Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ook niet in het begin. Ik schijn daar raar in te zijn. Maar ze wonen best dichtbij en ik zie ze nog wel af en toe. Maar ik heb er al twee jaar niet meer geslapen in elk geval, afgezien van een paar keer een week dat ze op vakantie waren en ik op de katten paste.
Ik heb er toch drie jaar gezeten en heel veel meegemaakt, zelfs anderhalf jaar in samen gewoond met mijn ex, en al die zooi kom je ook weer tegen als je op aan het ruimen bent... Moeilijk hoor

Het is meer het wennen aan een hele andere stad, en m'n vrienden die allemaal anderhalf uur reizen verder wonen. Ik sleep ze nu allemaal hier mee naar toe, om vervolgens geen idee te hebben waar naartoe te gaan om een biertje te drinken
Maar dat komt allemaal goed met de tijd
Zolang het bij kleine dingetjes blijft is het toch wel te overzien. Bovendien zal je zelf ook wel wat hebben. Ik vergeet zelf altijd af te wassen (doe het wel gewoon hoor, maar vind het zelf nuttiger om te wachten tot er wat meer is dan alleen één bordje) terwijl huisgenoot dat altijd direct doet. Maar ik ben dan weer handig dus ik ben degene die rekjes ophangt in de keuken, naar de Ikea gaat als er iets nodig is, marktboodschappen doet ( = 2 giga tassen vol) dus samen kom je er wel
Nu werkt ze full time dus zien we elkaar minder en gaat het veel beter
rustige periode nu. Ben mijn bachelor aan het afmaken en er vallen echt gaten in mijn rooster.
Lijkt me echt niet te doen...
goed te doen dus. Magrathea schreef:Ghostattack schreef:Ik ga vanaf februari 2015 verhuizen naar Amsterdam, 615 euro incl per maand voor 21m2 helemaal zelfstandigHeb er wel zin in, maar ben benieuwd hoe het echt gaat zijn.
*valt van stoel* jeetje, daar krijg je nog huurtoeslag over mag ik hopen?
(ik wil absoluut niet uit de hoogte doen maar het is looooodzwaar)