Friends with Benefits en nee niet de film..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:06

lieveli schreef:
Ik wil op internet niet te veel details zetten maar serieus, we hadden al 100 keer gearresteerd kunnen worden. O:)

Tsjah, als je dingen doet in de ballenbak van de ikea is dat natuurlijk niet zo raar :P
Maar even serieus, heerlijk toch, gewoon doen wat goed voelt :)

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:07

Nou ik had met mijn eerst FWB ook echt wel goeie afspraken en we waren heel eerlijk met wat we wel/niet voelde voor elkaar. Is zeker bijna een jaar goed gegaan.
Alleen de echte vriendschap hoe het was voor dit alles, is compleet weg

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:07

Nee dat zou niks voor mij zijn, maar ieder z'n ding natuurlijk :')

Witwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:09

Ook hier ervaring mee.
Leuke jongen leren kennen via vrienden. Daar wat mee gehad maar nooit een relatie te noemen.
Uiteindelijk werd ik verliefd en heb ik gezegd dat het beter is van gewoon vrienden te blijven (waren ook wat verschillend op sommige vlakken).

Nu heb ik al een jaar een pracht van een vriend :)

Sammie

Re: Friends with Benefits en nee niet de film..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:26

Er is hier recent nog een heel topic over geweesst.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 16:12

Sammie schreef:
Er is hier recent nog een heel topic over geweesst.

Ik had er een search op gedaan, kon niks vinden, sorry.

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 18:51

Ik heb ook gezocht maar dan komen de woorden: friend with benefit waarschijnlijk niet voor?
welicht een linkje sammie?

(niet om moeilijk te doe hoor! want wil best reageren in het voorgaande topic dan doen we hier een slotje)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 18:53

Wel de lusten en niet de lasten.
Beviel mij prima!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 18:54

jorika1986 schreef:
Beviel mij prima!

Dat inderdaad :j Ging prima, tot de vriend een vriendin kreeg :')

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 18:56

Smee__ schreef:
jorika1986 schreef:
Beviel mij prima!

Dat inderdaad :j Ging prima, tot de vriend een vriendin kreeg :')

Tja dan zul je ermee moeten kappen, je krijgt toch scheve gezichten.
Mijn friend with a benefit is inmiddels getrouwd en zijn vrouwtje is zwanger.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 18:57

Ja idd. Beetje jammer dat hij me niet eens aan mag kijken, laat staan aanspreken van z'n vriendin.. :=

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 18:58

Of dat jijzelf een vriend krijgt :')
_O- die FWB van mij was zoooooooo jaloers niet normaal
En zijn gedrag naar mijn vriend toe OMG hilarisch (en toen was het nog niet eens officieel iets :') )
maarja ik had hem natuurlijk wel ingeruild zeg maar .... :') auw..

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 18:59

FWB zorgt uiteindelijk gewoon voor scheve gezichten

of het moet uiteindelijk je vaste vriend worden <3
zoals mijn vriendje :D <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:00

Ik moet er niet aan denken, ik zou het niet gescheiden kunnen houden. :n

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:04

MarlindeRooz schreef:
Ik moet er niet aan denken, ik zou het niet gescheiden kunnen houden. :n

Dacht ik ook altijd :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:05

Voor dit moment weet ik het zeker. := Wat er in de toekomst gebeurd kan ik natuurlijk niet voorspellen.

lampjerulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:07

Nou op dit moment heb ik zelf ook een hele lieve vriend (wat wel eerst fwb was)
Dus nu moet ik er ook niet aan denken.

Maar toen ik uit zeer nare langslepende relatie was gestapt, was mijn beste vriend daar.
En van het een kwam het ander _O-

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:08

Smee__ schreef:
Ja idd. Beetje jammer dat hij me niet eens aan mag kijken, laat staan aanspreken van z'n vriendin.. :=

oh das wel jammer, wij bellen nog regelmatig. Hangen we zo een uur aan de telefoon!!!hahaha zijn geen gesprekken over het weer....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:10

Mijn huidige vriend en ik zijn op die manier begonnen met elkaar.

