Kaal gaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:16

Yellowbird schreef:
Ik bedoel het niet verkeerd, maar je wenkbrauwen zijn vrij aanwezig (donker) en ik denk dat dat vrij in het oog zal springen zo zonder haren.
Daarbij vind ik het zonde van je haren!

Dat vind ik juist het mooie :=
Ik ben dan ook wel fan van mooie, volle, aanwezige wenkbrauwen. Het vormt je gezicht.
TS heeft hele mooie wenkbrauwen als ik zo kijk. Juist daarom denk ik dat het je heel mooi zal staan :j

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:17

denisesilver schreef:
Ik zou het pas in de zomer doen anders lijkt het me zo koud :+
Vind het bij veel mensen ook gewoon staan :j

En dan verbrand je je hoofd, zou het juist nu wel doen, bevalt het niet meteen prima weer voor een muts of zo.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:17

tinkermiep schreef:
Als je het doet, kun je eerst nog wel even helemaal los gaan met de tondeuse! Eerst alleen zijkanten weg scheren, of een mohawk. Leuk en als het niets is scheer je het alsnog kort.

Krijg opeens een jaren '90 dejavu :')

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 20:17

Just_Sannee schreef:
Ik denk dat het echt heel stoer bij je zal staan! Je hebt er het koppie voor. Ik vind het vaak mooi en super stoer, gemillimeterd haar bij vrouwen. Toont dat je lekker lef in je hebt en dat je je niet zoveel aantrekt van andere mensen.

Als ik het had gedurfd zou ik het ook doen :=

Ja klopt, daarom. Zo denk ik er dus ook over haha, en ik ben blij dat haar groeit maar toch twijfel ik nog steeds een beetje.

beaversrun

Re: Kaal gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:18

MILLIMETEREN!!!!!
IK ZEG DOEN!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:19

He en anders, in 3 maanden kan je er een pixie-cut van maken! :))

Waarom zou je het niet doen?

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 20:20

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:21

Ik weet niet waar je precies woont, maar misschien dat er een kapper in de gelegenheid is om samen met je te experimenteren, dus steeds een stukje korter.
Dat zou ik doen als ik jou was.

vuurneon

Pixie cut vind ik leuk! :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 20:21

Doanique schreef:
He en anders, in 3 maanden kan je er een pixie-cut van maken! :))

Waarom zou je het niet doen?

Bang zijn dat het me niet staat, dat is het enige

SweetVanille

Ik vind het erg lelijk en vooral onvrouwelijk, Ik wil hier niemand mee voor het hoofd stoten, dit is gewoon mijn mening..

Dus ik zou het niet doen..

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:22

Als je het echt wil, gewoon doen :j Je kan altijd eerst een pixie laten knippen, en als dat staat direct door naar kaal? Ik heb al jaren kort haar in verschillende varianten, nooit zo kort gehad als jij het wil omdat dat niet bij mijn gezicht zou passen, maar wel van bob tot korte pixie cut. Op het moment is het vrij lang, tot op m'n schouders, maar wel met sidecut :)) Lang haar staat mij gewoon veel minder leuk. Binnenkort gaat het er dan ook weer af :Y) En ja, af en toe krijg je wel gezeur van mensen die vinden dat vrouwen lang haar moeten hebben, maar daar moet je je gewoon niets van aantrekken. Persoonlijk vind ik kort haar bij vrouwen juist prachtig *\o/*

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:23

Ik vind je wenkbrauwen zo echt supermooi! Zeker als je een kort koppie hebt, zal het je gezicht heel mooi tekenen denk ik :j
Schoonheid komt dan echt naar voren.

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:24

doe het niet!

Ik heb ( per ongeluk!!!) dit mee moeten maken..
ik heb haren die kapot waren gegaan van de medicatie etc. (niks ernstigs, alleen mijn haar ging er snel van breken en was super snel droog)
Ik naar de kapper, doe het maar een stuk korter dan groeit het gezond terug nu ik van die medicatie af ben..
ik lees leuk een tijdschriftje en plots valt mijn pony voorbij *HELP!!!*
Was ik in een keer van normaal lang haar naar een centimetertje gegaan....

Ik heb mij nog nooit zo *** gevoeld ondanks dat iedereen zij 'het staat je prachtig!"
ja het stond mij mooi..
En ik moet zeggen, ik was er ook super blij mee, het kapsel!
MAAR,
ik kreeg dagelijks zeker 10x te horen als ik door de stad of op school liep "ooww dat meisje heeft kanker"
en al mijn vrienden etc. dichtbij gingen opeens 1000x vragen "gaat het wel met je?" en als ik dan reageerde ja super.. ''weet je het echt?''
tot ik zelf dus moet zeggen, IK VERBERG NIKS, ik ga niet dood.. bladiebla..
het was puur een ongelukje bij de kapper!!!
Ik heb mij nog nooit zo in het middelpunt van roddels etc. gevoeld :(

Tevens werd ik ineens ook overal als pot gezien etc...
niet dat die mensen niet horen en dat ik daar absoluut niet bij wilde horen maar ik werd er gek van dat ik tijdens uitgaan altijd zo werd benaderd etc. en dat mensen verbaast waren als ik zei dat ik samenwoonde met een man...

daarbij had ik het toen der tijd altijd super koude oren (was in de herfst) en ALS raad ik je echt aan om het in de zomer te doen!
je wil niet weten wat een verschil het uitmaakt zeg! daar denk je al iemand met lange haren niet over na, maar pfff... maakt giga verschil!

