Hoeveel laat jij je beïnvloeden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rosannee_

Re: Hoeveel laat jij je beïnvloeden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 20:46

Ik heb me ooit laten beinvloeden en daarna heb ik er toch voor gekozen om me niet te laten beinvloeden. En wat bleek er was niks van waar en ben nu al 3 jaar gelukkig :)

Sachavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:39

Ik hou de meningen van anderen wel in mijn achterhoofd maar daardoor laat ik me niet tegenhouden om iemand te leren kennen.
Ik laat me misschien wel iets of wat beïnvloeden, maar niet in die mate dat ik al een mening heb gevormd voor ik die persoon echt ken.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:54

mirthheee schreef:
@Tica haha aan mijn vriendschappen twijfel ik sowieso. In de vakantie had ik 5 dingen geplant met vriendinnen waarvan 3 sowieso al dik een maand op de planning stond. Stuk voor stuk afgezegd.. En dat gaat vrijwel iedere vakantie zo. 1 ding was overigens wel door gegaan en dat was met een vriendin van bokt lekker ijslanders rijden!

Enof ik een crush heb haha. Hij heeft een goede werking op mij! Ik ben steeds vrolijker en ik heb al maanden dat ik iedere nacht 3 tot 7 nachtmerries krijg en beroerd slaap, nou vanacht voor het eerst weer eens gedroomd! over meneer natuurlijk haha. We zouden deze vakantie afspreken en wat leuks doen, maar we hebben alleen contact via facebook (hij heeft geen mobiel) en facebook heeft de laatste tijd veel kuren dus tot nu toe nog niks afgesproken. Maar dat komt nog wel! Gewoon lekker relaxed.

Is het gek dat ze je waarschuwen voor iemand die drugs gebruikt? Lijkt me dan naïef om daar zo overheen te stappen?

F_Orumster

Re: Hoeveel laat jij je beïnvloeden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 14:58

Tja, als mensen iemand niet zo aardig of leuk vinden dan is dat prima negeerbaar, maar waar ze je nu voor waarschuwen vind ik toch andere koek. Probeer de knul in kwestie goed te bekijken zonder roze bril...