Heb tijd terug contact gehad, zit in het zelfde schuitje. Echter heb ik er trombose in been en hersenen bij gekregen en longemboliën... nu was de behandeling van mijn buik even op een laag pitje gezet (trombose had een veel hogere prioriteit, vooral in de hersenen en longen), maar door de behandeling van de trombose lijkt mijn darm het weer een heel klein beetje beter te gaan doen.
Nu gaan ze uitzoeken of t met elkaar te maken heeft. Bijvoorbeeld bloed toevoer naar de darmen verminderd was/is door bijvoorbeeld een trombose (bloedwaarden hiervoor waren wel altijd gewoon goed, zelfs nu op de echo duidelijk een dvt te zien was), waardoor ze stil zijn komen te liggen. Daar komen hypertensie, hart en nier problemen vaak ook van.
Veel sterkte en beterschap voor jouw zusje.
maylotje
Geplaatst: 31-10-14 21:52
Kaartje net op de bus gedaan. Jij ook sterkte Quir!
Zondag ga ik weer langs en breng dan de kaart! Helaas weer stom nieuws. Na haar opname hadden ze gezegd urgentie aangevraagd voor de operatie. Dat ze meer voor aan de lijst geplaatst zou worden. Zijn ze het weer vergeten.
Zo is het elke keer weer dit soort tegenvallers. Zo frustrerend. Als ze niks regelen kan het zijn dat ze tot januari moet wachten. Ze ziet er slecht uit en voelt zich niet goed. En dan die extra morfine Te gek voor woorden!!
Quir ik herinner me jou inderdaad nog. Je zit dus ook helemaal in de medische molen. Hoop dat alles goed komt. Veel sterkte.
Maylotje super dankjewel!!
Kaarten blijven echt welkom.
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-14 22:03
Dankjewel weer een lieve kaart binnen. Vandaag is ze weer opgenomen. Ging gelijk uit me werk er naar toe dus de kaart niet mee kunnen nemen. Maar gaat helemaal goed komen.
Als de artsen zich aan hun woord houden krijgt ze volgende week een datum voor de operatie!! Dat is erg fijn. Dubbel maar ben blij voor haar.
Heb het kaartje hier wel al klaar liggen, maar helaas nog niet aan toegekomen op te sturen. Zou t leuker zijn als ik m volgende week stuur, dat ze t kaartje in het ziekenhuis krijgt?