Vertrouwen in vriend.. Tips gezocht.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

paardje87

Re: Vertrouwen in vriend.. Tips gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 16:45

Het is al 3 maanden geleden. Hij zei dat niet toen we het over dat onderwerp hadden , hij stelde het voor omdat we de laatste tijd erg goed gaan, en we elkaar snel missen. Hij slaapt ook altijd donderdag vrijdag en zaterdag bij me en dat zijn ook echt de dagen dat we beide heerlijk slapen. Het samen wonen is niet een worst om voor me te houden. Ik geloof oprecht dat hij dat zegt omdat hij het liefste 24/7 bij me is en ik bij hem. Maar eerst het vertrouwen terug en dan veder kijken.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:47

Misschien werd het hem gewoon te heet onder de voeten, te serieus, en wilde hij even 'stoom afblazen'. Lekker even los gaan omdat hij dacht dat hij daaraan toe was en dat dat was wat hij wilde en dwars zat. Dat bleek niet zo te zijn, het bood hem niet genoeg voldoening, en dus kwam hij weer terug bij jou.

Hij heeft niets verkeerds gedaan. Tuurlijk is het even snert als je erachterkomt dat ie zo vlak erna met een ander het bed in is gedoken, maar dat is zijn goed recht natuurlijk. En het is ook niet erg dat je het er nu nog moeilijk mee hebt. Zo lang dat gevoel met een paar maanden maar wel weer weg is :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 16:48

Hij is 18 en jij?? Misschien eerst maar eens zien hoe het loopt, jullie zitten op een leeftijd waar je vaak nog erg verandert. Werken jullie al of zitten jullie nog op school

paardje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-14 16:50

@Marit Ja dat heeft hij me ook gezegd, Het ging hem ook te snel en hij is daarvoor heel erg genaait door zijn ex , die lag toen ze precies een jaar gingen met een goeie vriend van hem in bed. Ja dat zeker , ik heb ook geen recht van zeiken want het was uit maar het is en blijft wel een klap in je gezicht.

@bigone Ik ben 2 weken zelf geleden ook 18 geworden. Hij werkt 32 uur per week , ivm met BBl opleding. 4 dagen stage 1 dag school, betaalde stage. Ik ben helaas net ontslagen dus werkloos.