neem de benen nu het nog kan
succes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
VivaLaVida schreef:Nou meid, ik heb zon ex gehad en kan je vertelle n, bij mij werd t alleen maar erger!
half uur voor ik klaar was metw erken (paarden) moest ik hem bellen. Anders belde hij mij! Onder t voeren. Owee als ik niet opnam! Drama...janken etc! En smste me ook hele tijd.
Vreselijk. En alles controleren inderdaad. Hij wou dat ik meer smste, altijd liet weten waar ik was en hoe lang etc. Dat was niet vanaf het begin zo maar dat sloop er gelijdelijk in!! Ik nam een keer andere route naar mn paarden en iemand die hij kende zag mij en had gezeg "ik zag vivalavida daar en daar nog!"
Nouuuu wat n drama was dat. Waarom fietste ik "ineens" via die route?? Geen antwoord was goed genoeg, ik ging duidelijk vreemd.
tot ik er klaar mee was. Wat een gevoel van vrijheid toen t uit was!!
edit; jaaaa wat iemand hier ook zegt; kiezen tussen je paard en hem, das ook herkenbaar!!
hij vroeg can wie ik meet hield, paard of hij, en eiste een antwoord. En dan keihard janken toen ik aangaf dat een paard en mens totaal niet te vergelijken zijn...?
hij heeft er nog wel eens moeite mee (en we zijn al bijna 9 jaar verder) maar accepteerd het wel
mala26 schreef:eerlijk? Rennen en hard rennen.
Volgens mij krijg je meer stress van je relatie dan dat je er gelukkig in bent. Iemand die het flikt om bij mij zo controlerend te zijn met fb enzo dikke doei ga iemand anders lekker lastig vallen.
(oke nu heb ik toevallig vanmiddag net dr Phil zitten kijken, maar dit soort dingen kunnen (met nadruk op kunnen) verder escaleren en leiden tot mishandeling enzovoorts geestelijk/lichamelijk) (met nog een keer nadruk op kunnen)
Suusje92 schreef:Mendy1984 schreef:ik zie in je profiel dat je 22 bent...
ik neem aan dat je geen vriendje heb van 16???
kies aub voor je eigen leven!
dit is hem niet en gaat hem ook nooit niet worden
werk is werk
en paard betekend (in mijn geval) ff geen tijd voor t vriendje
Beste jongen is 24 en gaat binnenkort op zichzelf wonen.
Suusje92 schreef:Wat me grootste twijfel is met dat als ik het uitmaak, dat hij me gaat stalken. En daar ben ik zo bang voor, aangezien ik kan zien wat het kan doen met de levens van anderen.
) dat hij je niet met rust laat en dat als je even niet reageert je meteen gemekker gaat krijgen dat je een nieuwe vriend of wat dan ook hebt. Beste optie? er mee stoppen en blokkeren op alle media Aidenn schreef:mala26 schreef:eerlijk? Rennen en hard rennen.
Volgens mij krijg je meer stress van je relatie dan dat je er gelukkig in bent. Iemand die het flikt om bij mij zo controlerend te zijn met fb enzo dikke doei ga iemand anders lekker lastig vallen.
(oke nu heb ik toevallig vanmiddag net dr Phil zitten kijken, maar dit soort dingen kunnen (met nadruk op kunnen) verder escaleren en leiden tot mishandeling enzovoorts geestelijk/lichamelijk) (met nog een keer nadruk op kunnen)
even off topic, heb dokter Phill ook gekeken, stiekem dokter Phill fan
En voor haar geldt het ook.
_BlingBling_ schreef:Ik denk dat bokt tot een oordeel is gekomen.
Verander of vertrek.