. Vriendlief heeft hier ook totaal geen problemen mee (bij hem staat zijn werk op 1). Dit hebben we in het begin besproken en het gaat heel goed. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Vriendlief heeft hier ook totaal geen problemen mee (bij hem staat zijn werk op 1). Dit hebben we in het begin besproken en het gaat heel goed.

haha.
Tenzij het natuurlijk wegens een allergie is.

Woops.
(speelde overigens nog wel meer dinge).
. Mafketel dan had hij niet moeten gaan samenwonen met een paarden meisje Liesje1611 schreef:En wat nou als vriend vriendin dusdanig allergisch is voor huisdier dat samenwonen en dergelijke geen optie is?
Gemeen, ik weet het.
)
SuperAssie schreef:Liesje1611 schreef:En wat nou als vriend vriendin dusdanig allergisch is voor huisdier dat samenwonen en dergelijke geen optie is?
Gemeen, ik weet het.
Een leven zonder dieren is voor mij geen leven. Mannen genoeg op de wereld![]()
Maar serieus, ik zou er een vent om laten lopen als hij té allergisch was voor mijn beesten. Kleindieren(hamsters oid) kan ik nog mee leven maar ik moet ten alle tijden een kat/hond hebben rondlopen en mijn paard gaat ook niet weg(ben ik zelf al allergisch voor)
Majabeestje schreef:SuperAssie schreef:Een leven zonder dieren is voor mij geen leven. Mannen genoeg op de wereld![]()
Maar serieus, ik zou er een vent om laten lopen als hij té allergisch was voor mijn beesten. Kleindieren(hamsters oid) kan ik nog mee leven maar ik moet ten alle tijden een kat/hond hebben rondlopen en mijn paard gaat ook niet weg(ben ik zelf al allergisch voor)
Het wordt minder grappig als je kinderen krijgt die allergisch blijken te zijn..