Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rije schreef:mooney schreef:Mensen TS is 13!
Daarom juist! Dan is ze oud genoeg om niet alleen de stoere filmpjes te googlen, maar ook het wiki-artikel (of andere nuttige info) waarin inderdaad precies de gevolgen staan beschreven. En als ze het dan nog steeds wil doen schrijf ik dat toe aan mee willen doen met de groep (peer pressure) en vandaar mijn advies om iets anders leuks (=ongevaarlijks) te gaan doen.
@TS: je kunt nooit vroeg genoeg leren om je eigen pad te kiezen, dus ik zou zo zeggen: doe dat nu! Laat je geen onzinnige dingen opleggen door anderen om 'erbij te willen horen'!

KimD schreef:Hier dacht ik nou nooit over na toen ik 13 was... waar is de tijd gebleven dat de jeugd gewoon lekker buiten was zonder van die domme dingen te doen?
Deetjeeuh schreef:Kijk eens wat filmpjes op YT zoals deze.
http://www.youtube.com/watch?v=ZuPNaOFvSu0
Zou het je afraden..
Dani schreef:KimD schreef:Hier dacht ik nou nooit over na toen ik 13 was... waar is de tijd gebleven dat de jeugd gewoon lekker buiten was zonder van die domme dingen te doen?
TS is net zo min representatief voor de hele generatie als dat jij dat bent. Ook in jouw jeugd waren er genoeg pubers die domme dingen deden, en ook nu zijn er genoeg pubers die nooit een seconde nadenken over iets als dit.
Toch zie je dit soort achterlijke dingen steeds vaker voorkomen, en steeds minder kinderen die buiten komen, vrijwillig.