De ik-koop-geen-prullaria-challenge!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:45

antje_vip schreef:
Eenitram... wij steunen je in je strijd :(:)

Fijn.

Scheelt dat ik waarschijnlijk deze maand geen loon krijg, want anders gaat er zeker 50 euro op aan onzin/dubbele dingen.

Zei ik 50? Zeg maar 150....

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 22:46

Oja, Kruidvat had een coole joggingbroek met legerprint die ik wilde kopen... -O-

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:46

Niks nieuws kopen is echt onmogelijk, moet bijna elke dag wel schoolspullen aanschaffen. Papier, potloden, kwasten, verf, dummy, inkt... Dat is geen doen.

Geen prullaria dan weer wel, I'm in :D zoveel geld om uit te geven heb ik toch niet :')

zeurkous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:47

Nee! Mag niet meer -O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 22:50

Warboel schreef:
Niks nieuws kopen is echt onmogelijk, moet bijna elke dag wel schoolspullen aanschaffen. Papier, potloden, kwasten, verf, dummy, inkt... Dat is geen doen.

Geen prullaria dan weer wel, I'm in :D zoveel geld om uit te geven heb ik toch niet :')

Maar dat is noodzakelijk voor je opleiding... Dat mag dan weer wel :D Tenzij je al 100.000 potloden hebt :P

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:51

Ik doe mee! Hier heb ik zin in :D (tot ik iets moet laten liggen in een winkel :') )
Tot december komt er niets meer in :)

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:52

Ik doe ook mee! Heb vanmiddag me laten gaan in de "Krak" , een supergoedkoop winkeltje waar ze vanalles hebben...

Maar ik vraag me vooral af of de winterlaarzen die ik wil kopen ook hier onder vallen... Echt echt echt nodig heb ik het misschien niet, maar het zou wel heel handig zijn voor rijden, werken, en eventueel voor ik skireis. En het gaat ervoor zorgen dat mijn boots langer meegaan...
Wat denken jullie?

Sowieso doe ik dus wel mee met de kleine dingen, kaarsjes, zeepjes etc :)

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:53

Ik doe ook mee!
Zo vaak zie ik iets leuks wat ik eigenlijk niet nodig heb maar tóch koop.
Ik vind dit een leuke challenge, morgen ga ik mezelf een doel stellen (tot wanneer en hoeveel sparen) :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:54

Ik zeg ga naar de weggeefhoek , gratis prullaria :').

Hier gaat ook gemiddeld 40 euro aan onzin eruit elke maand

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 22:56

Iolanthe schreef:
Ik doe ook mee! Heb vanmiddag me laten gaan in de "Krak" , een supergoedkoop winkeltje waar ze vanalles hebben...

Maar ik vraag me vooral af of de winterlaarzen die ik wil kopen ook hier onder vallen... Echt echt echt nodig heb ik het misschien niet, maar het zou wel heel handig zijn voor rijden, werken, en eventueel voor ik skireis. En het gaat ervoor zorgen dat mijn boots langer meegaan...
Wat denken jullie?

Hm ik twijfel. Kom je hier om toestemming vragen? :') Heb je al warme laarzen voor de winter?

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:56

Ik doe mee! Ga volgend jaar studeren, krijg geen stufi en wil geen lening :')

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:57

Ik ben redelijk goed in geen geld uitgeven als ik weinig geld heb! Maar zodra ik loon heb begin ik met onzin dingen kopen. OO kijk 12 potloden in 1 verpakking! Ideaal! want als ik er dan een kwijt ben kan ik een nieuwe pakken! Ipv. dat ik een etui koop zodat ik niet alles kwijt raak :')

Ik heb ook nog zon slechte gewoonte van eten kopen op stations enzo. Ik kan gewoon zo moeilijk over het station lopen waar 20 eettentjes zitten zonder iets te kopen :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 22:57

Bij mij ook Takkie

plieza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:58

Ik doe graag mee! Ik heb spullen die ik eigenlijk op marktplaats zou moeten zetten, laat staan nieuwe bijkopen.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:59

antje_vip schreef:
Iolanthe schreef:

Wat denken jullie?

