Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik weet het echt nog niet. Onze beste vrienden komen elk jaar eten en ik heb het de laatste jaren heel exclusief gemaakt. Maar dat zorgt er nu voor dat ik geen idee heb dit jaar.
Hier is alleen de inspiratie een beetje op na 3 jaar
.
Vorig jaar had ik deze ijscake gemaakt: http://www.taste.com.au/recipes/26164/c ... +creamcake en die was erg lekker dus misschien dat ik die wel opnieuw ga maken, dat kan ik dan van tevoren al doen en heb ik op de dag zelf alle tijd om een mooi voor- en hoofdgerecht te maken. Ga alleen nog even nadenken over hoe ik dat mooier op kan dienen, ik vind het leuk om de borden zelf op te maken.
VivianHesen schreef:Ik ben afgelopen weekend al begonnen aan het tafelstuk(met nepbloemen) de servetringen en theelichtglaasjes op te pimpen, voorbereiding is alles!!
Ik mag dit jaar voor het eerst koken met kerstIk wil een soort 7-gangen tapasmenu samenstellen. Waaronder beenham met champignonroomsaus, rundvleessoep (zelf getrokken), meloen met ham, een frisse salade, verder ben ik er nog niet helemaal uit!
! Vorig jaar hadden we op eerste kerstdag een beenham, ombonden met spek uit de oven. dat was echt super! Lekker een gran-verneur sausje erbij, aardappelkroketjes en sla. Vooraf had ik hollandse garnalencocktail gemaakt, als toetje hadden we vienneta
) met iets erbij (?) en als diner volgens mij nog een vienneta..
de rest nog even kijken haha!