Kleren online kopen! Waar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 00:36

LisaFaded schreef:
http://www.dutchdesignersoutlet.com is ook een optie en niet duur. Kijk bij de opruiming!

Hier bestel ik ze ook altijd.
Fijne winkel, leveren snel.
Alleen heb ik tot nu toe steeds de pech gehad dat 1 artikel niet meer leverbaar is :(
En dat is natuurlijk de gene die je het liefste wil hebben...

Amandavd

Re: Kleren online kopen! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 08:42

Bedankt voor alle sites allemaal! Helaas hebben ze bijna allemaal, of mijn maat niet, of de BH staat mij niet echt aan, verven is wel nog altijd een optie.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:47

Amandavd schreef:
Ja Marie, dat weet ik helaas! En normaal is dat ook niet zo erg, maar zit nu even krap vandaar en anders heb ik gewoon pech! Cup f inderdaad met maat 100. Ga straks even kijken op je link!

Dankjewel Peerke, Kiwi en Tenshi! Ga straks eens kijken!

We kunnen elkaar een handje geven, precies de zelfde maat. Leuke BH's die lekker zitten zijn echt mega moeilijk te krijgen in onze maat. Het zijn allemaal ''oma'' BH's.
Zelf kan ik daarbij ook niet tegen de beugels. Kan slecht tegen het metaal en krijg er exceem van, wat het nog een stuk moeilijker maakt... -O-

Zoek je met of zonder beugel, of doet het er niet toe?
Ik draag nu al jaren de BH's van Elbrina. o.a. te koop bij de Makro. Maar online kun je ze ook vinden.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 08:53

Inderdaad oma bh's, in huidskleur of witte kleur. De zwarte gaan nog, maar ik wil ook wel eens een leuk kleurtje! Net een paar BH's op wehkamp bekeken en allemaal maar tot 95F... Bummer.

Wel het liefst met beugels, voorgevormd ga ik eens proberen, deed ik vroeger nooit.

Ga ik eens op Elbrina googlen!

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:28

jorika1986 schreef:
Amandavd schreef:
Ja Marie, dat weet ik helaas! En normaal is dat ook niet zo erg, maar zit nu even krap vandaar en anders heb ik gewoon pech! Cup f inderdaad met maat 100. Ga straks even kijken op je link!

Dankjewel Peerke, Kiwi en Tenshi! Ga straks eens kijken!

We kunnen elkaar een handje geven, precies de zelfde maat. Leuke BH's die lekker zitten zijn echt mega moeilijk te krijgen in onze maat. Het zijn allemaal ''oma'' BH's.
Zelf kan ik daarbij ook niet tegen de beugels. Kan slecht tegen het metaal en krijg er exceem van, wat het nog een stuk moeilijker maakt... -O-

Zoek je met of zonder beugel, of doet het er niet toe?
Ik draag nu al jaren de BH's van Elbrina. o.a. te koop bij de Makro. Maar online kun je ze ook vinden.

Weet je zeker dat het door het metaal komt? Ik krijg namelijk last van smetplekken (lijkt op eczeem) als BH's versleten zijn.
Om dat te voorkomen doe ik altijd talkpoeder onder mijn borsten na het douchen en zwemmen. Ik zou zeggen probeer het eens. Een beugelBH zit vaak toch mooier.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:32

Met die maat kan je beter 1 of 2 goede hebben dan een goedkoop flutding. Dan maar even door sparen het is het belangrijkste kledingstuk.
Kijk eens bij http://www.annadiva.nl

of marktplaats eens bekijken maar dat is misschien lastig met lingerie

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:44

Je zou ook nog bij Ulla Popken kunnen kijken, hoewel die meer hebben in grote omvang dan in grote cupmaten. (Veel modellen gaan maar tot cup D, maar sommige modellen ook tot F of G.) Maar zijn zijn bijna allemaal 30/35 euro en van een aantal lijnen brengen ze iedere paar maanden een nieuwe printje uit, dus er is ook nog wat te kiezen.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:56

Marie111 schreef:
Weet je zeker dat het door het metaal komt? Ik krijg namelijk last van smetplekken (lijkt op eczeem) als BH's versleten zijn.
Om dat te voorkomen doe ik altijd talkpoeder onder mijn borsten na het douchen en zwemmen. Ik zou zeggen probeer het eens. Een beugelBH zit vaak toch mooier.

Jep ik heb het ook met goedkope sieraden of horloges met een metalen bandje.
Het knoopje van de spijkerbroek is ook geen succes, maar die plak ik af aan de binnenkant of ik doe een hoge onderbroek aan -O-

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:06

Zelf draag ik graag BH's van Prima Donna, maar die zijn niet goedkoop:

http://www.primadonna.eu/nl/content/lingerie?f[0]=field_product_display_type%3A2333

Zelf hoef ik niet zo nodig gekleurde BH's, want er is immers toch miemand die het ziet? Ik heb wel een roze, omdat daar 50% korting af ging.

Maar sinds ik ben afgevallen, kan ik ook eindelijk eens wat goedkopere BH's dragen, zoals deze:

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/plunge- ... 07297.html

Wat vind je dan van deze blauwe?

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/plunge- ... 08148.html

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:07

jorika1986 schreef:
Marie111 schreef:

Jep ik heb het ook met goedkope sieraden of horloges met een metalen bandje.
Het knoopje van de spijkerbroek is ook geen succes, maar die plak ik af aan de binnenkant of ik doe een hoge onderbroek aan -O-

Dan heb je waarschijnlijk een nikkelallergie.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:08

In het grootste gedeelte van de beugelbh's zitten kunststof beugels volgens mij

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 19:37

Dankjewel allemaal! Ik heb mij er maar bij neergelegd dat het gewoon een wat duurdere BH gaat worden. Nu nog even goed zoeken want ondanks dat niemand het ziet, vind ik hetzelf gewoon leuk om wat fleurigere BH's te hebben!

Prima Donna ga ik eens bekijken Marie!