Bellatrix schreef:Verkeerde titel, ook goed.Wat ik zei was daarvoor.
Maar ik voel mij idd ook kaal als ik het niet mee heb...
Haha, maakt ook niets uit joh!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KimD schreef:Kun je voor €10,- laten omzetten van papieren naar pasje.![]()
Overigens heb ik hem niet bij me als ik voor Nood vertrek. Naar de paarden bijvoorbeeld moet uitrukken met spoed, maar dan stop ik ook niet zomaar. Dan zullen ze me moeten achtervolgen tot bij de paarden, en op hun beurt wachten. Kosten wat het kost.
)gekvanfleur schreef:KimD schreef:Kun je voor €10,- laten omzetten van papieren naar pasje.![]()
Overigens heb ik hem niet bij me als ik voor Nood vertrek. Naar de paarden bijvoorbeeld moet uitrukken met spoed, maar dan stop ik ook niet zomaar. Dan zullen ze me moeten achtervolgen tot bij de paarden, en op hun beurt wachten. Kosten wat het kost.
Ja slim..weet je zeker dat je je paard niet te zien krijgt want dan wordt je aangehouden op het erf )als je dat al haalt.)
Maar is dat maar een 10tje?? dan ga ik dat aanvragen. Veel beter als de papieren.

Bellatrix schreef:Liselot schreef:Vind het ook wel een prettig idee dat, mocht je een ongeluk krijgen mensen weten wie je bent
Daar zeg je ook zo wat!![]()
Helemaal waar.
Ayasha schreef:Ik heb altijd mijn rijbewijs bij. Zelfs als ik niet zelf met de auto rijd.
Zit gewoon in mijn portefeuille