Slina schreef:Herkenbaar!
Ik merk dat m'n vriendschappen verwateren. Zij zijn druk druk druk en afspreken lukt 2x per jaar. Dus dan steek ik er op een gegeven moment ook geen energie meer in.
Gevolg is dat ik op dit moment voornamelijk m'n vriend heb. Dus daar ga ik dan mee winkelen, naar bios, naar dierentuin. Lang geleden dat ik bv heb gewinkeld met een vriendin.
Vind het wel jammer, maar kan er wel zielig over zitten doen maar ach, in principe heb ik aan m'n vriend genoeg en alle contacten ernaast zijn mooi meegenomen
haha, dat heb ik dus ook precies zo

Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat je mensen leert kennen in "slechtere" tijden; dus dat je gelijk weet wat je aan wie hebt

Moet ook wel erbij vermelden dat ik ook niet de makkelijkste persoon op aarde ben, maar als je na 10x nog steeds je rug naar me toe keert ben ik er ook wel een keer klaar mee en ben nu wel steeds "harder" geworden in wie ik nog als "vriend" wil noemen.. Laat mij dan maar lekker het oude gekke kattenvrouwtje worden samen met m'n vriend, liever 1 lieve kat dan 20 aso vrienden..