Hm ik twijfel. Kom je hier om toestemming vragen? :') Heb je al warme laarzen voor de winter?

Nee, ik kom niet om toestemming vragen :+ Ik vroeg me af of jullie het als "geld versmijten" zagen :)
Ik had eigenlijk beslist dat ik ze zou kopen, maar nu twijfel ik weer.
En nee, ik heb nog niet echt winterlaarzen... Volgens mij heb je met net overtuigd :=

antje_vip

Re: De ik-koop-geen-prullaria-challenge!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-14 23:00

Oeps _O-

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 23:02

Ik doe mee :) Ik was al wat begonnen en heb mezelf al 75 euro op de spaarrekening kunnen bezorgen en eenvoor mij grote plus op mn betaalrekening (Ik verdien niet zoveel momenteel) doordat ik geen nieuwe kleding meer heb gekocht en niet het zoveelste waxinelichtje houder bij Action :') wel van die kleurboeken en stiften, maar daar vermaak ik me kostelijk mee :))

Mijn doel is een nieuwe kast in de kamer maar die ik wil is €1000 euro, dus das nog ff sparen, maargoed als ik elke maand 100 euro over kan houden scheelt dat toch mooi! (En kerst komt er ook gauw aan nu haha, dat spekt mn kast potje ook)

Nu ga ik alleen donderdag nog wel naar primark, maar ik mag gewoon niet meer dan 30,- uitgeven van mezelf :j (de laatste keer was het dik €100 en wat is er nog van over? Weinig want de kwaliteit is echt ruk haha )

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 23:03

Iolanthe schreef:

Wat denken jullie?

Ga je ze echt gebruiken? Dat is bij mij de eerste vraag die ik mezelf dan stel.
Ik heb hele gave outdoorlaarzen gezien maar ze kosten bijna 200 euro.. Ja dan vraag ik me nog een keertje af wanneer ik ze dan echt aan doe.. en dan koop ik ze waarbij ik ze vervolgens een paar keer draag en nooit meer aan trek.. :+

Schrijf eens een maandje op wanneer je ze had moeten hebben.. als dat nou echt 10 keer in de maand is dan zou ik het wel doen. Maar stel je komt er achter dat het eigenlijk maar 2x in de maand is en je kan er een alternatief voor gebruiken zou ik er niet aan beginnen. Ik ben echt een gier wat dat betreft :+

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 23:04

Mare uitverkoop hoeken, action bazaar ect vind je geen wasmachine ;) idd die heb je nodig vooral met vier kids..
Gelijk..

Nee maar mij moet je ook niet loslaten bij action big bazaar of xenos vind altijd wat..

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 23:07

O ja vergeet de primark niet gelukkig lieve vriendin die de kids wel eens loslaat om te shoppen.. Vorige week oudste heen geweest leuke kleding gescoord,,,

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 23:15

Dat is ook nog zo iets idd.. OO leuk jurkje van 17,50! Kopen! Sportbh 6 euro, gelijk 2 meenemen. Tshirt van my little pony! gewoon omdat het kán :') maar wel weer 8 euro en ik draag hem alleen snachts af en toe..

echt zonde geld.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 23:17

Sababber, het zijn ook outdoorlaarzen, dus zou vooral voor in de wintermaanden zijn natuurlijk :) En ik denk wel dat ik ze vaak ga gebruiken... Als het nat/koud weer is... Sorry voor mijn geklets in dit topic :o

Wel leuk dat er al zoveel mensen meedoen! Ik wist niet dat dit zo'n algemeen fenomeen was! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 23:24

Ik doe ook mee! *\o/*

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 23:28

antje_vip schreef:
Oja, Kruidvat had een coole joggingbroek met legerprint die ik wilde kopen... -O-

Sssst ik was hem net vergeten zat er al 3dagen mee in me hoofd dat ik deze wou hebben :o

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 23:30

Moet echt geld sparen want heb de laatste tijd zoveel onkosten aan mijn auto dat ik zo veel mogelijk geld moet sparen voor een nieuwe minimaal 5000.
En ik ben zooo verslaafd aan de xenos en action *\%/*
Heb sinds 1 mei een huis gekocht en zie overal leuke hebbe dingetjes _O-