hoe heeft hij jou kunnen veroveren? of niet? xD

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

malih

Re: hoe heeft hij jou kunnen veroveren? of niet? xD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:29

Euhm nee hier was t andersom... ik jaagde achter hem aan hihi

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:12

Ben er nu toch eentje aan het daten... die weet in ieder geval wel hoe het moet :P

Eerste date heeft hij de rekening betaald, tweede date stond die op de stoep met een bos bloemen. Derde date heeft hij uitzonderlijk lekker voor me gekookt (en het was écht lekker!), vierde date wist hij dat ik ongesteld was en stond hij met chocolade op de stoep....

In de tussentijd doet hij deuren voor me open en houdt mijn jas voor zodat ik die aan kan trekken...

Who said chivalry was dead?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:21

Mijn huidige partner:
Hij kwam aagevaren met de boot van zijn broer, hielp met aanleggen en keek me aan. BENG, we wisten het allebei meteen. Nu zijn we 10 jaar samen.

Mijn eerste vriendje nam me mee zwemmen (dat vond ik toen nog heel leuk, nu heb ik er een schurfthekel aan) en begeleidde me met stijldansen. Ik wilde zó graag een vriendje dus we zijn twee weken samen geweest. Toen kwam ik erachter hoe lelijk (honestly!) hij is. En wat voor rotkarakter hij heeft, het heeft hem een blauw oog en een glas cola in zijn kruis gekost.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:16

Shiloh schreef:
Ben er nu toch eentje aan het daten... die weet in ieder geval wel hoe het moet :P

Eerste date heeft hij de rekening betaald, tweede date stond die op de stoep met een bos bloemen. Derde date heeft hij uitzonderlijk lekker voor me gekookt (en het was écht lekker!), vierde date wist hij dat ik ongesteld was en stond hij met chocolade op de stoep....

In de tussentijd doet hij deuren voor me open en houdt mijn jas voor zodat ik die aan kan trekken...

Zo'n jongen heb ik ook gedate, op de derde date vertelde hij dat hij graag bijzondere sokken aandeed en het dan spannend vond dat niemand dat kon zien :') Die heeft me dus niet veroverd.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:17

Jezzi schreef:
Shiloh schreef:

Zo'n jongen heb ik ook gedate, op de derde date vertelde hij dat hij graag bijzondere sokken aandeed en het dan spannend vond dat niemand dat kon zien :') Die heeft me dus niet veroverd.

Oooh nooo!!! :') 8)7 :wow:

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:19

xLeoniee schreef:
Ik word eigenlijk veeeeel te snel verliefd dus mij verleiden hoeft niet.. Met een paar lieve berichtjes heb je mij al om.. Maar mijn vriend stuurde in het begin steeds spraakopnames op whatsapp voor t slapen en dan vertelde die hele verhalen waarom ik zo leuk was enzo.. Die luisterde ik dan 10000x terug <3 :=

+100000000000 _O- :')

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:21

Mijn ex heeft jaaaaren achter me aangelopen. Stalken was het bijna. Ruzies, dat andere hem op zijn gedrag aanspraken hielp allemaal nie. Uiteindelijk zijn we twee jaar een stel geweest en is hij vreems gegaan met n meid die bij ons op stal stond (waar hij nu heel gelukkig mee is, doet lijken) en h.oeren via skype die hij ook daadwerkelijk betaalde. Dan voel je je zwaar klote als dat berer blijkt te zijn :Y)

Mn huidige vriend heeft alleen hoeven zeggen dat ie me leuk vons en toen was het klaar.
Laatst bijgewerkt door Cioccolato op 20-10-14 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:21

Jezzi schreef:
Shiloh schreef:

Whahaha, nee verder is het hier ook gewoon een leuke kerel. Nog geen extreem gekke onoverkomelijke dingen tegen gekomen ;) . Ach, we zien wel waar het heen gaat ;)

hidsiiiggg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-14 17:36

*zwijmelzwijmel* sommige dingen zijn echt te lief

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:56

Aaaaahw! Nu is hij zich aan het inlezen in de basis immunologie zodat hij het beter kan begrijpen als ik iets vertel over mijn werk! (ik doe onderzoek naar de immunologie van kanker therapie)

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 22:04

Mijn man reed op dezelfde manege als ik en hoewel hij een vriendin had dacht ik wel direct 8-) + /3 = <3

Vervolgens heeft hij zijn en mijn vorige relatie kundig om zeep geholpen zodat hij de weg vrij had om mij te schaken dus ik had geen schijn van kans om nee te zeggen.

Inmiddels al weer 10 jaar samen.