Maar uiteraard, als je echt wil, gewoon doen!!!

p.s. de dagen zonder make-up zijn wel meteen verdwenen.. want make-uploos met zo'n kapsel over straat kan dus echt niet!!

je wordt al bekeken als volledig doodgaand persoon/ pot/gestoord etc....en dan ook nog eens aangesproken als man... -.-
(ondanks al je vrouwelijke vormen en een vrouwelijk hoofd)

en nogmaals, niks tegen wie dan ook,
maar ik voelde mij afschuwelijk en bijna een om aandachtsvragende door het kapsel..
omdat ik in eens zoveel negatieve aandacht kreeg etc...
En als ik het nnu zo bekijk, zou ik nooit willen dat iemand voor de leuk in dezelfde situatie komt..
kapsel kan prachtig bij je hoofd staan.. maar alles eromheen was bah..
Laatst bijgewerkt door KingYasFenn op 11-10-14 20:30, in het totaal 3 keer bewerkt

Felicxa

Als je het graag wilt zou ik het gewoon doen :j

Ik werd ook gek van mijn haar, maar als dat de rede is dat je het eraf wilt kun je ook eerst je haar kort knippen, zo tot je oren. Mocht je dat niet leuk vinden kan er altijd nog een stuk af. Ik heb het nu ook kort, en bevalt me heerlijk! :D Daarbij vind ik het altijd heel leuk en mooi om te zien als vrouwen hun haar kort knippen.
Laatst bijgewerkt door Felicxa op 11-10-14 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Lui_

SweetVanille schreef:
Ik vind het erg lelijk en vooral onvrouwelijk, Ik wil hier niemand mee voor het hoofd stoten, dit is gewoon mijn mening..

Dus ik zou het niet doen..

Dit vind ik ook.

Maargoed dat is mijn mening :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 20:25

Killyenn schreef:
Als je het echt wil, gewoon doen :j Je kan altijd eerst een pixie laten knippen, en als dat staat direct door naar kaal? Ik heb al jaren kort haar in verschillende varianten, nooit zo kort gehad als jij het wil omdat dat niet bij mijn gezicht zou passen, maar wel van bob tot korte pixie cut. Op het moment is het vrij lang, tot op m'n schouders, maar wel met sidecut :)) Lang haar staat mij gewoon veel minder leuk. Binnenkort gaat het er dan ook weer af :Y) En ja, af en toe krijg je wel gezeur van mensen die vinden dat vrouwen lang haar moeten hebben, maar daar moet je je gewoon niets van aantrekken. Persoonlijk vind ik kort haar bij vrouwen juist prachtig *\o/*

M'n haar was vorige maand nog tot bijna aan de onderkant van mn rug 20 cm daarboven ongeveer. Er komen altijd ideeën in me op en die wil ik dan gaan doen. Ik vind gemilliterd dus erg vet, alleen wat er na komt als ik het laat groeien ( dat korte vind ik gewoon niet zo :P )

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:27

Gewoon doen ;)

En als het niet staat is het zo weer aangegroeid en er lopen zat meiden tegenwoordig rond met pruiken en haar stukken.

Ik zou het zelf nooit kunnen, heb mijn haar nu tot op mijn kont mijn haar groeit echt ontzettend langzaam. Niemand knipt er in mijn haar haha, behalve mijn vaste kapster dan :D

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:28

Gewoon doen, groeit toch weer aan!

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:28

Als je het echt wil, moet je het doen.
Maar ik zou het zelf eeuwig zonde vinden,omdat:
a. Ik het spuuglelijk vind;
b. (Dit bedoel ik niet om iemand te beledigen!!) Je snel dat associatie krijgt met iemand die ziek is;
c. Je super mooi haar hebt nu!!

Ik stem dus tegen ;)
Laatst bijgewerkt door Simbaa op 11-10-14 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:29

Ik vind het ook echt lelijk en alles behalve vrouwelijk..

Je kleuring kan je ook gewoon laten uitgroeien. Is even geen zicht, maar daar moet je dan maar even doorheen. Zoiets kon je je ook bedenken voordat je ging kleuren. :=

Als je echt kort(er) wilt, omdat je je ergert aan je haar, kan je idd voor een bob of korter kapsel gaan, maar toch geen milimeterwerk? :oo

Als je effectief zou gaan kortwieken, ga je je wenkbrauwen véél minder opvallend moeten tekenen, ze springen/storen nu echt in het oog

Maar dat is dan weer mijn mening, het belangrijkste is dat je je er zelf goed bij voelt. :) Ik zelf zou het nooit doen, heb haar tot bijna voorbij mijn elleboog, en het is me heilig. :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:32

Ik vind dat blanke vrouwen de G.I Jane look echt niet kunnen hebben :n

Experimenteren is leuk en je bent lekker jong, maar nadeel is als het je echt niet staat het erger is dan een bad hairday. Met een pixie cut met je ook vrouwelijk stoer :)

Anoniem

De 'Guide for growing out short hair'

Afbeelding

Anoniem

Misschien moeten mensen gewoon eens stoppen met vooroordelen en in hokjes stoppen :+

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:34

love_western schreef:
Misschien moeten mensen gewoon eens stoppen met vooroordelen en in hokjes stoppen :+

Precies dat dus. :j

Lekker doen wat je zelf goed lijkt. Als het niet staat kan je het altijd nog deze winter onder een leuke muts verbergen