Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KoudbloedKim schreef:MarlindeRooz schreef:Speelstad Oranje vond ik dan wel weer heel leuk!! De trampolines en die eerste atractie met die zweefstoeltjes.Mijn moeder en zusjes durven ook bijna overal in.![]()
Wij wonen ook nog eens dicht in de buurt van hellendoorn / slagharen, dus daar ben ik al meerdere keren geweest. Idem dito met movie park en koningin julia toren en speelstad oranje.
Maar ik weet niet of die er nog zijn, is al zo'n 20 jaar geleden.
. Ze hebben bijna niks meer van "toen".
ik daar in tegen vind alles eng.. Mijn broertjes ga in die achtbaan in de Efteling met de naam van een roofvogel ofzoo. Weet helaas de naam even niet meer. Ik vind het echt verschrikkelijk eng, kan me in een pretpark ook niet vermaken. Schoolreisjes op de basisschool gingen zonder uitzondering naar duinrell of drievliet.. Ik haatte het. Altijd bleef ik alleen achter met de begeleider.. Dat was misschien wel het ergste van de basisschool! Echt, ik begrijp helemaal hoe je je voelt
pretpark
Xfjord schreef:pretpark![]()
![]()
![]()
ik vind het echt helemaal geweldig!
begrijp best dat je het dan afzegt anders heb je echt helemaal niks te doen en dat is ook niet leuk.
, ALLE tijd van de wereld om om je heen te kijken en te zien hoe verschrikkelijk hoog je al niet bent.
Niet dat dat ooit echt gebeurd is, maar ik denk dan heel irrationeel: "Ik ben nu wat ouder, misschien kan ik er nu wat slechter tegen."
De kaartjes voor Walibi had ik gewonnen, dus dubbeltof!
colunder schreef:Ik vind het ook vreselijk.
Paar jaar geleden met(ex)man naar euro disney geweest,wat een klote weekend was dat.
De hele dag niks anders dan wachten tot zij in een atractie konden, die dan 1 minuut duurde, om vervolgens naar de volgende atractie te gaan en weer te wachten(soms wel 1,5 uur).
Het enige waar ik goed voor was ,was om de tas te dragen.
Nooit,maar dan ook nooit meer!
Ik durf echt bijna nergens in,alles wat hoog is en hard gaat vat al af.
De toegangsprijs is tegenwoordig helemaal belachelijk hoog,ik geef mijn geld liever ergens anders aan uit.
kan genieten van anderen in een achtbaan, hoe groen ze er soms uitkomen
. De dingen waar ik inkan zoals bv een draaimolen, draaiende theekoppen of dingen die niet hard naar beneden gaan of over de kop, daar ga ik graag vaker in. Desnoods in mijn eentje als de rest niet wil of durft. Ik ga ook rustig in kinderatracties schaam me dan ook niet. Vorig jaar in Toverland op de paardjesbaan geweest
werd wat raar aangekeken maar boeit mij dat, ik had er schik mee.