Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Goof schreef:Ik geloof niet in 'maar 1 ware' of 'de ware', ik denk dat jr met veel mensen gelukkig zou kunnen worden. Is het niet deze dan wrl de volgende. Simpel.
Ts als je gelukkig bent blijf je, als je niet gelukkigbent ga je. Ook simpel
Het leven is zo moeilijk niet gelukkig.
De persoon waar je dat voor over hebt (en hij voor jou) is "de ware". Natuurlijk is niet elke relatie te redden, maar als je van elkaar houdt en samen oud wil worden, moet je daar ook opofferingen voor willen doen. Dit dus:phormicola schreef:Als hij niet samen met jou wil blijven werken aan de relatie.
phormicola schreef:Als hij niet samen met jou wil blijven werken aan de relatie.
M_aaike schreef:Zoals al in de titel staat: wanneer weet je dat iemand niet de ware voor je is?
Ik heb zelf nu vier jaar een relatie en ik weet niet of hij nu echt de ware voor me is. We hebben het gezellig samen maar ik kan me ook gigantisch aan hem ergeren.
We hebben overal verschillende ideeën over maar wel dezelfde humor. Ik wil trouwen, hij absoluut niet. Ik wil op vakantie lekker zon, zee en strand, hij wil het liefst de wijde wereld in trekken met alleen een tent.
Tot in hoeverre kun je verschillend zijn? Ik vind het heel lastig..

MissDD schreef:Ik denk dat op elk potje meerdere deksels passen, alleen de ene deksel sluit wat beter dan de andere.
Kirrr schreef:Ik geloof ook niet zo in de ware, de moment dat ik ongelukkig ben en de wederhelft daar geen probleem mee heeft, stopt het voor mij
riona schreef:als je op bokt moet vragen wanneer iemand niet de ware is, dan is hij dus niet de ware want anders stelde je deze vraag niet.
Sammie schreef:riona schreef:als je op bokt moet vragen wanneer iemand niet de ware is, dan is hij dus niet de ware want anders stelde je deze vraag niet.
Dat vind ik wel iets te kort door de bocht. Iedereen zal toch wel eens denken van is het dit het? De een noemt het koudwatervrees, de ander bindingsangst en zo rond je veertigste je midlifecrisis.
Het is niet alleen maar rozegeur en manenschijn. Twijfelen mag dus gewoon. Hoef je echt niet gelijk hard weg te rennen.
Ik ben jaloers op mensen die in het nu leven! Die gewoon denken, ik heb het leuk met hem, en we zien wel. Maar zo moet je wel een beetje proberen te gaan denken. Het maakt het leven echt makkelijker!!
palousa_boy schreef:Toch wel grappig dat hier veel zeggen dat JIJ gelukkig moet zijn, maar waar blijft de partner in dat verhaal dan? Moet die maar ongelukkig in een hoekje gaan zitten compromissen sluiten omdat jij gelukkig wilt zijn?
Eerlijk gezegd vind ik dit bijzonder asociaal om alleen maar voor je eigen geluk te kiezen.
Men zegt niet voor niets dat houden van, geven en nemen is, en dat is het ook.
Ilja000 schreef:Moet iemand de ware zijn? Is het niet belangrijker dat je NU geniet?
Paisano schreef:ik geloof dat ware liefde juist bestaat uit áltijd bij elkaar willen blijven, ook als je tijdelijk even minder/niet gelukkig bent. Juist dan moet je er voor elkaar zijn en samen aan de problemen willen werkenDe persoon waar je dat voor over hebt (en hij voor jou) is "de ware". Natuurlijk is niet elke relatie te redden, maar als je van elkaar houdt en samen oud wil worden, moet je daar ook opofferingen voor willen doen. ]