Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:30

Ik ben een keer een date vergeten... :o
Ik moest ervoor gewoon werken en heb zonder erbij na te denken ja gezegd toen me gevraagd werd of ik wat langer kon blijven. Oeps. Sorry date... :=
Hij wilde niet opnieuw afspreken, gek hè? :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:30

oh ik doe het wel subtiel "ik ga even naar de WC hoor"

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:31

Ik was 15 denk ik.
Afgesproken met date maar eigenlijk wilde ik helemaal niet op date.
Mij op laten halen bij een vriendin die ons met grote grijns uitzwaaide.
Direct zijn ouders ontmoet (oh awkward).
Daarna wel heel leuk mario kart gespeeld :Y) maar hij wilde steeds kusjes en zeurde daarom. Aaaah ik wilde niet. :')

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:33

Ik heb een keer een date met een gozer gehad die alleeeeen maar over zichzelf praatte en ook heel trots was op zichzelf omdat hij maar bleef benadrukken wat hij allemaal had gestudeerd en hoeveel geld hij verdiende... De date was op een zaterdagavond op een terras. Die dag was hij vrij geweest, maar hij had geen 'tijd' gehad om te eten dus op onze date vrat hij meerdere bakjes borrelnootjes leeg en bestelde meerdere snacks. Vervolgens praatte hij met consumptie. Was niet tussen te komen, ook amper dat ik naar huis wilde :') Uiteindelijk helaas de laatste tram gemist @#^$%& en poging tot nachtbus nemen, maar die reed me straal voorbij. Toen wilde meneer me bij het afscheid zoenen maar die kon ik mooi ontwijken goddank (de faal van een ander heb ik zelf toegepast hihi :') ) Uiteindelijk een taxi genomen die hij wilde delen. Was echt niet vanaf te komen....

En de volgende dag nog appen dat hij het zo leuk vond en wanneer we weer gingen afspreken.... Uhmm... die 2e date is er nooit gekomen!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:34

Een stapel van 200(!!) foto's door moeten nemen van hem en zijn Porche(nee,...geen hagelnieuwe)
Ohhh,...en hij had echt niets maar dan ook niets interessants te melden.

Langste date van mijn leven.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:35

Muisbal schreef:
Ik heb een keer een date met een gozer gehad die alleeeeen maar over zichzelf praatte en ook heel trots was op zichzelf omdat hij maar bleef benadrukken wat hij allemaal had gestudeerd en hoeveel geld hij verdiende... De date was op een zaterdagavond op een terras. Die dag was hij vrij geweest, maar hij had geen 'tijd' gehad om te eten dus op onze date vrat hij meerdere bakjes borrelnootjes leeg en bestelde meerdere snacks. Vervolgens praatte hij met consumptie. Was niet tussen te komen, ook amper dat ik naar huis wilde :') Uiteindelijk helaas de laatste tram gemist @#^$%& en poging tot nachtbus nemen, maar die reed me straal voorbij. Toen wilde meneer me bij het afscheid zoenen maar die kon ik mooi ontwijken goddank (de faal van een ander heb ik zelf toegepast hihi :') ) Uiteindelijk een taxi genomen die hij wilde delen. Was echt niet vanaf te komen....

En de volgende dag nog appen dat hij het zo leuk vond en wanneer we weer gingen afspreken.... Uhmm... die 2e date is er nooit gekomen!

Soortelijks meegemaakt alleen kwam er nog bij dat ie in Thailand ofzo op vakantie was geweest en alle vrouwen hem zo interessant vonden. Toen floepte ik eruit dat ie dan maar een postorderbruid made in Thailand moest bestellen van al het geld dat ie verdiende :') toen liep ie boos weg :$

BarryPlopper

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:37

eigenlijk is dit best wel een handig topic, nu weet ik precies wat ik Niet moet doen tijdens een date, als ik er al eens één heb

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:47

Hahaahah hilarisch dit :')

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:51

Geen date fails hier. Ik kwam er altijd later achter dat het niet de persoon voor mij was.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:56

Ik heb vanmiddag de eerste 'date' van mn leven achter de rug..
Wat een stumper..

