Ik weet niet wat hij wilt van mij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Ik weet niet wat hij wilt van mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:28

Volgens mij was 't een geintje hoor :D

jane_bergink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 15:29

vuurneon schreef:
Ts, kijk vooral naar catfish :j

Ja :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:30

Canadese (en Amerikaanse) boys zijn héél goed in het verklaren van de liefde aan meisjes die ze nog nooit gezien hebben... ik zou dat sowieso dus met een pak zout nemen. En idd, wat hierboven ook gezegd is: wat moet je met een verkering in Canada die je nog nooit live gesproken hebt? Via tekst en plaatjes kan iemand heel anders overkomen dan hij is, daar zou ik dus niet op afgaan. Gewoon blijven kletsen = prima, maar ik zou absoluut niet verder gaan (en hem dat ook goed duidelijk maken). Blijft hij doordrammen, dan is daar de blokkeerknop ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:31

Ailill schreef:
Bizzybijtje schreef:

Typisch iets voor een 60+-er met kwade bedoelingen om te zeggen >;)

Nee zonder gekkigheid, TS, zoek lekker een leuke jongen die in buurt woont. Niet iedereen is wie ie zegt dat ie is op het internet, daarnaast... Canada is niet echt bij de deur.

Doe ff normaal, ga je nu mij persoonlijk zo proberen weg te zetten?

Ho rustig. Ik maakte maar een grapje :=

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:32

Kentaro schreef:
Vrouwen die mishandeld worden, zijn daar ook zelf bij... Maar zoiets sluipt erin en niet iedereen is sterk genoeg om ergens mee te stoppen als hij/zij iets niet wil!
Laatst was er toevallig een programma op tv over jonge meiden waarvan allerlei beelden op internet waren gekomen door een 'leuke jonge knul' :(
Als iemand na een week al begint dat hij zo van je houdt zonder dat hij je ooit gezien heeft, gaan er bij mij inderdaad belletjes rinkelen....

Daar ben ik ook van op de hoogte en zeker online moeten jonge mensen beschermd worden, zonder twijfel. Maar direct beginnen te roepen dat het foute boel is en uitgaan van worstcasescenario is het andere uiterste.

Wat nou als dit wel allemaal echt is?

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:32

kimberly1995 schreef:
Uh, hoe moeten wij weten wat hij van jou wil?

Wat een BELACHELIJKE en MISSELIJKE opmerking. Reageer dan niet als je niet normaal kan reageren.
Dat jij niet snapt waarom TS dit topic plaatst dat kan, maar dat wil niet zeggen dat zij niet op een serieus antwoord zit te wachten.. Doe normaal joh!!!!

TS: Laten gaan... Aandacht is leuk misschien, maar iemand die nu al zo raar doet moet je niet eens verder mee willen gaan, en daarnaast woont hij in Canada.. Die ga je "waarschijnlijk" never nooit ontmoeten.. Je bent 15 zag ik, er loopt genoeg in de buurt rond die wel gewoon normaal kunnen doen.
Als iemand al boos wordt om zoiets belachelijks, ben je hem niet waard.. (of hij nu 15, 18+ of 65 is).

Afsluiten die hap en lekker genieten van andere dingen meid!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:33

Bizzybijtje schreef:
Ailill schreef:
Doe ff normaal, ga je nu mij persoonlijk zo proberen weg te zetten?

Ho rustig. Ik maakte maar een grapje :=

My mistake then, sorry :o

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:35

Dit had ik ook alleen via chatroulette :')
Ik had die jongen alleen mijn Facebook gegeven zodat we eerst via daar konden chatten, na een maand ongeveer en elke dag in gesprek te zijn geweest heeft hij mij zijn nummer gegeven onder het moto als je wil voeg maar toe, toen hebben onze gesprekken uiteindelijk voortgezet op w'app.
Na ongeveer een maand of 2 begon ik ook te twijfelen of t geen oude vieze man was, toen maar gevraagd om een Skype gesprek, ik had eerst mijn cam dicht geplakt maar dat was niet nodig geweest omdat ik aan hand van de foto's die ik kreeg duidelijk kon zien dat hij het echt is, een paar gesprekken later zelfs zijn moeder en zusje gezien en mee gepraat :j

Owja deze beste jonge komt uit Brazilië :')

EDIT: Nog een Ohja moment!
Inmiddels appen/Skypen/bellen en smsen we al ander half jaar
Laatst bijgewerkt door x_Nadia op 16-10-14 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:35

Ik vind het altijd hilarisch hoe er soms gereageerd wordt op flauw opmerkingen.
Laat ze dan ook lekker gaan in plaats van er zelf ook nog eens op te reageren.

