Pieter25 schreef:
Fan-tas-tisch
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het teken dat de zomer egt voorbij is en nog heel lang duurt voor die terug is. Lange somere donkere dagen van mij moge ze het afschaffen.
.
.
heel vroeg donker, straks gaat het sneeuwen en kerst komt er snel weer aan
love it
Latruda schreef:Dreamy schreef:Goof schreef:Ik ben altijd blij dat dit op bokt gemeld wordt anders zou ik het vergeten/ niet weten
Anders ik wel
Wel fijn, moet net na middernacht beginnen met werken. Dus mooi een uurtje langer slapen!
De wintertijd gaat pas om 3 uur in. Dan gaat hij trug naar 2 uur.
BelleTessa schreef:En ik heb nachtdienst, is helemaal naar als je de klok terug moet zetten..
!romyver schreef:Mirr89 schreef:Ojaaa...... Geef mij de zomertijd maar, kunnen we 's middags/'s avonds langer in het zadel zitten!
AmyII schreef:Dan is de agenda in mijn mobiel in de war; die zegt dat de klok van zondag op maandag teruggaat... Maar dat scheelt, dan hoef ik me daar ook niet meer druk om te maken! Bedankt dat je me erop attendeert!
Edit; jij en google zijn mijn beste vrienden: de klok gaat inderdaad van za-zo terug.
rare agenda dan trouwens......Pieter25 schreef:Cayenne schreef:Ja, dit weekeinde gaat de klok weer een uur achteruit!
Dus in de nacht van zaterdag op zondag mogen we een uurtje langer blijven liggen!
Nog 1x hoe het echt zit![]()
[ Video ]
http://538.to/1vXz8RJ