Zullen zeker echt zijn; of Uggs zelf het er mee eens is dat ze voor deze prijs verkocht worden... waarschijnlijk niet. In het slechtste geval moet mediamarkt ze met spoed uit de winkels halen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Pinda_Dipje schreef:Oh die vreselijke dieronvriendelijke laarzen.
Leven en laten leven!
Ik hoef ze niet, vorig jaar had de bristol oid ook zoiets.

dancer_ schreef:Bij de mediamarkt gaan ze echt geen neppe uggs verkopen onder het mom van 'echte uggs'. Ze zijn dus gewoon echt
esperance schreef:Pinda_Dipje schreef:Oh die vreselijke dieronvriendelijke laarzen.
Iid ja..
Valt me op dat veel bokkers er opeens geen problemen me hebben..
Tazzey schreef:dancer_ schreef:Bij de mediamarkt gaan ze echt geen neppe uggs verkopen onder het mom van 'echte uggs'. Ze zijn dus gewoon echt
Daar durf ik mijn handen niet voor in het vuur te steken. Ik heb ooit bij een bekende designer gewerkt. Toen ineens een grote drogisterij keten zonnebrillen van ons merk ging verkopen. Daar waren wij niet van op de hoogte en research wees uit dat het namaak artikelen waren. Dat is nog een beste juridische procedure geworden. De keten heeft er niet van geleerd of heeft er gewoon maling aan want onlangs verkochten ze namaak brillen van een collega designer.
xTammyy schreef:Zullen we dan ook even alle bokkers die de plofkip eten en met echt bont op hun jas rondlopen afbranden?
Iedereen moet zelf weten wat ze wel en niet doen en of ze dat verantwoord vinden.
Ik ga er van uit dat ze echt zijn, anders kan de MM grote problemen krijgen lijkt me..

xTammyy schreef:Zullen we dan ook even alle bokkers die de plofkip eten en met echt bont op hun jas rondlopen afbranden?
Iedereen moet zelf weten wat ze wel en niet doen en of ze dat verantwoord vinden.
Ik ga er van uit dat ze echt zijn, anders kan de MM grote problemen krijgen lijkt me..
yellowtje8 schreef:Echt? Ik heb ooit ergens gelezen dat het er af getroken wordt, met huid en al, maar dat ze niet worden geslacht.. Evengoed nog steeds erg sneu !
Het is niet of helemaal veganist zijn of helemaal dieronvriendelijk zijn. dancer_ schreef:Tazzey schreef:Daar durf ik mijn handen niet voor in het vuur te steken. Ik heb ooit bij een bekende designer gewerkt. Toen ineens een grote drogisterij keten zonnebrillen van ons merk ging verkopen. Daar waren wij niet van op de hoogte en research wees uit dat het namaak artikelen waren. Dat is nog een beste juridische procedure geworden. De keten heeft er niet van geleerd of heeft er gewoon maling aan want onlangs verkochten ze namaak brillen van een collega designer.
Maar man, wat loop je dan als groot/bekend bedrijf een risico. Mediamarkt is een mega keten en kan dan toch ook een mega partij inkopen wat de uggs sowieso al een stuk goedkoper maakt.
Geryon schreef:yellowtje8 schreef:Echt? Ik heb ooit ergens gelezen dat het er af getroken wordt, met huid en al, maar dat ze niet worden geslacht.. Evengoed nog steeds erg sneu !
Ja dat gaat over het stukje bij hun staart.. Wordt er gewoon afgesneden
Waarom? Het gaat hier over uggs. En alleen het niet kopen van uggs helpt alHet is niet of helemaal veganist zijn of helemaal dieronvriendelijk zijn.
esperance schreef:Pinda_Dipje schreef:Oh die vreselijke dieronvriendelijke laarzen.
Iid ja..
Valt me op dat veel bokkers er opeens geen problemen me hebben..