een kookboek voor lekkernijen/dessertjes
rubberen laarzen met een leuk printje voor swinters bij de paarden door de modder te ploeteren?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Doanique schreef:Kleding dacht ik ook aan, maar ik zou niet weten wat ik dan zou willen. Ik heb nu een beaniemuts en een boek...
Ben dus nog op zoek naar een paar kleine cadeautjes zodat ik er niet 'maar twee' krijg (omdat het dus bij ons echt een hele avond, om de beurt een cadeautje pakken is).
Ik heb een hele leuke lamp aan het plafond die uitloopt in allemaal takken! Verder heb ik ook niet echt fotolijst-waardige foto's (instagram he, lekker nieuwerwets).
Een cadeaubon vind ik niet zo leuk om te vragen... Dat is wel een goede voor als ik echt niks weet!
Ik draag in totaal 16 armbandjes over beide polsen die niet meer af kunnen dus een horloge of leuk armbandje er bij wordt hem niet... Bovendien kijk ik sneller op mijn telefoon
Haha goed bezig
Speel je een instrument? Anders daar misschien nog accessoires voor. Ik ga nog even brainstormen
Maar daar heb ik ook alles voor (capo, standaard, plectrums) en verder gaat het ding het huis niet uit (zo goed ben ik nou ook weer niet
) dus een hoes is niet nodig.
. Of gewoon niet veeleisend zoals je zei, dat is wel handig voor je rekening
De verzendtijden kunnen inderdaad tegenvallen! Een tas of portemonnee? Anders kan je (als je in de buurt woont van een primark) binnenkort daar even langs gaan om te kijken. Als me nog iets te binnenschiet zal ik het wel plaatsen hier
Ik zei vanmiddag nog dat ik die moest hebben!
Ik weet alleen echt niks! Het is trouwens gewoon klein gevrierd voor mijn jonge neefjes en nichtjes, budget is 30 euro.
. Spullen voor paard heb ik ook niks nodig. Ik ben wel aan het sparen voor iets maar daar kan de sint mij niet in helpen
Cadeaubonnen is natuurlijk ook niks
Parfum heb ik pas nieuwe gehaald. 
)
Op canvas.