Meid, als je hem niet kent, nog nooit gezien hebt etc. Zou ik het lekker laten gaan, je hebt nu toch geen last van hem en hij zit overigens ook nog helemaal in Canada. Ik zou lekker een jongen in de beurt zoeken. -zegt de persoon die zelf denkt dat haar droomman in Canada zit- haha

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:36

Ailill schreef:

Wat echt? Gewoon iemand aan de andere kant van de wereld die achter een computerscherm een meisje uit Nederland de liefde verklaart en haar daarna negeert? Tja dat zou best gewoon een Canadese puberjongen kunnen zijn.... maar dat zegt nog niet dat je TS dan toch nog beter kan adviseren het niet te serieus te nemen :Y)

Kentaro

Ailill schreef:
Kentaro schreef:
Vrouwen die mishandeld worden, zijn daar ook zelf bij... Maar zoiets sluipt erin en niet iedereen is sterk genoeg om ergens mee te stoppen als hij/zij iets niet wil!
Laatst was er toevallig een programma op tv over jonge meiden waarvan allerlei beelden op internet waren gekomen door een 'leuke jonge knul' :(
Als iemand na een week al begint dat hij zo van je houdt zonder dat hij je ooit gezien heeft, gaan er bij mij inderdaad belletjes rinkelen....

Daar ben ik ook van op de hoogte en zeker online moeten jonge mensen beschermd worden, zonder twijfel. Maar direct beginnen te roepen dat het foute boel is en uitgaan van worstcasescenario is het andere uiterste.

Maar hierdoor is ts wel gewaarschuwd! Stel dat iedereen gaat zeggen dat het super leuk is met alle goede bedoelingen :P Was best geschrokken van dat programma op t.v.
En iedereen denkt eigenlijk toch 'zoiets gebeurd mij niet', maar het was verrassend bij hoeveel het helaas wel gebeurde..

Mayling27

Heimdallr schreef:

Klopt, normaal wel.. Maar als een meidje van 15, met (kennelijk) voor haar serieuze vraag komt, en daar een serieus antwoord op wilt, vind ik het gewoon misselijk als iemand ff met een bitchy antwoord om de hoek komt.. Reageer dan gewoon niet als je niet normaal kan reageren :')

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:37

Mayling27 schreef:
kimberly1995 schreef:
Uh, hoe moeten wij weten wat hij van jou wil?

Wat een BELACHELIJKE en MISSELIJKE opmerking. Reageer dan niet als je niet normaal kan reageren.
Dat jij niet snapt waarom TS dit topic plaatst dat kan, maar dat wil niet zeggen dat zij niet op een serieus antwoord zit te wachten.. Doe normaal joh!!!!

TS: Laten gaan... Aandacht is leuk misschien, maar iemand die nu al zo raar doet moet je niet eens verder mee willen gaan, en daarnaast woont hij in Canada.. Die ga je "waarschijnlijk" never nooit ontmoeten.. Je bent 15 zag ik, er loopt genoeg in de buurt rond die wel gewoon normaal kunnen doen.
Als iemand al boos wordt om zoiets belachelijks, ben je hem niet waard.. (of hij nu 15, 18+ of 65 is).

Afsluiten die hap en lekker genieten van andere dingen meid!

Sjongejonge, doe even rustig zeg. :') Dat is mijn bloedserieuze en droge opmerking. Ik weet niet wat hij van haar wil en ik doe niet aan invullen. Dat het raar is, klopt, maar is in de andere reacties ook al naar voor gekomen. Dat jij mijn reactie zo weg zet, zegt veel over jou hoor en niet zozeer over mij. :(:)

Jammer dat jij niet door hebt dat ik verre van serieus ben en dat ik eigenlijk beroep doe op het nadenken van TS zelf..

