Shiloh schreef:Moest door je verhaal denken aan wat Jason Mraz verteld aan het begin van zijn nummer "I never knew you"
https://www.youtube.com/watch?v=oj0s-Qb_pjI
Pijnlijk waar nummer, ook hier sinds een kleine week vrijgezel nu. Bijna 2 jaar samen geweest, een enorm toffe relatie die daarnaast ook pittig was. Veel van elkaar geleerd, nog meer met elkaar geleerd en beide gevochten voor onze relatie.
De afgelopen maanden kwamen er steeds meer irritatiepuntjes, het beide willen vechten werd minder en afgelopen weekend aan het strand in goed overleg er een punt achter gezet. Het voelt enorm dubbel, missen en opgelucht tegelijkertijd. Nu pas merk je hoeveel liefde je iemand daadwerkelijk geeft, buiten het feit dat die persoon op nummer 1 staat deel je ook zo goed als alles met elkaar. Je bent er voor elkaar, geniet van elkaar en houdt van elkaar.
Toch weet ik dat het goed is, we zijn qua innerlijk echt to-taal verschillend, een bijna groter contrast bestaat niet. Dit vult elkaar enorm goed aan, maar is in de kern toch onze ondergang geworden. We spreken elkaar sporadisch via de app en gaan beide naast de breuk door een heftige periode, af en toe bellen voelt voor beide goed. Ergens diep van binnen voel ik dat we nog niet klaar zijn met elkaar, er is nog steeds een onwijze klik en zelfs nu nog hebben we lol. Het verschil nu is dat we er bewust voor hebben gekozen om hier nu niet meer voor te vechten, we zien het wel.
Klinkt dit heel vreemd?
Ik weet wat mij vanavond helaas te doen staat.