Aan gereden door auto, bestuurder spoorloos.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kohtje

Re: Aan gereden door auto, bestuurder spoorloos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:03

Evt in het plaatselijke krantje een oproep doen naar getuigen.

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 10:43

@ Sicayes Ik kan nu mijn werkzaamheden niet vervolgen en zit in de ziektewet. Lopen kan alleen met een kruk. En zoals het er nu voorstaat kan ik mijn werkzaamheden niet meer vervolgen. Als men besluit het te opereren dan is er kans dat dat wel weer kan, maar revalidatie duurt een jaar.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:44

Ik hoop echt dat er nog wat uit die camerabeelden komt.
Al is het maar dat er feitelijk een aanrijding plaatsgevonden heeft, dan hoeft het kenteken nog niet eens zichtbaar te zijn.

Dan kun je alsnog naar het Waarborgfonds stappen.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:45

Heeft de politie al de camera beelden?
Zo niet zou ik daar iemand snel achteraan laten gaan. Beelden worden soms niet lang bewaard.

Ik vind het echt onbeschrijfelijk dat ze gewoon doorgereden zijn. Jeetje.

Ik wil je heel veel sterkte en beterschap wensen!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:45

kohtje schreef:
Evt in het plaatselijke krantje een oproep doen naar getuigen.

Dat werkt vaak goed! Hoe eerder hoe beter. :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:50

Regallie schreef:
mensen worden steeds egoïstischer.. Bah..

Mensen gaan steeds meer generaliseren.. Bah..

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 10:55

Ik zou sowieso oproepje doen in het lokale sufferdje, diegene die achter die mafkees zat die je aanreed heeft zich mogelijk niet gerealiseerd wat er precies gebeurde en daarom doorgereden.

Wij zaten gisteren voor een aanrijding (waarbij de dader ook doorgereden is, verder niets ernstigs) op het politieburo, en daar zeiden ze dat veel getuigen zich helemaal niet bewust zijn van wat er gebeurt, en vaak pas later, bij een oproep in de krant of zo, beseffen dat ze daar bij waren. Zelfs als ze mensen zien vallen. Iets met de menselijke geest die bepaalde linken moeilijk kan leggen.

Verder denk ik dat je het beste heel rap contact kunt opnemen met een advocaat, of ten minste het juridisch loket. Omdat je voor je werk bezig was kan je dat het beste via je werkgever laten regelen.

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:33

Sammie schreef:
Regallie schreef:
mensen worden steeds egoïstischer.. Bah..

Mensen gaan steeds meer generaliseren.. Bah..

:(:)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:38

Idd facebook en/of lokale kranten proberen!
Knap dat je het zo makkelijk van je af kan zetten. Ik zou echt super boos en wrokkig zijn op de dader.
Sterkte met je pootje :(:)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:41

Wat een ongelofelijk verhaal!

En wat sta jij er sterk in zeg, complimenten hoor. Na een cursus NLP lukt mij dat ook steeds beter, maar lastig is het nog wel. Niet veel mensen kunnen er zo tegenaan kijken.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 12:47

Ik zou idd vandaag nog achter de camerabeelden aangaan, soms worden ze maar kort bewaard en dan vis je achter het net (kan nu ook al zo zijn)
Daarnaast zou ik idd proberen via facebook proberen of je de getuigen kunt vinden. Vraag mensen je bericht te delen, soms heeft het heel veel effect. Net als een bericht in het plaatselijke suffertje.

Je denkt er nu misschien licht over, maar als je been er echt zo slecht aan toe is dat dit van invloed is op je toekomst dan kun je eventueel nog een schadevergoeding eisen.
Ik zou er echt alles aan doen om de dader te achterhalen :j

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:52

Wat verschrikkelijk soort mens rijdt er toch op onze wegen. Zo snel mogelijk de camerabelden proberen te bekomen. Of je nu boos bent of niet op de bestuurder. Hij mag best zijn verantwoordelijkheid gaan nemen voor de aangerichte schade of hij dat nu wil of niet. Er gebeuren al ongelukken genoeg zo en dit hier had zo gemakkelijk vermeden kunnen worden, maar ook zeker de manier waarop het gebeurd is.
Als het nu een stom ongelukje is en de bestuurder doet al het mogelijke om het recht te zetten en je besluit dan om hem niet aan te klagen daar kan ik inkomen, maar zo een associale chauffeur >;)
Hopelijk vinden ze hem en kan dit toch ergens bijdragen aan het opgelopen leed. Niet meteen gaan doemdenken qua dromen en projecten.
Ik heb 3 jaar geleden een auto-ongeluk gehad en mijn hiel gebroken/gebarsten. De revalidatie heeft heel lang geduurd en ik heb er vandaag nog last van. Toch kan ik weer alles, paardrijden, festival, werken. Ik moet alleen iets zuiniger zijn met mezelf qua planning zodat ik daarna niet kapot op de bank moet gaan liggen. Het is wennen en de komende weken zul je genoegen moeten nemen met veel rust, maar beetje bij beetje zul je terug kunnen gaan opbouwen en misschien niet meer naar de volle 100% van je oude plannen, maar met een beetje creativiteit kun je nog heel wat gaan doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 14:56