Om jou een plezier te doen, richting TS: Sorry TS, wij weten niet wat hij wil. Maar het is allemaal wel een beetje vreemd. Misschien is het verstandiger om maar geen contact meer met hem te hebben, dan kunnen er ook geen rare dingen gebeuren. Het is beter om te kletsen met vriendjes en vriendinnetjes uit de omgeving.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:37

Mayling27 schreef:
[
Mayling27 schreef:
Reageer dan gewoon niet als je niet normaal kan reageren :')
Typisch :D
Nou dat van jou mag ook wel wat minder en normaler ;) . Als jij dat een belachelijke reactie vindt.. ik vind jouw reactie dan weer behoorlijk overtrokken.. Ik snap die opmerking best wel, want feitelijk gezien kunnen wij het ook niet weten ;)

Mayling27

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:39

Klopt, maar dat hoef er toch niet zo lomp neer gezet te worden.. Ookal is het een bloedserieuze en droge opmerking.. Zet er dan een smiley achter ofzo.. Niemand ziet of het een grapje is of dat je gemeend wordt.. En als jij dat overtrokken vind, vind ik dat prima. Maar ik vind dat je ook gewoon normaal kan reageren.. Of met een smiley, dan komt iets heel anders over ;)
Laatst bijgewerkt door Mayling27 op 16-10-14 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:39

Evelijn schreef:
Ailill schreef:

Wat echt? Gewoon iemand aan de andere kant van de wereld die achter een computerscherm een meisje uit Nederland de liefde verklaart en haar daarna negeert? Tja dat zou best gewoon een Canadese puberjongen kunnen zijn.... maar dat zegt nog niet dat je TS dan toch nog beter kan adviseren het niet te serieus te nemen :Y)

Nadat TS op basis van het liken van wat foto's een pijnlijke conclusie jegens meneer Canada had gemaakt (die fout bleek te zijn)? Beide zijn 15, gevoelig en zitten in een lastige en ontdekkende fase.

Als ik in de states ben, of soms zelfs binnen Europa hoor ik ook van in eerste instantie vreemde mensen dat ze van me houden. Kan ook cultuur zijn.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:40

Mayling27 schreef:
Heimdallr schreef:

Klopt, normaal wel.. Maar als een meidje van 15, met (kennelijk) voor haar serieuze vraag komt, en daar een serieus antwoord op wilt, vind ik het gewoon misselijk als iemand ff met een bitchy antwoord om de hoek komt.. Reageer dan gewoon niet als je niet normaal kan reageren :')

Tuurlijk snap ik dat. Maar die opmerkingen moet je gewoon negeren, is beter dan er op ingaan want zo krijg je misschien een heftige discussie.

Ik vind het alleen een vaag verhaal. Overigens kloppen al die zoetsappige verhalen over Canadese Mannen wel. Vriendin heeft een Canadees als vriend (gewoon een vriend) en die vertelde mij dus dat ze echt super sociaal, lief en zorgelijk zijn. -smelt-

Anoniem

Re: Ik weet niet wat hij wilt van mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:41

paasei wat heeft iedereen lange tenen vandaag _O-

kimberly1995

Mayling27 schreef:
Klopt, maar dat hoef er toch niet zo lomp neer gezet te worden.. Ookal is het een bloedserieuze en droge opmerking.. Zet er dan een smiley achter ofzo.. Niemand ziet of het een grapje is of dat je gemeend wordt.. En als jij dat overtrokken vind, vind ik dat prima. Maar ik vind dat je ook gewoon normaal kan reageren.. Of met een smiley, dan komt iets heel anders over ;)

Uhm, jij reageert zo belachelijk op mij? Had dan eerst gevraagd hoe ik het bedoelde, had weer gescheeld.. :')

Ailill

Kentaro schreef:
Ailill schreef:

Maar hierdoor is ts wel gewaarschuwd! Stel dat iedereen gaat zeggen dat het super leuk is met alle goede bedoelingen :P Was best geschrokken van dat programma op t.v.
En iedereen denkt eigenlijk toch 'zoiets gebeurd mij niet', maar het was verrassend bij hoeveel het helaas wel gebeurde..

Eens.

Echter, er komen nu alleen maar zulke reactie's. Misschien is dat wel de huidige bokt-trend, dat kan natuurlijk ook.

Mayling27

Het is ook een vaag verhaal, maar tegenwoordig kan alles toch.. En of het nu echt een canadees is, jongen van 15+, Catfish verhaal is of een 65+...

Ik denk dat ondanks wat het ook is, ze zoiezo moet kappen met hem.... Geloof nooit dat zoiets gaat werken.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 15:42

Joolien schreef:

Bijna schoolvakantie :+

coldsummers

Joolien schreef:

:')

Winged