eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rubio

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 07:05

Ik wilde gisteren mijn gordel om doen in de trein :') Gewoon uit een automatisme denk ik, maar het was toch even van 'Huh... Ojaa hier hebben ze geen gordels' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 07:31

Vrijdag- en zaterdagavond mogen we frisdrinken en chips.. Al vaak genoeg drinken in het chipsbakje geschonken, of chips in de beker gedaan.. :=
En dan denken: 'huh? Jo? Wat ben je in vredesnaam aan het doen?'

Ook het ergens heenlopen en dan vergeten waarvoor komt hier wel eens voor. Maar niet zo vaak *klopt af*

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 07:38

Normaal gesproken heb ik zelden last van dat soort dingen. Nu ik zwanger ben word ik gek van mezelf. Maak tegenwoordig overal lijstjes voor.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 08:31

Dat is zwangerschapsdementie.Ik heb er na 12 jaar nog weleens last van.Duurt lang voordat het over is. :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 08:47

Het verkeerde weg gooien en wat je weg moest gooien in je hand hebben, is wel heul herkenbaar }:0

Of 's morgens met je slaperige kop haarlak onder je arm spuiten i.p.v. deo............

een glas cola krijgen met een rietje erin. Rietje in je mond doen en dan 'gewoon' uit het glas willen drinken..... :')

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 08:55

Ooh wat pijnlijk herkenbaar allemaal :j

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 09:06

Rubio_lover schreef:
Ik wilde gisteren mijn gordel om doen in de trein :') Gewoon uit een automatisme denk ik, maar het was toch even van 'Huh... Ojaa hier hebben ze geen gordels' :')

Haha, zo zat ik laatst een keer op de bijrijdersstoel ipv achter het stuur. Toen was ik mijn gordel kwijt.
Op zich niet zo heel gek als je aan de verkeerde kant aan het zoeken bent.

En ik heb ook regelmatig gehad dat ik aan het paardrijden was en dacht dat ik in de auto zat en dus aan het stuur wilde draaien ipv met mijn teugels sturen.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 09:10

Op de fiets zitten en ho roepen als je wilt stoppen.

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 09:12

na mijn werk naar huis rijden, auto parkeren en richting de voordeur. Daar binnen stappen en verbaast rondkijken waar in gods naam al mijn spullen zijn, man en kids zijn.............Doorlopen naar de kamer alles weg!!!! Vervolgens verbaast manlief bellen waar alle meubels zijn en waar hij is. Zegt hj doodleuk dat hij thuis is. stond in ons oude huis i.p.v ons nieuwe :o :o :D

colette40

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 09:13

Je sleutels kwijt zijn en die zitten doodleuk in de wasmachine (waar zo n electronische sleutel aan zit,).
Je auto ergens anders dan normaal parkeren en smiddags dus je auto niet kan vinden.
Op je werk een hele andere route rijden dan moet en je passagiers ook niks zeggen!

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 09:15

zacharyhill schreef:
na mijn werk naar huis rijden, auto parkeren en richting de voordeur. Daar binnen stappen en verbaast rondkijken waar in gods naam al mijn spullen zijn, man en kids zijn.............Doorlopen naar de kamer alles weg!!!! Vervolgens verbaast manlief bellen waar alle meubels zijn en waar hij is. Zegt hj doodleuk dat hij thuis is. stond in ons oude huis i.p.v ons nieuwe :o :o :D

Hier heb ik even heel hard om moeten lachen haha :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 09:20

Of dat iemand je met de auto op komt halen, jij in het donker aan de weg staat te wachten en dan per ongeluk bij iemand anders in de auto stapt die heel toevallig ook net daar even stopt.......... :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 09:21

papagroom schreef:
Op de fiets zitten en ho roepen als je wilt stoppen.

Dat had ik laatst op de scooter :')

Een kamer inlopen en vergeten wat je wilde doen. Dat heb ik zo vaak, of vergeten wat je wilde zeggen.
Ergens heen gaan maar niet meer weten waar je heen gaat.
Zwaarder gaan zitten op het zadel van de scooter om te stoppen :')

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 09:22

Regelmatig dat ik probeer de gordel te pakken als ik op de lijnbus moet rijden, gordels zitten er niet in....niet voor de passagiers en ook niet voor de bestuurder

Hagelslag in de koelkast willen zetten.

Drinken halen in de keuken, vervolgens keuken opruimen of iets anders doen en dan weer terug lopen naar de woonkamer en gaan zitten en dan te bedenken Oja drinken dat wilde ik gaan doen. Kan je weer terug.

