Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

het lijkt echt wel beton zo hard als die spieren zijn
(tenminste bij die kerels waar ik het over had dan) Deetjeeuh schreef:Fijn dat je een standaard dag samen hebt.Eten jullie wel samen? Lijkt me best lastig leven hoor. En inderdaad, zoals hierboven gevraagd, heeft hij er nog een baan naast? Want het lijkt me dat hij hier niet tot zijn 65ste mee door kan gaan.

Rowdine schreef:Ik zou hier als vriendin echt niet blij van worden. Een verslavingsgevoelige vriend die nu weer constant met en verslaving bezig is. Heftig!

volgens mij vind ik het daarom niets, ze trekken soms ook een beetje een poephoofd trouwens Desty schreef:Rowdine schreef:Ik zou hier als vriendin echt niet blij van worden. Een verslavingsgevoelige vriend die nu weer constant met en verslaving bezig is. Heftig!
Ik kan/wil/ga hem niet stoppen! Zijn leven niet de mijne![]()
Hij wordt hier enorm gelukkig van. En het is nog steeds gezonder dan bijv roken
Leven en laten leven, en loslaten hoort daarbij![]()
Ik geniet volop en hij ook
En lelijk vinden mag altijd
Maar mooi is anders
Nayomie schreef:Buiten dat is het ook nog eens ongezond.

Desty schreef:Nayomie schreef:Buiten dat is het ook nog eens ongezond.
1 maand per jaar
Cola is ongezonder om het zo maar even te zeggen
denice schreef:Heftig! Jammer dat ze van die broekjes aan hebben, als ze nou een sexy boxer aan hadden, goed gevuld, en ietsje meet vet en minder aderen!
Knap dat hij het kan, maar jouw instelling vind ik nog knapper.

EvaC schreef:Heel indrukwekkend! Toch is het niet mijn smaak. Een wasbordje vind ik mooi, maar spieren in deze mate gaan me toch echt te ver. Het is wel heel interessant om te zien en te lezen wat deze mannen en vrouwen allemaal doen om hun lichaam zo te vormen.
Is er trouwens niemand in dit topic die struikelt over de zin: vanaf twee dagen van te voren mag er niet meer gedronken worden. Op de dag zelf wordt er wijn gedronken zodat het nog droger wordt.
Ik neem aan dat je daarmee bedoelt dat er dus echt geen water/vruchtensap o.i.d. wordt gedronken? Dat lijkt me juist nóg ongezonder en gevaarlijker dan roken. Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat een mens maximaal 3 dagen zonder drinken kan voordat het sterft. Ik weet het niet meer zeker, dus pin me er niet op vast, maar het klinkt mij wat eng in de oren.
) Desty schreef:denice schreef:Ah kijk!
Ik vind alleen dat die gasten vaan zo'n onnozele blik hebben
Dat komt omdat ze dus zo uitgedroogd zijn en daardoor overal kramp hebben![]()
Nogmaals, dit is alleeeeen op de wedstrijd!