De stress van een miskoop!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:37

luffwinny schreef:
Hier een miskoop van een spiegelreflex camera van €1000. Doe er niks niks mee en weet niet eens hoe die werkt. Verkopen vind ik ook zonde omdat dan toch dik verlies word .

Maar hij wordt sowieso minder waard door zn leeftijd enkel door m in de kast te laten liggen. Daar kan je niets aan doen.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:41

Kun je de pop ook niet in de binnenbak zetten? Daar is toch wel licht? :)

XxLMMxX

Re: De stress van een miskoop!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 18:24

Laatst 2 treinkaartjes gekocht en nooit gebruik van gemaakt.
Gelukkig kon een vriendin 1 kaartje overnemen.
Zonde van t geld.

Ook een camera gekocht en nooit echt gebruikt omdat ik liever een spiegelreflex wil.

Gelukkig valt het verder nog mee.

En gok dat mn vriend het misschien wel heel erg leuk vind om ermee te fotograferen

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:18

Verkeerde maat Ugg meegenomen voor m'n moeder van vakantie. Ze op vakantie nog geruild hebben voor een andere maat, omdat ik twijfelde. Was er gewoon ziek van :| Niemand die ik kende had die maat ook.
Gelukkig via MP voor hetzelfde geld kunnen verkopen :D

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:24

Oooh joh, ik heb zoveel miskopen! Een broek die net niet past (en ik aan zusjelief heb gegeven) een vestje wat toch niet de kwaliteit heeft die ik wil en daardoor in de kast ligt, een abonnement op de tennisbaan waarna ik een paard koop en dus amper tijd heb om te tennissen...een rood dekje terwijl ik er al 1 heb waardoor ik de nieuwe nooit gebruik, etc!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 23:20

Ik deze week nog, had met spoed een nieuwe broek nodig. Snel in tussenuur een broek gekocht. Maar eenmaal thuis na de kaartjes eraf getrokken te hebben waren de pijpen wel heel wijd en was die eigenlijk gewoon te groot :\ Zonde van mijn geld!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:03

Destijds heb ik meegedaan aan zo'n soort box, daar zouden allemaal kleine spulletjes in zitten die je normaal niet koopt. De box was gratis, je hoefde alleen de verzendkosten te betalen. Normaal doe ik nooit aan zulke dingen mee, maar ik dacht ik waag de gok. Op de dag dat het geleverd zou worden, was de website ineens offline.. Samen met heel veel andere bokkers dus opgelicht. Dat vind ik zonde van mijn geld.

Zo'n pop kan inderdaad met een bouwlamp nog prima zijn functie doen, maar ik snap dat je baalt van de situatie.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 21:12

kwa miskoop is het vooral kleding of van die dingen die reuze handig lijken en dat dan juist niet zijn.

zón mini stofzuiger... wat een miskoop een keer gebruikt. kruimeldief heten die dingen.

zón soort oventje of combi grill.. nooit gebruikt maar weer verkocht voor een kwart van de prijs..

skeelers nieuw voor van t zomer twee keer gebruikt.. :=