manumol schreef:zelf aangifte doen, dan mag zij bewijzen hoe het zit.....
ja klopt maar ik vind het best heftig om voor zoiets aangifte te doen. dan heb ik toch een beetje het idee dat je die agenten "lastig valt" met zoiets kleins.
helaas houd ze nog niet op. ik heb een vriend gebeld die toevallig bij de politie werkt om te vragen wat ik er het beste mee kan. hij heeft er melding van gemaakt bij zijn collega's van internet zaken en ik hoor er binnen kort meer van. aangezien hij zelf niet van internet zaken is kon hij er niet concreet op antwoorden.
zelf werk ik fulltime (en altijd over werken), daar omheen heb ik nog men eigen pony en de pony's waarbij ik help met inrijden. men eigen pony gaat niet zo heel lekker dus heeft wat extra aandacht nodig. dus al met al ontzettend druk. en eigenlijk kan ik dit gedoe er dus ook niet echt bij hebben. als het een officiële aangifte word kost dat weer zo veel tijd ook... en dat voor die stomme 7 euro's.
aan de andere kant moet dit natuurlijk ook wel een keer stoppen. zeker omdat ze het verhaal met de dag bonter maakt. op dit moment zit ze zelfs te verklaren tegen mensen dat ik haar bedreigt hebt. en gezegd heb dat ik haar op kom zoek en enzovoorts. ik blijf haar geblokkeerd houden zodat ik de berichten niet kan zien en niet kan reageren (anders loopt het uit de hand weer) maar het kost me steeds meer moeite. gelukkig houd een vriendinnetje me op de hoogte van wat er geplaats word. ik hoop maar dat hier snel een eind aan komt.