Hopelijk is mn date van volgende week beter :3
Ik heb daar wel een veel beter gevoel bij :)

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:02

.
Laatst bijgewerkt door limilou op 02-02-22 00:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:10

BarryPlopper schreef:
eigenlijk is dit best wel een handig topic, nu weet ik precies wat ik Niet moet doen tijdens een date, als ik er al eens één heb

Of juist wat je wél moet doen, als het een engerd is :')

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:15

Haha erg leuk topic, om sommige moet ik wel erg lachen

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:16

Ik had een vriendje toen ik 11 was :D we kenden elkaar al een tijdje maar zagen elkaar bijna nooit (en het was ook 'aangegaan' via sms). Het was de broer van een hele goede vriendin en toen we voor het eerst op 'date' gingen (lees: naar een zwembad) had ik z'n zus en een andere vriendin meegevraagd. Heb de hele tijd met hen opgetrokken en hem bijna straal genegeerd. De stakker zat de hele tijd alleen :')

Achteraf besefte ik dat jongens helemaal niks waren op die leeftijd, dus is het niks geworden _O-

Bij m'n huidige vriend gaat het thank god wel lekker. Alleen toen ik voor het eerst bij z'n oma bleef eten ben ik achteraf heel erg elegant voor de ogen van zowat iedereen in het flatgebouw van de trappen gedonderd :+

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:23

Dat je met je date op voorhand afspreekt om samen te gaan gamen en als ie er dan is heeft hij al zijn multiplayer games thuis "vergeten". Heul subtiele manier om te laten weten dat hij zin had in andere dingen. Is gelukkig ook niet goed gekomen tussen ons :')

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:30

Een van de allereerste keren dat ik op date zou gaan, zei bewuste jongen af. Hij had zijn teen bezeerd. _O- toen hij een maand later zei eeuwig spijt te hebben heb ik eerst gevraagd hoe het met zijn teen was. Nooit meer iets van gehoord :')
Een andere jongen nam op de eerste date een mixcd mee met mijn naam er op.... :=

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:34

Hahaha, er komen leuke voorbij :D

We liepen in de haven op de steiger, ik verlies mijn evenwicht (lig bijna in het water) en laat per ongeluk een hele harde scheet in bijzijn van een jongen die ik heel erg leuk vond....ik schaamde me dood :o :+ :D :D :D

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:37

Snollygoster schreef:
Dat je met je date op voorhand afspreekt om samen te gaan gamen en als ie er dan is heeft hij al zijn multiplayer games thuis "vergeten". Heul subtiele manier om te laten weten dat hij zin had in andere dingen. Is gelukkig ook niet goed gekomen tussen ons :')

waar vind jij zulke dates? :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:38

Haha heerlijk topic dit! Ik heb niet echt hele gekke dingen meegemaakt.. Ik nam vroeger mijn dates altijd mee naar stal met een vriendin want ik was hardstikke bang haha! Die mensen op stal zullen wel gedacht hebben haha! Awkward..

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:39

Isabonny schreef:
Hahaha, er komen leuke voorbij :D

We liepen in de haven op de steiger, ik verlies mijn evenwicht (lig bijna in het water) en laat per ongeluk een hele harde scheet in bijzijn van een jongen die ik heel erg leuk vond....ik schaamde me dood :o :+ :D :D :D

:') :') _/-\o_ _/-\o_

Hier geen date fails, maar wel een hele leuke vriend :)

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:40

Ofofof die keer dat ik eens even aan mijn vrienden ging voordoen hoe je moest waterskien. Volgens mij zat mijn broertje aan het roer van de speedboot. Toen ik door een paar hoge golven ging, verloor ik mijn evenwicht, viel en kwam met mijn electrisch botje van mijn elleboog op de ski terecht. Had zo'n pijn dat ik me niet eens meer aan boord kon hijsen. Pakt de vriend van mijn vriendin (in bijzijn van mijn toenmalig vriendje) me bij mijn zwemvest en tilt me zo met een hand uit het water over de rand aan boord. Voelde me net een walrus die aan boord werd getakeld.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:42

BarryPlopper schreef:
Snollygoster schreef:

waar vind jij zulke dates? :')

Geloof me, het was de moeite niet waard en ben achteraf nog zowat gestalkt geweest door deze gast :')

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:44

Hahah kan mij geen heel erge fails herinneren maar heerlijk topic! :)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:45

ja maar ik ben man en als ik vertel dat ik graag game krijg ik 9 van de 10 keer geen eens een antwoord meer of ik word raar aan gekeken :p

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:48

Met mijn Ijslandertje maakte ik ook altijd leuke dingen mee....leuk voor de anderen met name :P .
Zo ging ik een keer voordoen aan een vriendje dat ik ook heel goed zonder zadel in de bak kon rijden. Pown was het daar echter niet mee eens en wilde naar de stal. Hij rende zo de poort uit met mij op zijn rug, maakte heel kort de bocht met zijn lijf tegen de poort aan, zodat ik met mijn been achter de poort bleef hangen, naar achteren over zijn rug schoof en net buiten de poort achter de pony in de dikke modder terecht kwam.