Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bizzybijtje schreef:Er is natuurlijk een reden dat er zoveel vacatures zijn voor klantenservicemedewerkers/callcentermedewerkers.... En dat is niet omdat het zo'n leuke baan is
Robin_S schreef:Niet doen TS!
Heb net even in je profiel gespiekt en zeker weten dat een leuke meid als jij wel aan een ander baantje geraakt!
Ik ben ook ooit eens via een interimbureau naar een callcenter gelokt, onder het mom van "je wordt administratief medewerker, klantendienst, etc..." --> was gewoon heel de dag telefoneren, mensen irriteren! De werkomgeving leek mij ook zo vreselijk: een hele grote ruimte volgepropt met bureaus en overal waar het maar kon telefonisten. En iedereen zit daar dan de hele tijd door elkaar te praten, word je knettergek van.
Ik heb die dame die de sollicitatie afnam snel de hand gedrukt, vriendelijk bedankt en heb snel de benen genomen!
Dus nogmaals, denk er echt goed over na. Werk in een callcenter staat niet eens leuk op je cv, en als je dan ook nog eens 3 kwartier met de trein moet reizen?!
essiedepessie schreef:Dan moet je gewoon lekker niet gaan, en als je contract dan misschien niet verlengd wordt kun je altijd nog kijken
xSwanHeart schreef:essiedepessie schreef:Dan moet je gewoon lekker niet gaan, en als je contract dan misschien niet verlengd wordt kun je altijd nog kijken
Wat een slecht advies. 'Misschien toch' betekent niet 'wordt zeker weten verlengd'. TS, als ik jou was zou ik gewoon dat gesprek aangaan. Als je niet zeker weet of je contract verlengd wordt, zou ik zorgen dat ik iets achter de hand hebt. Nee zeggen kan altijd nog.
Ik heb daarboven al gezegd wat ik vond.
Dat maakt het leuk