Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Scheelt het dat een groot gedeelte van het kabelnetwerk in Nederland al reeds glasvezel is alleen dus niet "to the home" maar tot de wijkcentrale, bijvoorbeeld.
. Liselot schreef:Kitty_ schreef:Kies voor de kabel of glasvezel. Met ADSL heb je meer kans op trager internet en storingen.
Dat is echt de grootste onzin. Ik heb adsl van telfort en die bevalt mij 10x beter dan kabel internet van ziggo. Met die laatste telkens storingen of heel traag internet, met telfort nergens last van. Heb ik 4 jaar tijd 1x een paar uur geen internet gehad omdat tijdens wegwerkzaamheden een kabel door was gesneden.
Om dus antwoord te geven op je vraag: ik heb telfort internet en interactieve tv. Je krijgt een router en tv ontvanger in bruikleen, dus je hoeft zelf niets aan te schaffen. Bevalt mij heel goed en de prijs is ook nog eens leuk
Er staat bij ADSL abonnementen niet voor niets bij tot 30 mb. Televisie snoept ook vaak wat bandbreedte weg ivm IP TV en als je gebruik maakt van een losse ontvanger kun je vaak geen HD zenders ontvangen mits je een duurdere ontvanger aanschaft. Voordeel van de kabel en glasvezel is dat je voor een 2e tv gewoon kunt doorlussen ipv een 2e ontvanger te moeten kopen/huren.

Choiix schreef:Bij internet via DSL is de afstand tot de centrale van belang. Zou je eens op DDS.nl/adsl de postcodecheck van je nieuwe adres willen doen en de resultaten hier willen delen? Dan kunnen we kijken of Telfort of wat voor provider dan ook een goede keuze is

Als ik een snelheidsmeting doe met mijn iPhone terwijl ik op de bank zit kan m'n vriendin niet meer naar SBS6 HD kijken, die valt dan compleet weg...