Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SuperAssie schreef:Ik zou in zo'n situatie met een heel groot schuldgevoel zitten... met name als het een jonge meid was die van haar baas uit eigen zak het verschil bij moet leggen.Ik was door gegaan. Zo heb ik ook ooit 20 cent voor een bikini betaald ipv 20 euro(betaalde met pin en cassiere lette niet op wat ze intoetste). Vriendelijk bedankt en gauw vertrokken. Wat dat betreft ben ik heel oneerlijk

vuurneon schreef:Gea99 schreef:Teruggaan, zeker weten.
Is me wel eens overkomen toen mijn kinders nog in de buggy/ kinderwagen zaten. Stond in de winkelstraat en iets niet afgerekend. Baalde erg. Maar de cassiere gaf een compliment dat ik terug was gekomen.
Was je ook terug gegaan als je al met de kinderen thuis was?
.
. Marit schreef:Als ik er meteen was achtergekomen was ik terug gegaan.
Zou ik het thuis pas merken, dan zou ik ze ergens leggen om later nog eens terug te brengen en waarschijnlijk dan toch te lui zijn en ze dus houden
SuperAssie schreef:Ik was door gegaan. Zo heb ik ook ooit 20 cent voor een bikini betaald ipv 20 euro(betaalde met pin en cassiere lette niet op wat ze intoetste). Vriendelijk bedankt en gauw vertrokken. Wat dat betreft ben ik heel oneerlijk

"Controleer d'r zakken als ze weggaat hoor!!" SuperAssie schreef:Ik was door gegaan. Zo heb ik ook ooit 20 cent voor een bikini betaald ipv 20 euro(betaalde met pin en cassiere lette niet op wat ze intoetste). Vriendelijk bedankt en gauw vertrokken. Wat dat betreft ben ik heel oneerlijk
Ja ze heeft uiteindelijk nog 24,75 erbij moeten betalen 
flappie28 schreef:Zou er wel mee terug gaan, net als met geld teveel terug krijgen, dat zeg ik ook.
We staan namelijk ook direct te piepen als we te weinig geld terug krijgen van de cassiere of als iets te hoog is aangeslagen toch? Werkt naar mijn idee 2 kanten op.