ik zit er weer eens doorheen> geen motivatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: ik zit er weer eens doorheen> geen motivatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 08:26

2 uur 's nachts? :oo dan heb je écht geen concentratie meer hoor.. Tenminste ik niet.. Je kan beter 3 uur slapen en er 5/6 uur uit dan tot 2 uur doorwerken. :j

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 08:30

het ging eigelijk nog best goed. maar ijn hele lieve broertje hadden op zolder een feestje. en ik kon toch niet slapen. over 5 minutjes weer naar school toe :)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:08

misschien moet je gewoon veel eerder beginnen met leren?

Ik begin 3 weken voor een tentamenweek met leren van kennistoetsen. leerlijsten maken, samenvattingen schrijven(die heb ik binnen een week af, dan 2 weken elke dag doorlezen)..
ik begin 2 weken voor de tentamenweek met verslagen in elkaar zetten. en de laatste week voor tentamens zit ik letterlijk van 10 tot 6 aan mn verslagen. en vaak savonds ook nog.
Dan skip ik school, en werk aan mn tentamens.

misschien is dat de sleutel tot succes. ik ben altijd ruim optijd klaar, heb nog speling als het wat uitloopt maar meestal zit er echt voldoende uren in voor een mooi cijfer.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-14 19:28

ik was al 2 maanden van te voren actief begonnen met leren ect. maar toen viel ik en had ik een hersenschudding en sinds die ben ik heel wisselvallig met hoofdpijn. het kan een week goed gaan. maar ik kan dan weer 3 dagen alleen in mijn bed liggen. en ik had eigenlijk alles af en goed geleerd. behalve natuurkunde. (maatschappijleer was zoiezo hopeloos) en ik zag er donderdag zoo tegenop.
toch ben ik blij dat ik uiteindelijk donderdag nog wat heb gedaan.
vrijdag mijn toets. maatschappijleer weet in mijn cijfer nog niet van. veel meerkeuze (waar ik een hekel aan heb. ) dus dat kan 2 kanten op. natuurkunde had ik naar mijn idee echt voor een 1.5 gemaakt. helemaal niks ging zoals ik het zou willen en ik vond het heel lastig. toch valt de schade mee. mijn cijfer was een 5,2 prima op te halen dus!