belle_boef schreef:1234"
[quote="Eleionomae schreef:Ik heb nergens last van. Gewoon de hoes binnenstebuiten hebben. In de hoes met je armen en dan de punten van je dekbed vastgrijpen en dan de hoes om je dekbed heen schudden. Het liefst in het trapgat (ik ga gewoon op mn bed staan, mijn trap loopt verkeerd haha) dan nog ff de punten er goed in en opschudden vanaf de onderkant
Ik werk in de zorg en verschoon dagelijks bedden, ik heb al regelmatig complimentjes gehad over dat het dekbed er zo mooi in lag en zo lekker strak was opgrmaakt
Die bovenste methode werkt alleen handig als de hele achterkant open is![]()
Veel dekbedhoezen zijn de zijkanten van dichtgestikt en zijn alleen de middenstukken open, maar met uitschudden dan blijft het hangen. xD Moet je echt de hoes naar beneden trekken op een of andere manier hahah
Maar als hij er dan in zit schut je hem toch gewoon op de kop op?? Dan zit hij ook goed, hier tenminste wel.[/quote]
Hmm ja dat zou wel kunnen. Maar dan is het weer lastig als de hoekjes bovenaan net niet goed willen zitten xD
Ach waar k mezelf al niet druk om kan maken

Dan zit ik altijd te stoeien om normaal mijn dekbed erin te proppen, maar uitschudden kan niet, omdat ie bij elkaar gepropt zit in het open middenstuk
) en een hoes met inderdaad de onderkant half dicht gestikt, dit werkt altijd prima.
Ook verschuift hij niet meer tijdens het slapen.

) en zo weet ik zeker dat het blijft zitten.