Oplossing voor opbergen van veeeeeeel schoenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:26

Ik geloof dat ik nu al jaloers op je ben!! :oo +:)+ _/-\o_

Mijn man klaagt steen en been dat ik te veel schoenen heb, maar volgens mij is dat niks vergeleken met jou :D
Bij mij heeft hij in de meterkast in de gang planken gemaakt en verder staan ze boven in kasten opgeborgen en in de slaapkamer langs de muur :+

Ik volg, ik wil echt een foto van jouw collectie hoor!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:26

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:30

Wij hebben de billy boekenkast van ikea als schoenenkast. Deze is niet breed maar wel hoog waardoor je je ruimte goed benut. Passen netjes twee paar schoenen per plank en de planken kun je van hoogte verwisselen voor bijvoorbeeld laarzen. Zo een in het donker bruin
Afbeelding

Anouk94

Re: Oplossing voor opbergen van veeeeeeel schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:40

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:51

Vind die rolkasten wel erg handig...
Maar het mooiste is natuurlijk het voorbeeld wat je zelf al aangaf...

Ik heb te veel schoenen :o
Ik heb 3 jaar terug mijn schoenen collectie uitgedund, elk paar wat ik langer dan een jaar niet gedragen had ging weg... er gingen 50 paar weg en dat was nog niet de helft van wat ik aan schoenen had :o
Dit heb ik een maand terug herhaalt... en toen gingen er ongeveer 20 paar weg... maar mijn schoenen collectie is nog steeds te groot... Volgens mijn vriend en ouders dan :+

Bij mij thuis heb ik 1 plankje, waar net 4 paar in passen, in de bijkeuken. De rest ligt boven op mijn kamer... in de kledingkast, onder mijn bed, in schoenendozen...
En bij mijn vriend liggen ze in xenoskisten, in de gang en door de kamer heen :')

Ik ben ook nog op zoek naar de ideale kast...
Maar, ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon wacht tot het moment dat mijn vriend en ik samen gaan wonen...
Hij wil een kamer voor zijn xbox en creepy beestjes... en dat krijgt hij... maar ik eis er een kamer voor terug... voor mijn schoenen :)) :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:59

Maar als je nou een foto van je schoenenstash plaatst kunnen we het visualiseren en inschatten of het gaat passen of niet...

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 22:02

en soort wijnkastje? die heeft heul veeul vakjes..

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 22:03

Destination schreef:
Maar als je nou een foto van je schoenenstash plaatst kunnen we het visualiseren en inschatten of het gaat passen of niet...

:))

Je gaat er niet aan ontkomen hoor! :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 22:05

Destination schreef:

Jaaaa ja.. dat zal. :=

Mette stook de boel nog even lekker op... :')

Anouk: Ziet er leuk uit... Maar voor minstens 50 paar schoenen misschien wat krap, mits je je hele huis zo wilt.... 'bekleden' :))

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 22:08

Ik heb een schoenenrek gekocht bij de marskramer, passen 30 paar schoenen in. Enkellaarsjes passen nog, maar hogere laarzen wil niet. Die heb ik op de onderste verdieping van mijn kledingkast staan

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 22:08

Laatst bijgewerkt door Sabinee__ op 21-10-14 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 22:09

Pinterest, miss sraan daar leuke dingen op?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 23:23

Ik heb die onderste schoenenpaal, en dat is echt een rot ding := die lepels gaan steeds los en hij vangt echt ontzettend veel stof, ik zou dan voor die eerste gaan want het concept is ideaal. Verder heb ik ook nog gewoon zo'n stellingkaart (zoiets maar dan goedkoper http://www.wehkamp.nl/tuin-klussen/tuin ... tAodZlIAjQ) daar passen ook nog best een aantal op.
En de rest staat ergens een beetje los in de berging. Maar als ik een groot huis zou hebben zou ik gewoon een schoenenkamer maken :))

Al die schoenen kasten zijn leuk, maar met het 12 paar schoenen wat er in past schiet het niet erg op natuurlijk.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 23:28

Ik volg, hier hetzelfde probleem! :o
Geen idee waar ik ze nog moet laten, maar als ik er thuis over begin zegt mijn vader ook meteen: 'afval'
-O-

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 23:57

Ik heb meer dan 100 paar schoenen, ik denk inmiddels rond de 150 paar (ben sinds mijn shoppingtrips in de USA gestopt met tellen). Nu ook weer 8 paar schoenen gekocht hier in Amerika := . Echter woon ik momenteel nog thuis. Begin volgend jaar ga ik op mezelf. Echter door de hoeveelheid schoenen (en kleding) ga ik mijn eigen kast bouwen in de tweede slaapkamer. Voor schoenen zoals op pagina 1, denk ik dat zelf bouwen de enige oplossing is

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 00:18

Vriendin van mij heeft een lade waarin allemaal 'voetjes' op pootjes staan. Hier kan ze dan gewoon de schoen aan hangen, beetje zelfde idee als die paal maar dan dus in een la. Vet handig! :))

https://www.google.nl/search?q=schoenen ... 000%3B1000

Zulke dingen dus maar dan rechtop in een la waar je de schoen op doet.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 00:18

mijn vriend wil ook graag zijn steentje bijdragen en meldt:

Hier passen ook veel schoenen in.. elke keer als hij vol lijkt gewoon even wachten en dan passen er toch weer meer in

Afbeelding

oh,

het scheelt ook enorm in je energierekening
levert gezelligheid op de winteravond
en van het geld dat je bespaard op je gasrekening

kun je je schoenencollectie uitbreiden!

zie win win situatie

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 10:32

elenaMM77 schreef:
mijn vriend wil ook graag zijn steentje bijdragen en meldt:

Hier passen ook veel schoenen in.. elke keer als hij vol lijkt gewoon even wachten en dan passen er toch weer meer in

[ Afbeelding ]

_O- _O- _O-

Tja, mijn idee zou een kleding/schoenen container zijn. Zo'n recycle ding. Ik ben benieuwd hoe je t gaat oplossen.