Wat vreselijk TS, wat een oetlul ook dat hij door reed. Heel veel beterschap en sterkte!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 15:06

op facebook er mee, grote kans dat diegene wel boven water komt

heel veel sterkte en hopelijk kunnen ze opereren :(:)

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 15:24

Nou uit de camera beelden kunnen we wel zien wat voor auto het is en welke auto's erbij stonden te wachten. die komen namelijk ook langs maar helaas geen kenteken. Later vandaag krijg ik foto's van die beelden en kunnen ze op facebook. Misschien dat er inderdaad nog wat uit komt.

@ betadine : Nou die rust komt inderdaad wel goed. Maar ik mag toch hopen dat het wel voor 100% weer goed komt. De toekomst is namelijk het familie bedrijf overnemen. En het zou wel heel erg zijn als ik dat niet meer kan.

@MarlindeRooz : in mijn beleving was het een vrouw, maar zeker weten doe ik het niet. + dat er een kinder zitje met klein kind rechts achter in zat.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 16:14

Ik hoop dat de dader en/of getuigen getraceerd kunnen worden.

Een ongeluk is al erg genoeg maar iemand zijn leven ruïneren omdat men gewoon niet het geduld heeft om 5 minuten te wachten is gewoon ronduit asociaal.

Zodra je de foto's op FB hebt gezet,is het misschien handig om hier een linkje te zetten zodat er zoveel mogelijk gedeeld kan worden.

Heel veel beterschap en sterkte :(:)

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 15:27

Update :

Inmiddels een afspraak bevestiging gekregen. Dinsdag 18 november mag ik bij de chirurg komen.
En van de bestuurder ontbreekt nog elk spoor.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:53

Al een oproep geplaatst op fb enz?

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-14 09:42

Ja maar daar is helaas niks uitgekomen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 10:04

De krant?

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 12:40

Wat vervelend allemaal, daar ben je mooi klaar mee.

Heb je misschien een rechtsbijstandsverzekering? Die kunnen je helpen met het verhalen van je schade. Wanneer een bestuurder is doorgereden en niet meer te vinden is, kun je je melden bij het Waarborgfonds (www.wbf.nl)

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-14 08:57

Ja de verzekering is goed geregeld en alles is al nagekeken of het voor de toekomst ook goed is. De krant heeft bij ons geen zin. Ik heb meer aan facebook want dat gaan mensen er over praten. Gister belde er nog weer vrienden van m'n ouders op die hadden het onderweg weer gehoord. Ik vond dat wel zo lief en moeders moest maar goed voor me zorgen. :D

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 09:42

Jeetje wat een verhaal!
De enige tip die ik mee kan geven is: hou alle onkosten bij, ook bv de km's die je naar het ziekenhuis maakt. Daarnaast moet je ook bijhouden wat je mis loopt aan inkomsten.. Heel veel sterkte en succes met de operatie

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 08:32

Milatje, daar kan de verzekering toch niks mee? Of wel, dit is de eerste keer dat ik hier mee te maken krijg namelijk. dus weet niet zo goed wat je bedoelt.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 08:43

Idd alles bijhouden qua kosten en toch dat oproepje doen in de plaatselijke krant. Zoals al gezegd zullen de getuigen wrs niet hebben ingezien dat je daadwerkelijk bent geraakt door de auto, aangezien ze je niet zijn komen helpen. Wellicht dat zelfs de bestuurder zelf dit niet goed heeft meegekregen?
Maar iig zo'n bestuurder moet zich wel bewust worden van wat hij heeft aangebracht, nu heeft hij jou geraakt, en het is dus nog de vraag of je straks terug kunt gaan werken en je dromen uit kan laten komen daardoor. Maar hij zal nu de volgende keer gewoon hetzelfde nog doen en wie weet valt er dan wel een dode!
Als het bericht van jou hem kan bereiken en hij inzien welke gevolgen dit voor jou heeft, weet ik vrij zeker dat hij dit voortaan nooit meer zal doen en jou collega's en hopelijk jijzelf straks ook weer een veiligere werkomgeving krijgen doordat er iig een debiel minder rond rijd. En hopelijk ik hij dan zelfs nog zoveel mans dat hij zich meld bij de politie en jou uit de brand helpt met de gemaakte kosten.