Zo'n donkerblauwe piek zouden mijn kinderen anders best zien zitten.Dus als er nog iemand donkerblauw tegenkomt in de een of andere winkel...
Morgen probeer ik een foto te maken van mijn sint maarten venster.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zo'n donkerblauwe piek zouden mijn kinderen anders best zien zitten.
soesita schreef:Leuk Keeyzie, jij hebt net de kleuren die ik ook heb. Donkerblauw en zilver. Alleen is mijn donkerblauw al jaren oud en is de kleur in de winkels helaas helemaal "uit".Zo'n donkerblauwe piek zouden mijn kinderen anders best zien zitten.
Dus als er nog iemand donkerblauw tegenkomt in de een of andere winkel...
Mirjamsel schreef:soesita schreef:Leuk Keeyzie, jij hebt net de kleuren die ik ook heb. Donkerblauw en zilver. Alleen is mijn donkerblauw al jaren oud en is de kleur in de winkels helaas helemaal "uit".Zo'n donkerblauwe piek zouden mijn kinderen anders best zien zitten.
Dus als er nog iemand donkerblauw tegenkomt in de een of andere winkel...
Xenos had wel wat geloof ik!!
Meliaforever schreef:U heeft nodig:
8 doosjes a 24 kleine kerstballetjes van de Action (zou er voor de zekerheid 9 nemen)
3 lijmpatronen
1 lijmpistool
1 strokrans
Je kan eerst de strokrans omwikkelen met een lint, dat heb ik niet gedaan, omdat ik niet zo snel een goed lint kon vinden.Je haalt de kroontjes(?) uit de kerstballetjes en probeer zoveel mogelijk de bolle kant boven te doen. Dus zorg dat je het uiteinde op de krans plakt en zo goed mogelijk tegen elkaar aan, maar niet op elkaar. Anders krijg je een ongelijke krans.
Je moet een beetje puzzelen hoe je ze goed verdeeld krijgt.
Misschien zie je het hier een beetje:
[ Afbeelding ]
Verveelde me gisterenavond dus maar aan de kerstboom begonnen...

Zal zo eens proberen een foto van onze boom te uploaden