Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Doanique schreef:Oooh leuk topic!
Ik ben een keer met mijn shetlandpony naar een groot grasveld gegaan zodat ze daar kon grazen. Gok dat ik een jaar of 12 was. Er liepen wat kleinere jongetjes (van een jaar of 10 tot 12) die daar aan het voetballen waren, en nog een andere groep van wat oudere jongens (14 tot 18). Toen de bal mijn richting op kwam werd er hard geroepen dat mijn pony daar weg moest (was gewoon een grasveld, geen voetbalveld of iets). Dat werd dus geroepen door die kleintjes.
Bijna meteen kwamen die 'grote jongens' voor mij op dat ik daar best mocht zitten en dat ik al zo netjes een touw aan mijn paard had gedaan zodat hij niet wegrende.
Schattig zijn ze eigenlijk hè. Gruis schreef:Doanique schreef:Oooh leuk topic!
Ik ben een keer met mijn shetlandpony naar een groot grasveld gegaan zodat ze daar kon grazen. Gok dat ik een jaar of 12 was. Er liepen wat kleinere jongetjes (van een jaar of 10 tot 12) die daar aan het voetballen waren, en nog een andere groep van wat oudere jongens (14 tot 18). Toen de bal mijn richting op kwam werd er hard geroepen dat mijn pony daar weg moest (was gewoon een grasveld, geen voetbalveld of iets). Dat werd dus geroepen door die kleintjes.
Bijna meteen kwamen die 'grote jongens' voor mij op dat ik daar best mocht zitten en dat ik al zo netjes een touw aan mijn paard had gedaan zodat hij niet wegrende.Schattig zijn ze eigenlijk hè.
Maeve schreef:KoudbloedKim schreef:Mijn grootste fout is dat wanneer ik iemand zie/ontmoet die qua uiterlijk lijkt op iemand die mij in het verleden pijn heeft gedaan, ik er bij voorbaat al vanuit ga dat diegene net zo is.
Dit ken ik! Ik heb net een nieuwe stageplek en had dit ook met één collega. Ik ben bezig het van me af te zetten
Knert schreef:Had ooit een bovenbuurman. A la serialkiller, of in ieder geval 1 persoon had omgelegd.
Tot hij zo mijn woonkamer in kwam wandelen, wat ik niet doorhad ivm het stofzuigen.... meneer wou even enthousiast vertellen dat ie een kattenkrabpaal had gewonnen bij een een of andere kattenbrokactie.
Met tranen in zijn ogen...
Eeeuh wist niet waar ik meer van op moest kijken, dat ie vermeende serialkiller bijna jankend bij mij in de woonkamer stond, of dat ie een lief klein donzig poesje had.
dat is best ehh.. apart
Gruis schreef:Leuk topic zeg![]()
Ik woon in best een nette wijk, maar onze wijk is een beetje doorlooproute voor minder nette wijken hier in de omgeving. Daarbij trek ik blijkbaar semi-stoere, schreeuwerige types aan. Zit ik vaak in een situatie waarin een gozer roept: 'Ey meisje, waar ga je heen?' 'Hey, chille tieten.' 'Hey meisje, ga je met me mee?' Best wel grappig hoor, maar ook wel om flauw van te worden.
Laatst liep ik met knollie door de straat, toen kwam er weer zo'n groepje aangefietst. Kerels van zo'n 16-17 jaar, petjes op, allemaal naast elkaar fietsen en slingeren over de weg en elkaar duwen en herrie maken enzo. En ja hoor, eentje riep 'Hey meisje!' Ik dacht nou, daar gáán we weer. Stopten ze allemaal met de fiets. 'Mooi paard. Mag ik hem aaien?'![]()
![]()
En even later zei er zelfs nog één: 'Cool man, hij is vet gespierd.'
Nog maar even gevraagd wat hij dan verder nog deed, hij werkte op de bouw want daar in egypte kun je niet leven van de paarden vond hij. Heb toch wel even stomverbaasd staan kijken
heel netjes.
ik dacht altijd dat bejaarden lief en schattig waren. Nou daar ben ik sinds ik bij een zorgverzekeringsmaatschappij werk, en ik regelmatig oudjes aan de lijn heb, wel op teruggekomen!
. Toen hij ook nog zei dat mijn tas openstond en dat ik moest oppassen omdat er veel gestolen werd schaamde ik me wel een beetje over mijn vooroordeel over hem!