Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ailill schreef:Bizzybijtje schreef:
Typisch iets voor een 60+-er met kwade bedoelingen om te zeggen![]()
Nee zonder gekkigheid, TS, zoek lekker een leuke jongen die in buurt woont. Niet iedereen is wie ie zegt dat ie is op het internet, daarnaast... Canada is niet echt bij de deur.
Doe ff normaal, ga je nu mij persoonlijk zo proberen weg te zetten?
Kentaro schreef:Vrouwen die mishandeld worden, zijn daar ook zelf bij... Maar zoiets sluipt erin en niet iedereen is sterk genoeg om ergens mee te stoppen als hij/zij iets niet wil!
Laatst was er toevallig een programma op tv over jonge meiden waarvan allerlei beelden op internet waren gekomen door een 'leuke jonge knul'![]()
Als iemand na een week al begint dat hij zo van je houdt zonder dat hij je ooit gezien heeft, gaan er bij mij inderdaad belletjes rinkelen....
kimberly1995 schreef:Uh, hoe moeten wij weten wat hij van jou wil?

Ailill schreef:Wat nou als dit wel allemaal echt is?
Ailill schreef:Kentaro schreef:Vrouwen die mishandeld worden, zijn daar ook zelf bij... Maar zoiets sluipt erin en niet iedereen is sterk genoeg om ergens mee te stoppen als hij/zij iets niet wil!
Laatst was er toevallig een programma op tv over jonge meiden waarvan allerlei beelden op internet waren gekomen door een 'leuke jonge knul'![]()
Als iemand na een week al begint dat hij zo van je houdt zonder dat hij je ooit gezien heeft, gaan er bij mij inderdaad belletjes rinkelen....
Daar ben ik ook van op de hoogte en zeker online moeten jonge mensen beschermd worden, zonder twijfel. Maar direct beginnen te roepen dat het foute boel is en uitgaan van worstcasescenario is het andere uiterste.
Wat nou als dit wel allemaal echt is?
Was best geschrokken van dat programma op t.v.Heimdallr schreef:Ik vind het altijd hilarisch hoe er soms gereageerd wordt op flauw opmerkingen.
Laat ze dan ook lekker gaan in plaats van er zelf ook nog eens op te reageren.
Mayling27 schreef:kimberly1995 schreef:Uh, hoe moeten wij weten wat hij van jou wil?
Wat een BELACHELIJKE en MISSELIJKE opmerking. Reageer dan niet als je niet normaal kan reageren.
Dat jij niet snapt waarom TS dit topic plaatst dat kan, maar dat wil niet zeggen dat zij niet op een serieus antwoord zit te wachten.. Doe normaal joh!!!!
TS: Laten gaan... Aandacht is leuk misschien, maar iemand die nu al zo raar doet moet je niet eens verder mee willen gaan, en daarnaast woont hij in Canada.. Die ga je "waarschijnlijk" never nooit ontmoeten.. Je bent 15 zag ik, er loopt genoeg in de buurt rond die wel gewoon normaal kunnen doen.
Als iemand al boos wordt om zoiets belachelijks, ben je hem niet waard.. (of hij nu 15, 18+ of 65 is).
Afsluiten die hap en lekker genieten van andere dingen meid!
Dat is mijn bloedserieuze en droge opmerking. Ik weet niet wat hij van haar wil en ik doe niet aan invullen. Dat het raar is, klopt, maar is in de andere reacties ook al naar voor gekomen. Dat jij mijn reactie zo weg zet, zegt veel over jou hoor en niet zozeer over mij.
Mayling27 schreef:[
Wat een BELACHELIJKE en MISSELIJKE opmerking. Reageer dan niet als je niet normaal kan reageren.
Dat jij niet snapt waarom TS dit topic plaatst dat kan, maar dat wil niet zeggen dat zij niet op een serieus antwoord zit te wachten.. Doe normaal joh!!!!
Mayling27 schreef:TypischReageer dan gewoon niet als je niet normaal kan reageren
. Als jij dat een belachelijke reactie vindt.. ik vind jouw reactie dan weer behoorlijk overtrokken.. Ik snap die opmerking best wel, want feitelijk gezien kunnen wij het ook niet weten
Evelijn schreef:Ailill schreef:Wat nou als dit wel allemaal echt is?
Wat echt? Gewoon iemand aan de andere kant van de wereld die achter een computerscherm een meisje uit Nederland de liefde verklaart en haar daarna negeert? Tja dat zou best gewoon een Canadese puberjongen kunnen zijn.... maar dat zegt nog niet dat je TS dan toch nog beter kan adviseren het niet te serieus te nemen
Mayling27 schreef:Heimdallr schreef:Ik vind het altijd hilarisch hoe er soms gereageerd wordt op flauw opmerkingen.
Laat ze dan ook lekker gaan in plaats van er zelf ook nog eens op te reageren.
Klopt, normaal wel.. Maar als een meidje van 15, met (kennelijk) voor haar serieuze vraag komt, en daar een serieus antwoord op wilt, vind ik het gewoon misselijk als iemand ff met een bitchy antwoord om de hoek komt.. Reageer dan gewoon niet als je niet normaal kan reageren
Mayling27 schreef:Klopt, maar dat hoef er toch niet zo lomp neer gezet te worden.. Ookal is het een bloedserieuze en droge opmerking.. Zet er dan een smiley achter ofzo.. Niemand ziet of het een grapje is of dat je gemeend wordt.. En als jij dat overtrokken vind, vind ik dat prima. Maar ik vind dat je ook gewoon normaal kan reageren.. Of met een smiley, dan komt iets heel anders over
Kentaro schreef:Ailill schreef:Daar ben ik ook van op de hoogte en zeker online moeten jonge mensen beschermd worden, zonder twijfel. Maar direct beginnen te roepen dat het foute boel is en uitgaan van worstcasescenario is het andere uiterste.
Wat nou als dit wel allemaal echt is?
Maar hierdoor is ts wel gewaarschuwd! Stel dat iedereen gaat zeggen dat het super leuk is met alle goede bedoelingenWas best geschrokken van dat programma op t.v.
En iedereen denkt eigenlijk toch 'zoiets gebeurd mij niet', maar het was verrassend bij hoeveel het helaas wel gebeurde..