Salt en Ice challenge

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:47

Niet doen.
Ik heb een "vrieswond" gehad en het doet pijn, ontsteekt en het litteken gaat nooit meer weg.
Belachelijk dat mensen dit doen..

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:48

liliekska schreef:
idd ik ga het ook maar niet proberen, iedereen uit mn klas die t gedaan had die zeiden dat t helemaal niet gevaarlijk is enzo maar k ga t maar niet doen.

+:)+ +:)+ +:)+

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:48

TS, als je nu al mee wilt lopen met rages, dan vrees ik het ergste als je straks 15 of 16 bent en erbij wilt horen.. want waar gaat dit stoppen?

straks dagen ze elkaar nog uit om het op de halsslagader te proberen omdat de arm niet genoeg effect geeft..

wat dat betreft kunnen tieners echt een gebrek aan gezond verstand hebben in mijn ogen.. en zelfs als de effecten duidelijk zijn (ernstige frostbite brandwonden) vinden ze het nog 'gaaf' om te proberen.

nadenken en niet achter de meute aan willen lopen, anders mis je straks ook nog vingertjes door de oh zo populaire knifesong, het liefst nog door het mes de verkeerde kant om te houden.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:49

liliekska schreef:
idd ik ga het ook maar niet proberen, iedereen uit mn klas die t gedaan had die zeiden dat t helemaal niet gevaarlijk is enzo maar k ga t maar niet doen.

jup en na oud en nieuw mist een van hen een paar vingers ;)

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 17:08

Sorry, maar ik vind dit wel echt heel erg dom :\

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 17:38

eenitraM schreef:
Ik hoop dat men getekend wordt voor het leven... Spijt zou ik niet krijgen als het mis gaat.

Ik vind dit wel érg hard, iets minder kan ook.

Ts, verstandig besluit dat je het niet gaat uitproberen! :j
De schade die je er mee op kan lopen liegt er niet om.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:06

Rije schreef:
mooney schreef:
Mensen TS is 13!

Daarom juist! Dan is ze oud genoeg om niet alleen de stoere filmpjes te googlen, maar ook het wiki-artikel (of andere nuttige info) waarin inderdaad precies de gevolgen staan beschreven. En als ze het dan nog steeds wil doen schrijf ik dat toe aan mee willen doen met de groep (peer pressure) en vandaar mijn advies om iets anders leuks (=ongevaarlijks) te gaan doen.

@TS: je kunt nooit vroeg genoeg leren om je eigen pad te kiezen, dus ik zou zo zeggen: doe dat nu! Laat je geen onzinnige dingen opleggen door anderen om 'erbij te willen horen'!

Vond jouw comment ook helemaal prima ;)
Ik doelde op de mensen die alleen maar postten dat ze het vooral moest gaan doen. Sarcasme en internet gaan niet altijd goed samen

KimD

Re: Salt en Ice challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:11

Hier dacht ik nou nooit over na toen ik 13 was... waar is de tijd gebleven dat de jeugd gewoon lekker buiten was zonder van die domme dingen te doen?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:19

KimD schreef:
Hier dacht ik nou nooit over na toen ik 13 was... waar is de tijd gebleven dat de jeugd gewoon lekker buiten was zonder van die domme dingen te doen?

TS is net zo min representatief voor de hele generatie als dat jij dat bent. Ook in jouw jeugd waren er genoeg pubers die domme dingen deden, en ook nu zijn er genoeg pubers die nooit een seconde nadenken over iets als dit.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 19:48

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 19:57

Dani schreef:
KimD schreef:

TS is net zo min representatief voor de hele generatie als dat jij dat bent. Ook in jouw jeugd waren er genoeg pubers die domme dingen deden, en ook nu zijn er genoeg pubers die nooit een seconde nadenken over iets als dit.

Gelukkig behoren wij tot dezelfde generatie, maar zo'n dingen zijn toch echt nooit aan bod gekomen hier... Ook op school niet. ;) Toch zie je dit soort achterlijke dingen steeds vaker voorkomen, en steeds minder kinderen die buiten komen, vrijwillig.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 20:01

Niiet doen TS, doet erg veel zeer en je kan het voor altijd blijven zien omdat je zo dom bent geweest :+

Nieuwe challenge is het trouwens niet hoor, bestaat al lang.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 20:09

Heel goed dat je niet meteen doet en de rest achterna loopt maar dat je eerst vraagt hoe het is en aan de hand daarvan beslist het niet te doen. Verstandig!