Toen ik nog een andere auto had waarbij je de kofferbak met de sleutel open moest maken.
Kofferklep open, boodschappen erin, sleutels kwijt...kan niet de.klep dichtgooien want dan zit ie helemaal op slot. Heb echt werkelijk.waar 15 minuten in mijn tas, jaszakken gezocht op.de grond gezocht. Nergens te vinden. Toch maar even kijken of ie op de kofferklep hing.en daar was ie dan gelukkig. Normaal liet ik ze nooit daarin zetten
Laatst bijgewerkt door blackstar op 31-10-14 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 09:30

Meiden, het is niet gek! Heeft met verwerken van je hersens te maken!

Maar ik ga vaak naar boven, weet ik niet meer waarom, ga naar beneden. En zo kan t wel 3x:').

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 09:43

Haha leuk topic.

Ik was eens mijn portemonnee kwijt. Overal gezocht, tot ik een ijsje oid uit de diepvries pakte. Bleek dat ik de portemonnee met de boodschappen, zo in de vrieskist had gelegd

Ik werk in de kinderopvang, mijn collega ging met de kinderen aan tafel, ik zou een baby de fles geven, maar die was wat te warm uit de flessenwarmer gekomen. Ik had de fles in mijn rechterhand en kreeg van mn collega een kopje koffie, die pakte ik met links. Al druk pratende, zou ik een slok nemen, maar tilde ipv 't kopje, de fles (moedermelk, juk!) op naar mn mond.....
Had het gelukkig op tijd door, maar moest toen wel erg hard lachen.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 09:43

Agossie schreef:
Laatst wilde ik de chocoladehagelslag in de koelkast zetten... Dus, ja, ik heb ze ook wel eens.

Zo heb ik pas de Ipad in de koelkast gelegd.. :')
Gelukkig kwam ik er redelijk vlot weer achter.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 10:25

Met de auto iemand willen oppikken, die staat klaar op de parkeerplaats, had alleen een totaal andere kleur jas aan dan normaal. Dus ik blijf rondjes rijden op die parkeerplaats, naar haar zoeken, en zij maar denken; wat doet ze toch?

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 10:54

Haha herkenbaar !
Na een verhuizing na mijn oude huis rijden...
Op een plek staan en denken wat doe ik hier?

Heb inmiddels wel ontdekt dat terug lopen naar de plek waar ik het bedacht kan helpen !

En hoe vaak ik wel niet ergens heen loop en terug kom, zonder het geen waar ik voor ging...

Op mijn telefoon kijken hoe laat het is, zien dat er geen berichtje binnen is gekomen en telefoon wegstoppen zonder de tijd te weten..

Haha die van de parkeerplaats !! Zo ben ik een keer in de stromende regen naar een auto gerend (dezelfde merk, type & kleur) als van mijn toenmalige vriend, trek de deur open, stap al bijna in en zie dat er iemand anders achter het stuur zit.. :')
Oeps Sorry meneer.... Hij kon er gelukkig om lachen en bood me zelfs aan dat ik wel even mocht schuilen tot 'de juiste' er was haha.. (dat heb ik natuurlijk niet gedaan)
Laatst bijgewerkt door Carlijn101 op 31-10-14 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 10:56

Ik weet nog wel een keer, (was dat berichtje van die telefoon aan t lezen).
Dat ik mijn mobiel "kwijt" was. Ik zoeken, overal gezocht, alles overhoop, toen mijn vriend zei:"Maar je hebt hem in je hand"
Oja... :').

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:03

Heel herkenbaar!
Zo ben ik een keer zonder hoofdstel naar clubles toe gegaan. (Ik ben iets vergeten maar weet niet wat momentje)

En inderdaad naar het oude huis toe gaan. Of oude adres/postcode opgeven aan de telefoon is ook zo handig!

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:10

's Ochtends met de auto naar school rijden en na school uit automatisme de bus naar huis pakken..

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:12

Ik was na het afzadelen ineens m'n zadel kwijt, en ik wist echt zeker dat ik nog niet naar binnen was gelopen om m'n spullen op te ruimen. Pas toen ik al bijna zover was dat ik dacht dat m'n pony dan vast het zadel opgegeten moest hebben kwam ik erachter dat ik het zadel doodleuk in de schuur had weggelegd, waar hij tot een paar weken daarvoor bewaard werd. Ik had hem gewoon uit gewoonte weer in de schuur gehangen :')

Ik was een keer met m'n vriendin aan het bellen, zegt ze ineens 'ohnee ik ben m'n telefoon kwijt' :+

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:14

paard ben ik ook wel al eens vergeten. op concours aankomen en trailer open doen.............hmm vandaar dat het zo stil was onderweg. Belt zuslief met de vraag of ik zonder paard mijn proef ging rijden madam stond nog lekker thuis in haar box.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 11:16

Ik was mijn sleutels kwijt.
Ze lagen in de koelkast :')