Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chelle_dora schreef:Tja. Misschien tijd om allebei iets anders te gaan doen.. Alhoewel ik jouw frustratie wel begrijp TS, vind ik het ook een beetje lomp om overal je kont tegenaan te gooien. Het is geen hond die je aan de voet moet leren lopen..
Misschien dat jullie allebei nog lang niet klaar zijn voor een relatie. Jij vat (in mijn ogen) een hoop verkeerd op en geeft wel het aanzetje, maar vervolgens moet hij alles maar verzinnen en dan word je boos dat je het voor 'm moet voorkauwen. Jij wil een spelletje met hem spelen, dan lijkt het me niet meer dan fatsoenlijk om zelf ook na te denken over wat je wil spelen met 'm.
Ik vind het een beetje pubergedrag.. Voor een groot gedeelte van hem, maar zeker ook van jou.. It takes two to tango he...
dan zal ik wel heel streng zijn heel jammer dan wordt hij maar boos, weer aan doen dan knip.ik je draadje wel Door mischien snap je de hint dan!
Astaloca schreef:chelle_dora schreef:Tja. Misschien tijd om allebei iets anders te gaan doen.. Alhoewel ik jouw frustratie wel begrijp TS, vind ik het ook een beetje lomp om overal je kont tegenaan te gooien. Het is geen hond die je aan de voet moet leren lopen..
Misschien dat jullie allebei nog lang niet klaar zijn voor een relatie. Jij vat (in mijn ogen) een hoop verkeerd op en geeft wel het aanzetje, maar vervolgens moet hij alles maar verzinnen en dan word je boos dat je het voor 'm moet voorkauwen. Jij wil een spelletje met hem spelen, dan lijkt het me niet meer dan fatsoenlijk om zelf ook na te denken over wat je wil spelen met 'm.
Ik vind het een beetje pubergedrag.. Voor een groot gedeelte van hem, maar zeker ook van jou.. It takes two to tango he...
Niks aan toe te voegen..
En daarnaast ik vind dat je het ook hem niet moet afnemen om te gamen. Laat hem lekker. Zijn ding, jij hebt de paarden.
Astaloca schreef:chelle_dora schreef:Tja. Misschien tijd om allebei iets anders te gaan doen.. Alhoewel ik jouw frustratie wel begrijp TS, vind ik het ook een beetje lomp om overal je kont tegenaan te gooien. Het is geen hond die je aan de voet moet leren lopen..
Niks aan toe te voegen..
En daarnaast ik vind dat je het ook hem niet moet afnemen om te gamen. Laat hem lekker. Zijn ding, jij hebt de paarden.
Heb je ooit iemand dicht bij je gehad met een gameverslaving? Dat maakt veel kapot hoor
xConnie schreef:Astaloca schreef:
Niks aan toe te voegen..
Heb je ooit iemand dicht bij je gehad met een gameverslaving? Dat maakt veel kapot hoor
Gydja schreef:Ik heb het alleen over gehad dat hij veel gamed maar niet meteen bestempeld met een game verslaving. Dat is ook niet de voornaamste oorzaak waar ik me druk om maak. Ik ga ook zeker niet draadjes door knippen ofzo. Als hij gamed vraag ik soms gewoon van; mag ik nu een knuffel? Soms kan het 2 uur duren voor dat hij die komt brengen maar dat laten we even achterwegen XD
Ik heb in het begin telkens gedacht dat het aan me zelf lag. Ik heb het hier ook met hem over gehad. Hij vond mij te opdringerig. En ik schrok hier best wel van maar het kan best kloppen. Ik ben 6 jaar lang gepest en omdat ik ook vriendinnen wilde hebben en wilde spelen werd ik irritant, lastig en opdringerig . Maar inplaats van dat ze tegen me zeiden dat ze dat irritant vonden gingen ze over mij roddelen en me lopen ontwijken zo heb ik jaren lang niet geweten wat de reden was en bleef ik dus gewoon door gaan zonder te weten dat hun dat vervelend vonden. Toen mijn vriend dat zei heb ik meteen gezegd dat dat niet de bedoeling was en dat dit gedrag waarschijnlijk nog komt van die tijd dat ik heel erg gepest ben geweest. Hier ben ik dus goed mee aan het werken. Hij vind ook dat het een stuk verbeterd is. Maar als ik niets met hem afspreek of hem geen berichtje stuur op skype of wahtsapp hoor ik niets van hem. Ik durf al weinig aan hem te vragen omdat ik bang ben dat ik dan weer te opdringerig ben.
..
Mijn man wil ook wel eens plagend "nee" zeggen en dan overdreven weglopen.
Maar na max vijf minuten heb ik toch altijd zijn armen rond me hoor. 
Je hoeft niet hele dagen naar elkaar te sms'en/appen/bellen of bij elkaar te zijn maar een beetje lief zijn voor mekaar is toch wel de basis van een relatie.
En dat betekent niet alleen jij voor hem maar ook hij voor jou. 
Gydja schreef:Verder heeft hij ook een rare manier van overleggen en dat gaat als volgt:
hij: ga je dit weekend wat doen?
ik: nee, wou je wat met mij gaan doen dan?
hij: nou ik wou eigenlijk naar een vriend als je dat goed vind
ik: oh had gehoopt dat je dit weekend bij mij kwam
hij: maar ik wil naar *naam vriend*
ik: Kan je dan 1 dag bij mij komen? mijn moeder vind het ook wel leuk als je een dag bij ons bent.
hij: maar ik wil wat voor me zelf doen, moet ik altijd wat met jou doen dan?
... Waarom vraagt hij dan of ik wat van het weekend ga doen? Dan kan hij toch gewoon zeggen ik ga naar *naam vriend*. Maar nee hij wil ''overleggen''. Op deze manier is het niet bepaald overleggen, dit is meer je eigen zin door drammen.

(al is het wel een goede hint voor hem) grote vaas van die dingen op het nachtkastje (1000=104 euro).