[Centraal] Kadootjes >20 euro

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:15

VD/GW les met paard/verzorgpaard?
een kookboek voor lekkernijen/dessertjes *D
rubberen laarzen met een leuk printje voor swinters bij de paarden door de modder te ploeteren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:18

Bluetoothspeakers leken me een super goed idee, kom ik erachter dat ik die al in de kast heb staan >;)
Rubberen laarzen heb ik ook al (van die thermo-rijlaarzen, lekker warm!)

edit: Teller staat op 20,- over, ik heb er een piercing bij besteld ondanks dat ik nog niet mag wisselen. Hihi.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:33

Doanique schreef:
Kleding dacht ik ook aan, maar ik zou niet weten wat ik dan zou willen. Ik heb nu een beaniemuts en een boek...

Ben dus nog op zoek naar een paar kleine cadeautjes zodat ik er niet 'maar twee' krijg (omdat het dus bij ons echt een hele avond, om de beurt een cadeautje pakken is).

Ik heb een hele leuke lamp aan het plafond die uitloopt in allemaal takken! Verder heb ik ook niet echt fotolijst-waardige foto's (instagram he :Y), lekker nieuwerwets).

Een cadeaubon vind ik niet zo leuk om te vragen... Dat is wel een goede voor als ik echt niks weet! :j

Je hebt websites waar je dingen met meerdere Instagram foto's af kunt laten drukken :P

Anoniem

Re: [Centraal] Kadootjes >20 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:35

Is dat zo? Ik fotografeer met een verouderde iphone 4, wordt dat niet lelijk en korrelig dan...?

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 20:56

Misschien nog een horloge? Op eBay heb je ze echt in alle prijsklassen.
Anders kan je ook nog het eBay topic doornemen, hier staan ook vaak leuke dingetjes waar je zo 1 2 3 niet opkomt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 21:16

Ebay topic ga ik eens doorspitten! :j Ik draag in totaal 16 armbandjes over beide polsen die niet meer af kunnen dus een horloge of leuk armbandje er bij wordt hem niet... Bovendien kijk ik sneller op mijn telefoon :D

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 21:19

Hahah, ik ken het hoor! Zocht net ook een leuk horloge tot ik besefte dat ik er toch nooit op kijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 21:22

Had er laatst toevallig eentje om (duikhorloge, had net een duik gemaakt) en nog helemaal terug naar mijn tas lopen om op mijn telefoon te kijken. ''Je hebt toch een horloge om?'' Ohja. :o?

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 21:24

8)7 _O- _O- Haha goed bezig ;)

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 21:30

_O-
Heb je nog een goede oplader voor je telefoon? Een vriend had er van de week één gekocht van 3 meter, heb je geen verlengkabel meer nodig :)* Speel je een instrument? Anders daar misschien nog accessoires voor. Ik ga nog even brainstormen :)

Ilona_Mambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 21:37

3 meter ?? :wow:

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 21:54

Yepp, 3 meter. :D

Edit: Misschien nog een lekker luchtje? Een leuke ketting?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:12

Ik speel gitaar, of nou ja, ik doe wel eens een poging :+ Maar daar heb ik ook alles voor (capo, standaard, plectrums) en verder gaat het ding het huis niet uit (zo goed ben ik nou ook weer niet :+ ) dus een hoes is niet nodig.

Zo'n kabel is een goed idee, enige 'probleem' is dat ik die zelf meestal uit China haal (daar zijn ze het goedkoopst) want ik wil mijn lootjes-trekker niet onnodig in te kosten jagen, maar de verzendtijd van die krengen zijn dan +4 weken vaak... Dat halen we helaas niet.
Wel een goeie als 'reserve' op het lijstje, mocht ik nou eeecht niets meer kunnen verzinnen!
Heb vandaag ook zo'n batterij-in-een-hoesje binnen gekregen (na 3 maanden...), dat werkt als een tiet zeg.

