Iemand ideeën voor kerstpakketten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bren79

Re: Iemand ideeën voor kerstpakketten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:09

Leuk dat je het nu zelf wilt gaan samenstellen!
Dit jaar gaan wij ook weer zelf wat samenstellen en ik denk dat we daarvoor ook eens bij de Ikea gaan kijken, we proberen het wel beetje neutraal te houden daar niet iedereen alcoholische dranken drinkt of dat ze geen relatie hebben.
Andere jaren hebben we voor de kerstpakketten 1 maal een kant en klare besteld dit was eigenlijk het naarste zoeken om wat te vinden waarvan je weet dat niet de helft weggegooid gaat worden, andere jaren hebben we spullen van Leenbakker, Action en supermarkten gehaald, opbergpoef, rietenmand om de spulletjes in te doen, kussens, kaarsen, leuke mokken voor bv chocolademelk met de choco en slagroom erbij verder wat lekkere snacks erin.
Snuffel gewoon in wat winkels, en probeer er een beetje een thema van te maken dan komen de ideeen wat het kerstpakket vult zeker weten wel goed ;)

en verder lees ik mee altijd leuk om ideeen op te doen :D

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-14 10:41

@Bren79 Zoiets hebben wij ook nou helemaal!
Er zijn sowieso al 2 jongens die geen druppel drinken en een ervan heeft een vrouw die heeft een alcohol probleem. Voel me dan toch schuldig als ik er een fles wijn in stop :+ En in de meeste standaard pakketten zitten ze toch snel haha.
En sommige jongens zijn inderdaad alleen.

@Reusje een pizzapakket vind ik ook nog wel een leuk idee :)

Ik lees hele leuke ideeën hier! Dank jullie wel voor de tips!
Ben nu goed de aanbiedingen in de gaten aan het houden bij bijvoorbeeld de Marskramer, Blokker, en dat soort winkels :)

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-14 09:39

Nou bijna een maand gezocht maar nog niets gevonden!
Wel wijzer geworden moet ik zeggen ;)

Koelbox/tas hebben ze niets aan, want in elke auto zit een koelkast :+ Beetje overbodig, aangezien ze niet zonder auto weggaan.

Ondertussen zitten we erover na te denken om een pannenkoekenpakket te doen, alleen de pannen zijn al snel 30 euro als je ook voor inductie wilt. We hebben geen idee welke jongens op inductie koken thuis (of hun vrouw) en welke niet. Kan moeilijk aankomen met een pan die niet voor inductie is.
Maar ondertussen wel een poffertjespan gevonden voor inductie voor 20 euro, dus misschien doen we dat.

Zelfde verhaal is eigenlijk ook met een paninimaker. Ze komen al snel op de 30 euro uit of je moet een of ander goedkoop *piep*merk kopen, wat na 3x gebruiken stuk gaat. Dat vinden we ook zonde.

Aan een winters pakket zitten we ook te denken.
Deken, chocomelk, koffie, en dat soort dingetjes. Komen altijd wel uit.

De tijd dringt, dus we hebben ook gekeken voor kant en klare pakketten. Als dat het wordt (voor nood) dan komen we uit op een pakket met een etagere met lekkere dingen erin. Al is dat echt niet me voorkeur.

Heb ook nog even gekeken met wat de jongens praktisch vinden. Een werknemer heeft zo'n heerlijke opvouwbare stoel en die willen ze allemaal wel :+
Alleen ik krijg me baas/vader nooit zo gek om dat te gaan weggeven. Die vindt dat ze dan te lang op hun kont blijven zitten hahaha!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 10:32

bijna elke koekenpan kan op inductie. Zijn echt niet zo duur. Als je een speciale pan koopt misschien wel, maar ik gebruik voor pannekoeken een simpele koekenpan, werkt prima!

edit,

als dit teken op de pan staat is het geschikt voor inductie

Afbeelding

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 10:51

Een bierpakket doet het ook altijd wel goed. Lekkere borrelhapjes, setje speciaalbier in een leuke koeltas. Evt een magazine erbij voor de vrouwen met een set rosébier.

Edit: Kaasplankje erbij is ook leuk :)

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-14 11:52

Dit jaar wilden de heren graag een vleespakket dus die gaan we nu kant en klaar bestellen (komen we er makkelijk vanaf)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 14:53

Pannenkoekenpakket kan , ik vindt dan de pizzapakket leuker :) Pizzapan en dan de ingredienten erbij , lijkt me leuk :j

Winter is ook leuk , Snert , Chocomel , Deken met mouwen kunnen de handen erdoor :') , oploskoffie voor onderweg , sloffen voor op de kraan of welke machine ze dan besturen :') . Misschien nog wat lekkers erbij?

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-14 15:13

Het is al gelukt!

We hebben een schroevendraaier bitsetje en daarnaast gewoon levensmiddelen bij de Sligro vandaan, zoals pasta + saus, jam, nootjes, kerstchocolaatje enz.
Dit is hem:
https://pbs.twimg.com/media/B3W7MxHIcAEn9nh.jpg:large

Pizzaset vonden we ook wel leuk, maar zeg nou eerlijk: hoe vaak gebruik je de borden die je er dan bij krijgt?
Dat vonden wij weer nadelig. Maar hier kwam me (ex)vriend en collega in het bedrijf mee. Kunnen mannen altijd wel gebruiken. Al leggen ze hem maar in hun eigen (vracht)auto.

Edit: Nu nog wat voor mezelf kopen :+ Verschrikkelijk vind ik dat. Mag zelf kiezen of ik voor rond een tientje wat voor mezelf koop en dan dat + de levensmiddelen, of voor 40 euro een cadeautje voor mezelf koop. Maarja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 15:17

Leuk :D , gaan ze vast wel blij mee zijn