vooral M&M's eet ik altijd eerst bv de rode op, en bruin als laatste
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

vooral M&M's eet ik altijd eerst bv de rode op, en bruin als laatste
Myrthe64 schreef:Ladybird schreef:m&m's en smarties smaakt het gewoon precies hetzelfdeIk bedoel, dan is het toch helemaal niet logisch om het als nog van kleur naar kleur op te eten?
Ik proef toch echt verschilEn meerdere mensen die ik ken ook! Maar dat zal wel in je hoofd zitten
maar ik dacht dat dat echt tussen mn oren zat
iedereen zegt namelijk va niet in mijn omgeving
dus ik dacht echt dat dat tussen mn oren zat

Myrthe64 schreef:Ladybird schreef:m&m's en smarties smaakt het gewoon precies hetzelfdeIk bedoel, dan is het toch helemaal niet logisch om het als nog van kleur naar kleur op te eten?
Ik proef toch echt verschilEn meerdere mensen die ik ken ook! Maar dat zal wel in je hoofd zitten
haat t alleen dat er bij ons nergens grootverpakkingen te vinden zijn
Geen enkel probleem mee hoor, kleuren door elkaar eten haha.Nirvana_ schreef:Wat ik me dan wel afvraag.... Wat als je gewoon een grote zak m&ms opentrekt? het is toch niet te doen om die eerst helemaal uit te zoeken??
:
Ga ook rustig verbijsterd zitten kijken als iemand dan in mijn schaaltje netjes gesorteerde M&Ms graait en alle kleuren tegelijk naar binnen werkt.

misschien komt dat ook omdat het gewoon cool is als je tong blauw word
) is kleur zeker belangrijk maar dan vooral omdat ik dan van lekker naar minst lekker ga. Hoewel ik dan wel altijd 1 of 2 lekkere bewaar om als laatste op te eten
wow

sanne1992 schreef:Ja hier ook, al eet ik van waar de meeste van zijn tot aan waar de minste van zijn
meisje2000 schreef:Ik gooi een lading m&ms in een schaal en eet eerst alles op wat in de meerderheid is.
Ik maak stelletjes dus en dan eet ik een voor een op dus eerst bijv rood, groen, geel, bruin, blauw tot ze allemaal op zijn en het aantal gelijk blijft