antje_vip schreef:Eenitram... wij steunen je in je strijd
Fijn.
Scheelt dat ik waarschijnlijk deze maand geen loon krijg, want anders gaat er zeker 50 euro op aan onzin/dubbele dingen.
Zei ik 50? Zeg maar 150....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Warboel schreef:Niks nieuws kopen is echt onmogelijk, moet bijna elke dag wel schoolspullen aanschaffen. Papier, potloden, kwasten, verf, dummy, inkt... Dat is geen doen.
Geen prullaria dan weer wel, I'm inzoveel geld om uit te geven heb ik toch niet
Tenzij je al 100.000 potloden hebt
Iolanthe schreef:Ik doe ook mee! Heb vanmiddag me laten gaan in de "Krak" , een supergoedkoop winkeltje waar ze vanalles hebben...
Maar ik vraag me vooral af of de winterlaarzen die ik wil kopen ook hier onder vallen... Echt echt echt nodig heb ik het misschien niet, maar het zou wel heel handig zijn voor rijden, werken, en eventueel voor ik skireis. En het gaat ervoor zorgen dat mijn boots langer meegaan...
Wat denken jullie?
Sowieso doe ik dus wel mee met de kleine dingen, kaarsjes, zeepjes etc
Heb je al warme laarzen voor de winter? 
antje_vip schreef:Iolanthe schreef:Ik doe ook mee! Heb vanmiddag me laten gaan in de "Krak" , een supergoedkoop winkeltje waar ze vanalles hebben...
Maar ik vraag me vooral af of de winterlaarzen die ik wil kopen ook hier onder vallen... Echt echt echt nodig heb ik het misschien niet, maar het zou wel heel handig zijn voor rijden, werken, en eventueel voor ik skireis. En het gaat ervoor zorgen dat mijn boots langer meegaan...
Wat denken jullie?
Hm ik twijfel. Kom je hier om toestemming vragen?Heb je al warme laarzen voor de winter?
Ik vroeg me af of jullie het als "geld versmijten" zagen 
Ik was al wat begonnen en heb mezelf al 75 euro op de spaarrekening kunnen bezorgen en eenvoor mij grote plus op mn betaalrekening (Ik verdien niet zoveel momenteel) doordat ik geen nieuwe kleding meer heb gekocht en niet het zoveelste waxinelichtje houder bij Action
wel van die kleurboeken en stiften, maar daar vermaak ik me kostelijk mee 
(de laatste keer was het dik €100 en wat is er nog van over? Weinig want de kwaliteit is echt ruk haha ) Iolanthe schreef:Ik doe ook mee! Heb vanmiddag me laten gaan in de "Krak" , een supergoedkoop winkeltje waar ze vanalles hebben...
Wat denken jullie?
maar wel weer 8 euro en ik draag hem alleen snachts af en toe..