Lekker luchtje zou kunnen, ik draag altijd Sun (ook in verband met reactie van mijn huid op andere luchtjes) eens zien hoe duur die eigenlijk is..

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:37

Nouu, je hebt echt al veel _O- . Of gewoon niet veeleisend zoals je zei, dat is wel handig voor je rekening :D De verzendtijden kunnen inderdaad tegenvallen! Een tas of portemonnee? Anders kan je (als je in de buurt woont van een primark) binnenkort daar even langs gaan om te kijken. Als me nog iets te binnenschiet zal ik het wel plaatsen hier :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 22:39

Een portemonnee! :)* Ik zei vanmiddag nog dat ik die moest hebben!

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 17:34

Kan iemand mij helpen?

Ik heb zaterdag sinterklaas bij mijn oma en normaal haalt mijn moeder dat maar omdat ik het zelf echt niet weet mag ik zelf gaan kijken :') Ik weet alleen echt niks! Het is trouwens gewoon klein gevrierd voor mijn jonge neefjes en nichtjes, budget is 30 euro.

Kleding, schoenen, tassen etc vind ik niet leuk om te krijgen en heb ik nog genoeg. Sieraden heb ik nooit om, oorbellen kan ik wel kopen maar om nou 30 euro aan oorbellen te kopen :=. Spullen voor paard heb ik ook niks nodig. Ik ben wel aan het sparen voor iets maar daar kan de sint mij niet in helpen :') Cadeaubonnen is natuurlijk ook niks :') Parfum heb ik pas nieuwe gehaald.
Nu had ik iets bedacht: ik moet nog 3 fotolijstjes hebben maar ik heb al een hele muur vol met dezelfde lijsten en wil wel dezelfde houden maar die heb ik bij de Ikea gekocht. Geen probleem maar de Ikea is 45 min rijden en het verzenden is ook 8 euro :')

Heeft iemand een tip?

Edit: telefoon hoesje is leuk maar ik heb een iPhone 5c, die zijn niet zo makkelijk te vinden :=

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 18:50

Ik heb mijn iPhone 5c hoesjes gewoon van bol.com en smartphonehoesjes.nl .. Is geloof ik gratis verzenden.

Ik moest een lijstje inleveren voor schoon-oma. 25 euro. Met lootjes trekken doe ik gelukkig niet mee, omdat ik moet werken. Misschien nog wat ideetjes voor anderen, dit is wat ik erop heb gezet:
-Nieuwe cd van Queen
-cd Roseave van You+me (vriendlief heeft de mijne ingepikt, dus we hebben een 2e nodig :D)
-nepleren handschoenen
-Wasgij puzzel

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:27

Goed.. Het is dus bijna kerst. Hier thuis geven wij elkaar cadeautjes van maximaal 25 euro. Ik koop een cadeautje voor mijn oma, maar er moet dus ook een cadeautje voor mij gekocht worden. Ik weet helemaal niks voor mijzelf, behalve paardenspullen.

Wat is leuk om te vragen voor 25 euro (voor mijn paard)?
Wat zouden jullie leuk vinden?

Ik zat te denken aan een nieuw sjabrak, of flextrainers, misschien een nieuw (goedkoop) borsttuig +martingaal. Maar twijfel nog heel erg!

Misschien kunnen jullie mij helpen (met zoeken naar iets leuks)!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 12:32

Niemand? :')

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 17:13

Halster met print
hooinet
springschoenen
VD/GW les
touwhalster
setje peesbeschermers
bandages
neus/singelbontje
fleecedeken
nieuwe set borstels
oornetje
dekje met naam op
leuke zadelhoes
fotoshoot

Zal nog even verder nadenken :P

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:07

De meeste sjabrakjes en (dressuur)peesbeschermers zijn nét te duur :(

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:24

Een mooie foto afdruk van je paard?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:27

Die heb ik al gekregen :P Op canvas.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:29

Dat dacht ik al, haha :P

Vraag dan maar een grote emmer vol met paardensnoepjes :P :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:43

Biedt aan het verschil bij te leggen!