Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
minikatje schreef:meisje2000 schreef:Dan is het dus ook geen vriendin van jou als ze dit steeds weer flikt. Echte vriendinnen doen dit namelijk niet.
Echte vriendinnen praten even met elkaar en openen geen topic op een internetforum om iemand zwart te maken die zich waarschijnlijk van geen kwaad bewust is.
meisje2000 schreef:Dat misschien ook minikatjemaar een goede vriendin pakt niet de jongen af die jij leuk vind, vooral niet als die vriendin dat ook weet
meisje2000 schreef:Zoals ik al zei dan is het ook geen echte vriendin van je. Vanaf nu dus je mond dicht houden tegen haar dan weet ze niet welke jongen je leuk vind en kan ze er ook niet achteraan gaan. Maar neem haar dan ook niet meer mee want als ze ziet dat jij loopt te flirten met een jongen zal ze er hoogstwaarschijnlijk weer achteraan gaan. Dus mondje dicht en niet meer meenemen

Dus misschien helpt het als je je hart lucht bij je crush? Schept meteen een beetje iets vertrouwelijks! Lieshorses schreef:Groter ding dan het eigenlijk is?
Het lijkt er eerder op dat jullie het enorm verkleinen.
Het is niet zomaar een beetje stoeien wat ik direct onder afpakken vind vallen, totaal niet!
Als je goed de OP leest zie je dat het om hele andere dingen gaat, daarnaast heeft ze niet veel tekortkomingen in de liefde en is er amper wat van haar afgenomen. Ik ken haar door en door
dus daar valt niet over te discussiëren.
Lieshorses schreef:Groter ding dan het eigenlijk is?
Het lijkt er eerder op dat jullie het enorm verkleinen.
Het is niet zomaar een beetje stoeien wat ik direct onder afpakken vind vallen, totaal niet!
Als je goed de OP leest zie je dat het om hele andere dingen gaat, daarnaast heeft ze niet veel tekortkomingen in de liefde en is er amper wat van haar afgenomen. Ik ken haar door en door
dus daar valt niet over te discussiëren.

minikatje schreef:ts, je bent 14 geen 55.
Je wilt M en je wilt die nieuwe jongen enz enz.
Vriendin mag wel mee als bliksemafleider maar zelf geen lol maken?
Stop met jezelf zo wijs en volwassen te vinden en maak je ook geen illusies dat je vriendin zo goed kent.
3 maand terug had je alleen nog een beste vriend, daarna maakte je een topic aan hoe je het beste een vriendin mee kon nemen naar een date en nu dit topic.
Geef jezelf een schop onder je kont, ga voor wat jij wilt en doe niet zo afgunstig naar andere meisjes die ook lol hebben met "jouw" jongens.
Ga er alsjeblief met haar over in gesprek. Al is het van "Hee, weetjenog dat je afgelopen zondag zo met die en die aan het ouwehoeren was? Ik vind hem erg leuk en voelde me er erg rot over dat ik eigenlijk niet zo met hem kon praten." Dan zegt zij waarschijnlijk sorry, dat wist ik niet blablabla en lossen jullie het op.
Case closed
minikatje schreef:ts, je bent 14 geen 55.
Je wilt M en je wilt die nieuwe jongen enz enz.
Vriendin mag wel mee als bliksemafleider maar zelf geen lol maken?
Stop met jezelf zo wijs en volwassen te vinden en maak je ook geen illusies dat je vriendin zo goed kent.
3 maand terug had je alleen nog een beste vriend, daarna maakte je een topic aan hoe je het beste een vriendin mee kon nemen naar een date en nu dit topic.
Geef jezelf een schop onder je kont, ga voor wat jij wilt en doe niet zo afgunstig naar andere meisjes die ook lol hebben met "jouw" jongens.
Ga er alsjeblief met haar over in gesprek. Al is het van "Hee, weetjenog dat je afgelopen zondag zo met die en die aan het ouwehoeren was? Ik vind hem erg leuk en voelde me er erg rot over dat ik eigenlijk niet zo met hem kon praten." Dan zegt zij waarschijnlijk sorry, dat wist ik niet blablabla en lossen jullie het op.
Case closed