Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Shiloh schreef:Ben er nu toch eentje aan het daten... die weet in ieder geval wel hoe het moet![]()
Eerste date heeft hij de rekening betaald, tweede date stond die op de stoep met een bos bloemen. Derde date heeft hij uitzonderlijk lekker voor me gekookt (en het was écht lekker!), vierde date wist hij dat ik ongesteld was en stond hij met chocolade op de stoep....
In de tussentijd doet hij deuren voor me open en houdt mijn jas voor zodat ik die aan kan trekken...
Who said chivalry was dead?
Die heeft me dus niet veroverd. Jezzi schreef:Shiloh schreef:Ben er nu toch eentje aan het daten... die weet in ieder geval wel hoe het moet![]()
Eerste date heeft hij de rekening betaald, tweede date stond die op de stoep met een bos bloemen. Derde date heeft hij uitzonderlijk lekker voor me gekookt (en het was écht lekker!), vierde date wist hij dat ik ongesteld was en stond hij met chocolade op de stoep....
In de tussentijd doet hij deuren voor me open en houdt mijn jas voor zodat ik die aan kan trekken...
Zo'n jongen heb ik ook gedate, op de derde date vertelde hij dat hij graag bijzondere sokken aandeed en het dan spannend vond dat niemand dat kon zienDie heeft me dus niet veroverd.
xLeoniee schreef:Ik word eigenlijk veeeeel te snel verliefd dus mij verleiden hoeft niet.. Met een paar lieve berichtjes heb je mij al om.. Maar mijn vriend stuurde in het begin steeds spraakopnames op whatsapp voor t slapen en dan vertelde die hele verhalen waarom ik zo leuk was enzo.. Die luisterde ik dan 10000x terug![]()
Jezzi schreef:Shiloh schreef:Ben er nu toch eentje aan het daten... die weet in ieder geval wel hoe het moet![]()
Zo'n jongen heb ik ook gedate, op de derde date vertelde hij dat hij graag bijzondere sokken aandeed en het dan spannend vond dat niemand dat kon zienDie heeft me dus niet veroverd.
. Ach, we zien wel waar het heen gaat