Ik moest ervoor gewoon werken en heb zonder erbij na te denken ja gezegd toen me gevraagd werd of ik wat langer kon blijven. Oeps. Sorry date...

Hij wilde niet opnieuw afspreken, gek hè?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar hij wilde steeds kusjes en zeurde daarom. Aaaah ik wilde niet.
Uiteindelijk helaas de laatste tram gemist @#^$%& en poging tot nachtbus nemen, maar die reed me straal voorbij. Toen wilde meneer me bij het afscheid zoenen maar die kon ik mooi ontwijken goddank (de faal van een ander heb ik zelf toegepast hihi
) Uiteindelijk een taxi genomen die hij wilde delen. Was echt niet vanaf te komen.... Muisbal schreef:Ik heb een keer een date met een gozer gehad die alleeeeen maar over zichzelf praatte en ook heel trots was op zichzelf omdat hij maar bleef benadrukken wat hij allemaal had gestudeerd en hoeveel geld hij verdiende... De date was op een zaterdagavond op een terras. Die dag was hij vrij geweest, maar hij had geen 'tijd' gehad om te eten dus op onze date vrat hij meerdere bakjes borrelnootjes leeg en bestelde meerdere snacks. Vervolgens praatte hij met consumptie. Was niet tussen te komen, ook amper dat ik naar huis wildeUiteindelijk helaas de laatste tram gemist @#^$%& en poging tot nachtbus nemen, maar die reed me straal voorbij. Toen wilde meneer me bij het afscheid zoenen maar die kon ik mooi ontwijken goddank (de faal van een ander heb ik zelf toegepast hihi
) Uiteindelijk een taxi genomen die hij wilde delen. Was echt niet vanaf te komen....
En de volgende dag nog appen dat hij het zo leuk vond en wanneer we weer gingen afspreken.... Uhmm... die 2e date is er nooit gekomen!
toen liep ie boos weg
we kenden elkaar al een tijdje maar zagen elkaar bijna nooit (en het was ook 'aangegaan' via sms). Het was de broer van een hele goede vriendin en toen we voor het eerst op 'date' gingen (lees: naar een zwembad) had ik z'n zus en een andere vriendin meegevraagd. Heb de hele tijd met hen opgetrokken en hem bijna straal genegeerd. De stakker zat de hele tijd alleen 

toen hij een maand later zei eeuwig spijt te hebben heb ik eerst gevraagd hoe het met zijn teen was. Nooit meer iets van gehoord 
Snollygoster schreef:Dat je met je date op voorhand afspreekt om samen te gaan gamen en als ie er dan is heeft hij al zijn multiplayer games thuis "vergeten". Heul subtiele manier om te laten weten dat hij zin had in andere dingen. Is gelukkig ook niet goed gekomen tussen ons
Isabonny schreef:Hahaha, er komen leuke voorbij![]()
We liepen in de haven op de steiger, ik verlies mijn evenwicht (lig bijna in het water) en laat per ongeluk een hele harde scheet in bijzijn van een jongen die ik heel erg leuk vond....ik schaamde me dood![]()
![]()
![]()
![]()
BarryPlopper schreef:Snollygoster schreef:Dat je met je date op voorhand afspreekt om samen te gaan gamen en als ie er dan is heeft hij al zijn multiplayer games thuis "vergeten". Heul subtiele manier om te laten weten dat hij zin had in andere dingen. Is gelukkig ook niet goed gekomen tussen ons
waar vind jij zulke dates?
.