Van een avontuurtje kwam het ander en zo zijn wij fwb's geworden.
Wij hadden duidelijke afspraken hier over. Geen dates of Sex met anderen etc.
Wij zijn uiteindelijk steeds closer geworden en zijn al heel snel bij elkaar gekomen op een andere manier dan voorzien.
Eigenlijk 1,5 maand nadat we de afspraken gemaakt hadden hier over :+
de eerste maanden van onze relatie waren dan ook op sommige momenten echt ongemakkelijk :+ :')

Op dit moment hebben we 2,7 jaar met elkaar en we zijn nog steeds stappelverliefd op elkaar <3

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:14

Ik heb in princiepe ook een friend with benefit, we hebben nu beide een relatie, maar zijn niet jaloers naar elkaar en gunnen elkaar het beste met onze geliefdes. Je zal uiteraard een soort ik vind je leuk emotie moeten hebben wil je met iemand in bed belanden. Ik vind hem ook wel leuk, maar zie hem niet als "Relatiemateriaal" en hij mij ook niet.

Als je zoiets wil doen, dan moet je ook wel zeker weten dat je er geen gevoel voor krijgt. En dat je ook echt vrienden blijft. Duidelijke afspraken maken. Mocht het uiteindelijk wel zo ver komen dat je toch echt wat voor elkaar gaat voelen, probeer dan een relatie, maar probeer als het mislukt wel uit elkaar te gaan als vrienden.

Mochten mensen nu een mening over mij hebben, met het is goor, laat het bij je, ik lees er over heen en bespaar je zelf de tijd :j

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:58

Suusje92 schreef:
Ik heb in princiepe ook een friend with benefit, we hebben nu beide een relatie, maar zijn niet jaloers naar elkaar en gunnen elkaar het beste met onze geliefdes. Je zal uiteraard een soort ik vind je leuk emotie moeten hebben wil je met iemand in bed belanden. Ik vind hem ook wel leuk, maar zie hem niet als "Relatiemateriaal" en hij mij ook niet.

Als je zoiets wil doen, dan moet je ook wel zeker weten dat je er geen gevoel voor krijgt. En dat je ook echt vrienden blijft. Duidelijke afspraken maken. Mocht het uiteindelijk wel zo ver komen dat je toch echt wat voor elkaar gaat voelen, probeer dan een relatie, maar probeer als het mislukt wel uit elkaar te gaan als vrienden.

Mochten mensen nu een mening over mij hebben, met het is goor, laat het bij je, ik lees er over heen en bespaar je zelf de tijd :j

Ondertussen een ander topic maken over dat je vriend je zo controleert zonder reden. Vind je dat zelf ook niet een beetje vreemd?

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:31

Ik heb ervaring met een FWB, al kon je dat eerder een partyfriend with benefits noemen. Toen had ik saaie vrienden die gewoon gezellig op café gingen praten. Niks voor mij, ik stond het liefst heel de nacht op de dansvloer. Op die dansvloer iemand leren kennen die me half de wereld heeft rondgesleurd naar dansfeestjes, met daarbovenop weed, lsd en andere illegale troep. Wat tot waanzinnige seks heeft geleid. Tot mijnheer is opgepakt voor drugsdealen... Gevoelens hebben wij nooit voor elkaar gehad, maar wel verschrikkelijk veel fun!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:44

bliver schreef:
Suusje92 schreef:

Ondertussen een ander topic maken over dat je vriend je zo controleert zonder reden. Vind je dat zelf ook niet een beetje vreemd?

Whahaha geweldig _/-\o_

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:54

bliver schreef:
Suusje92 schreef:

Mag ik jou dan vragen, het topic opnieuw te lezen, aangezien je nu al invult.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 09:53

suusje92: Trek het je niet aan, sommige mensen begrijpen gewoon niets van het FWB principe.

Ik ben inmiddels alweer enkele jaren getrouwd, maar stel dat ik morgen in scheiding lig heb ik de weg zo weer teruggevonden naar mijn FWB hoor. Is één van beiden echter gebonden, dan is het niet eens een overwegingspunt.