)Ik zou ook gewoon bellen. Kun je gelijk horen of de stem je een beetje aanspreekt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:miccamaaike schreef:Ik zou er in ieder geval een berichtje aan wagen, gewoon met de strekking van 'ik vond jou nummer in mijn tas'...
met een w achter jou dan wel![]()
Ik vind het nogal gedoe om niets.... gooi het nummer weg of bel het.

singa schreef:Bokt, help me!
Vanmorgen vond ik een briefje in mijn handtas met een gsm-nummer op. Enkel en alleen dat nummer, niet meer dan dat. In mijn wildste dromen heeft ene of andere stoere, knappe man het erin gestopt op een onbewaakt moment. In realiteit is het waarschijnlijk gewoon per ongeluk in mijn handtas terecht gekomen, heb ik het er misschien zelf ingestopt na een vergeten gesprek of stak één of ander kneusje het erin omdat hij de ballen niet had om me gewoon aan te spreken.
Nu zit ik natuurlijk met een dilemma. Mijn verstand zegt om het gewoon weg te gooien. Omdat ik mezelf voorhoud dat ik te oud geworden ben voor zo'n dingen en omdat het handschrift niet bepaald mannelijk is. Langs de andere kant is mijn nieuwsgierigheid het daar absoluut niet mee eens.
Wat zouden jullie doen? Het beste dat ik zelf kan bedenken is een smsje sturen met: "je nummer is verdwaald geraakt, ik vond het terug in m'n handtas. Wat moet ik ermee?"
(Ik heb langs de andere kant ook weer geleerd dat ik mijn handtas in het vervolg wat beter in de gaten moet houden.)

Iemand van de ASP dit weekend of van gisteren? Bellen die handel.