Lastminute Halloween kostuum

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 20:04

Mloes schreef:
Ik ben ooit - bij gebrek aan inspiratie en tijd - verkleed gegaan als bezem. Vriendinnetje ging als heks op m'n rug, we werden heel hard uitgelachen :')

Benodigdheden: zo'n bezem met takken boven je hoofd uit laten komen. Bezem op je rug bevestigen dmv zwart doek of zoiets.

Hahaha dat is wel heel gaaf! _/-\o_

Ik ga nu als heks ;3 en ik neem zelf zo'n bezem mee :P

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:05

Ohh Joolien die is echt zo geniaal _O- Geweldig :')

Heb je al iets bedacht Ts? :D

Mij lijkt een disney prinses omzetten naar 'eng' wel grappig, maar daar is het nu een beetje te laat voor denk ik :P
Of gewoon een net pak aan doen met zo'n plastic paarden/beren hoofd ofzoiets, heel simpel en lekker achterlijk :+

edit, lekker de hele avond met een bezem rondslepen :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 20:10

Al iets gevonden TS? Edit: zie het al :D

Ik moest vanochtend ook nog wat verzinnen (voor vanavond), mijn vriend had al een outfit klaar (Finn uit Adventure Time) dus ik ga als Marceline (uit dezelfde serie). Kleding heb ik liggen, dat is vrij simpel, alleen nog even een zwarte pruik, tandjes en grijze schmink gekocht. Heb geloof ik nog nooit zo weinig aan een Halloween outfit hoeven doen, moet me straks alleen nog even compleet grijs zien te schminken...

Gydja

Re: Lastminute Halloween kostuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 10:05

Ik heb te veel mijn best gedaan. Ik was daar op het feest de meest verkleede en gemischminkte ( geen idee hoe je het schrijft ) persoon.... als ik nou een hoed op had gedaan was het ook al goed geweest.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:07

Naaaa wat flauw!

primera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 10:26

Toch leuk dat je degene was die er het meeste aan gedaan had ;) , ik moest ook last minute iets verzinnen voor mijn oudste zoon terwijl er natuurlijk niks meer te vinden was in de winkels. Uiteindelijk zijn gezicht een schedel van gesminckt met scheuren erin, mijn Harry potter mantel van vroeger korter geknipt, skelet sjaal en voeten. Hij was uiteindelijk ook degene van de 100 kinderen hier die bij de top drie hoorde :P .

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-14 19:36

Typ het eens in op youtube, heel veel make up artiesten maken hier tutorials voor en daar zijn vaak leuke dingen van te maken :D

Jolien jou gehele outfit is geniaal :')