan de meeste tellsell reclames meepraten en ik heb vreselijke films gekeken
dit is zo mij
vuurneon schreef:Lief, de keukenrol is op, pak jij een nieuwe? Dus hij loopt naar de schuur en pakt een nieuwe en ik hoor hem zeggen; 'je weet dat er nog schone, natte was ligt op de vloer?'
Och... Helemaal vergeten (echt niet!)... Puppy ogen; 'wil jij die ophangen?'
Ja ik beken; ik was te lui om na het laatste velletje keukenrol een nieuwe te pakken en toen de was klaar was vond ik het wel genoeg om de was uit de machine te trekken![]()
Gister vlees bewust 'vergeten' uit de diepvries te halen, zodat ik niet kon koken
Naar beneden bellen; lief, kun je een kopje thee brengen? Ik ben druk aan het werk en wil in 1 keer door. Dus ik hoor lief de trap op komen en doe snel alle spelletjes uit en zet word aan
lrtj_ schreef:[***] schreef:Als de afstandsbediening te ver weg ligt (lees: ligt op de salontafel en ik lig op de bank), kijk ik gedwongen wat er op tv is
dit is zo mij
Maar vaak probeer ik hem met mijn voet van de tafel af te schuiven naar mij toe

DaraBariton schreef:Iets van de grond rapen tussen mijn tenen zodat ik niet hoef te bukken![]()
Dat doen dus meer mensen, hahaha lizet_lara schreef:[***] schreef:Als de afstandsbediening te ver weg ligt (lees: ligt op de salontafel en ik lig op de bank), kijk ik gedwongen wat er op tv is
Daar is een oplossing voor, ik kan met mn mobiel de tv zappen![]()
Echt?! Welke app!
Vriendlief hier heeft ook zo zn momenten hoor. Vragen of ik het lichtknopje uit wil doen terwijl die dichter bij hem geplaatst is. Iedereen heeft van die momenten toch...zolang je anderen niet chronisch gebruikt voor je luiheid
(handig, tot ze het met een bal ging proberen).
[***] schreef:@Doanique, ja halloJij laat mij je konijn ophalen, terwijl je zelf lekker ligt en ik ook
Volgens mij vergeet ik heel veel dingen, maar dat is alweer standaard geworden volgens mij